=4=

141 42 47
                                    

Anonimin dilinden

Sevdiceğim= İyiymiş ama benim öküzlerle işim olmaz.

*Sevdiceğim kişisi sizi engelledi*

"Kanka hadi spor salonuna iniyoruz."

"Tamam Mert geliyorum."

Yüzüm asıl bir şekilde Mert'in yanına gittim.

"Yine o kız mı?"

"Evet o. Ama anlamıyorum benim ona ne kadar değer verdiğimi bilmiyor mu?"

"Ne değeri kız seni tanımıyor bile. Sen kendini ona fazla kaptırdın. 2 yıl boyunca onu sevdin. Etrafında onlarca kız vardı ama sen Ceyla'yı sevdin. Neden diğer kızlara bakmadın? Ceyla'nın neresi güzel be ? Bence Gizem daha güzel ve sen Gizem'e bakmıyorsun.

"Gözleri, kaşları, burnu, dudakları, saçları, hereketleri  ve en önemlisi kalbi güzel onun. Önceki kızlar bir hiçmiş meğerse. Mesela Sude. Onunla iki gün çıktık sadece. Zaten onu sevmiyordum gözünün önünde Ceyhun'a çıkma teklifi ettiği iyi oldu. Ben onunla onu kırmamak için çıktım ama demek ki bazen insanları kırmak gerekirmiş. Herneyse konumuza dönersek ben Ceyla'yı gerçekten çok seviyorum. Hatta yarın karşısına çıkıcam."

"Umarım kalbini kırmaz..."

'Umarım'

Önüme çıkan Sude'yi umursamadan yoluna devam edicekken Sude kolunu tutarak beni durdurdu.

"Biraz konuşabilir miyiz? Bilmediğin şeyler var."

"Konuşacak ne kaldı. Gerçi sormam bile gerekmiyor. Ben başka bir kızı seviyorum.  Artık peşini bırak. Sana acı çektirmek istemiyorum. Seninle onu unutmak için çıkmıştım. Ama umutamadım. Zaten seni sevmiyordum.  Ceyhun çıkma teklifi ettiğin iyi oldu. Artık sen Ceyhun ile bende Ceyla ile mutlu olurum. Müsaade ders başlayacak. Ha bu arada diğer kızlara da söyle bunu."

Spor salonuna girince arkadan Sude'nin çığlığı duydum.' Sana bunu ödeticem Ceyla' diye bağırıyordu. Arkamdan bana seslenen Rüzgara döndüm.

"Ceyla bizim derse girecekmiş. Kendi dersine girmek istemiyormuş. Çok şanslısın. Keşke benim sevdiğim kız da benim ile aynı derse girse."

Rüzgarın Seleni sevdiğini biliyorum.

"Merak etme seninki de gelir bi ara."

Hoca içeri girince yanındaki güzellik dikkatimi çekti. Evet güzeldi ve benimdi. Bizim sınıftaki Cenk'in de onu sevdiğini biliyordum. Birgün onunla Ceyla için kavga ediceğimizi de biliyordum. Hocanın konuştuğunu duyunca ona odaklandım. Sınıfta ders işleyeceğimizi söyledi. Sınıfın homurtularına aldırmadan önden giden Ceyla ve hocanın yanına gittim. Ceyla sınıf değiştirmek istiyormuş.  Içinde bir umut yeşerdi. Belki  bizim sınıfa gelebilirdi.  Sınıfa girdiğimizde herkes yerine oturdu. Hoca da Ceylayı benim yanıma oturttu. Cenk'in kıskanç dolu bakışlarını buraya attığını hissediyordum. Arkası döndüm ve ona dil çıkarttım ve önüme döndüm. Artık Ceyla ile tanıma vakti geldi sanırım.

"Merhaba ben Fatih."

"Bende Ceyla memnun oldum."

"Memnun oldum. Ya bişey sorucam sevgilin var mı? "

'Oha yani öyle pat diye sorulur mu ya?'

'Ne yapayım iç ses merak ettim.'

"Evet var ama onu sevmiyorum. Ayrılmak istiyorum."

"Hmm anla-"

"Hocam ne yapıcaz biz şimdi?"

Evet sözümü kesen kişi  Cenk"ti. Bizi dinlediğini biliyordum. Ve daha fazla dayanamayacağını da biliyordum. Çünkü Ceyla'ya yalandan sevgili teklifi edecektim. Böyle yaparak onları ayırabilirdim.  Hoca bizi serbest bırakınca 'bari spor salonunda dursaydık' dediklerini duydum. Dersin sonuna kadar konuştuk.

Teneffüste Cenk yanımıza geldi ve Ceyla'nın kolunu tuttu. Işte buna sinir olmuştum. Ceyla'nın konunu bırakması için koluna vurdum. Ama bırakmadı bende Ceyla'yı kendime çektim. Cenk sinirlenmiş olacak ki bana yumruk attı. Ben Ceyla'yı bir kenara çekip ona döndüm. Suratına bir yumruk attım. Yere düşünce ona defalarca yumruk attım. Kaşı patlamıştı. Tam bir tane daha yumruk atacakken birinin kolumu tutmasıyla durdum. 

Ceyla beni durdurmuştu. Gözlerimin içine bakıyordu. Ayağa kalktım. Ceyla'nın kolunu tuttum ve oradan uzaklaştık. Kantin indiğimizde Selen orada oturuyordu.  Ceyla bana bakmadan onun yanına gitti. Ben de sınıfa çıktım.

...

Zil çaldı. Çantamı toplayıp sınıftan çıktım. Ceyla Selen ile birlikte sınıftan yeni çıkıyordu. Yanlarına gittim ve selam verdim. Sonra Selen'e dönüp sana birisi aşık dedim. Kim Ki O deyince nereden geldiğini anlamadığım Rüzgar ben seviyorum dedi. Selen şok olmuş bir şekilde ona bakıyordu.  Ama gözlerinde farklı bir ton vardı. Sanki Rüzgar'a aşık olmuştu.  Selen biran durdu.

"E tabiki beni sevebilirsin. Ben de seni seviyorum."

Duyduğum şey ile şok olmuştum. Rüzgar ise çok mutluydu. Onlar artık sevgili olmuştu. Darısı bizim başımıza. Okuldan çıktığımızda Rüzgar Seleni eve bırakmak istedi Selen tamam diyince onlar gittiler bizde Ceyla ile onun evine doğru yol aldık. Yolda giderken ona Burak hakkında yardımcı olabileceğimi söyledim. Kabul edince ona sahte sevgili rolü yapmayı teklif ettim. Kabul etti. Kabul edince birazcık heyecanlandım. Tamam kabul baya heyecanlandım.  Onu evine bıraktım ve kendi evime doğru yol aldım.

Çok özür dilerim vaktim olmadığı için bölümü yazamadım. Umarım beğenirsiniz.

Anonim (Ceyla'nın öküzü)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin