Sude odaya girdikten sonra hemen yanıma geldi ve elimi tuttu. Ama elimi fazlasıyla sıkıyordu. Birkaç dakika böyle geçti. Ben konuşmayı hiç düşünmüyordum çünkü ne için geldiğini biliyorum. Fatih. Onun için gelmişti. O gün okulda Mehmet hocanın dersinde (kendisi Fatih ve Ceyla'nın beden öğretmeni olur) spor salonuna inerken sesini duymuştum. Acaba bana neyi ödeticekti? Ciddi anlamda çok merak ediyorum. Ona konuşmasını bekliyor gibi baktım. Elimi daha çok sıkarak konuşmaya başladı.
"Bak Ceyla sana ilk ve son kez söylüyorum. Fatih'ten uzak dur. Yoksa bu yaptığımın daha kötüsü olur. Umarım beni anlamışsındır. Canının acımasını istemezsin."
Elimi bırakıp odadan çıktı. Elim çok acıyordu. Ama daha gücümü tam toplayamadığım için ona bişey yapamadım. Sonuçta daha ameliyattan çıkalı birkaç saat geçmiş ve ben o kızın yaptığı harekete karşılık vericem. Olmaz. Hayatta olmaz.
(Az önce yazdıklarım hakkında birtek ben mi 'yazdığım şeye bak' dedim?)
Sude çıktıktan sonra içeri Fatih girdi. Gözleri elime kaydı. O ana kadar hiç elime bakmamıştım. Elime baktığımda morardığını gördüm. Hemde bu kadar kısa bir sürede. Fatih hemen yanıma geldi ve elimi tuttu. Elim acısını için geri çekmek zorunda kaldım. Artık ondan da nefret ediyordum. Gözlerine nefretle baktım. Onun yüzünden bana zarar vermişti o kız. Hem Sude'den hemde Fatih'ten nefret ediyorum. Biri bedenime biri ruhuma zarar veriyordu. Gözlerime sevgiyle bakarken ona karşı nefretin azalmıştı. Evet onu seviyordum. Ona aşıktım ama bu duygularımı hiçbirini ona yansıtmamakta kararlıyım. Hala ifadesizce suratına bakıyordum.
"Ceyla?"
"Ne var be!"
"İyi misin güzelim?"
"Bana güzelim deme."
"Tamam söylemem. İyi misin?"
"Sanane!"
"Ne dedi Sude sana?"
"Git ona sor."
"Ceyla cevap ver bana. Sude sana ne dedi?"
"Cevap verdim ya git ona sor!"
Fatih bişey demeden odadan çıktı. Bende sadece arkasından baktım. Fatih nefretimi haketmiyor. Peki ben ondan neden nefret ediyorum. Acaba Fatih nereye gitti? Sorumun cevabını dışarıdan gelen çığlık sesi ile aldım.
Yeniden merhaba. Bu bölüm biraz daha güzeldi sanırım. Bu bölümü iki kişiye hediye ediyorum. Biri azraelibol123 diğeri ise 1e2e3e4e5e6e7e8e size söz vermiştim kızlar. Bu bölüm sizin için.
Kendinize iyi bakın sizleri seviyorum♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim (Ceyla'nın öküzü)
Chick-LitNe yani öküz olduğunu kabul mü ediyorsun? Evet öküzüm. Ama senin öküzünüm. Ne bu? Odunum ama sadece sana yanıyorum gibi bişey mi? Aynen öyle güzelim.