İyi okumalar...
1 Hafta Sonra
Bugün çok mutluyum çünkü ailem ile alışverişe gidiyoruz. Gerçek ailemi bulduğumdan beri içimde bir huzur var.
Birkaç saat sonra annem ben Fatih ve babam birlikte alışveriş merkezine geldik. Annem ve babam bizden ayrıldılar ve üst kata çıktılar. Biz de Fatih ile birlikte bu kattaki mağazalara bakmaya başladık.
Üç tane mağaza gezdikten sonra bir mağazadan ayakkabı beğendim ve onu aldım.
Ayakkabı bu👆👆👆
Oradan elbise almak için başka bir mağazaya girdik. Ben bir elbide beğendim ama Fatih beğenmediği için almama izin vermedi.
"Ya ne olur sanki çok güzel elbise."
"Hayır olmaz. Çok açık ve çok kötü."
"Of Fatih of. Altı üstü bir elbise yani. Hem neresi kötü?"
"Ben beğenmedim Ceyla. O elbiseyi almayacaksın. Hem sana yakışmaz ki o elbise. Dur ben prensesime güzel bir elbise bakayım."
"Aman gidipte annenin giydiklerinden alma."
"Merak etme ben öok güzel bir elbise bulucam sana."
Ceyla'nın beğendiği ama Fatih'in almadığı elbise 👆👆👆
Onun yerine bana başka bir elbise getirdi. Onun getirdiği elbisede güzeldi.
Fatih'in seçtiği elbise👆👆👆
Elbiseyi denemek için kabine girdim. Çıktığımda yanıma bir görevli geldi ve elbisenin tül kısımlarını düzeltti.
Görevli üstümü düzeltip kenara çekildiğinde bana hayranlıkla bakan bir Fatih ile karşılaştım. Yanıma geldi ve beni kendi etrafımda döndürdü.
"Çok güzel olmuşsun bence bunu almalısın."
"Evet bende beğendim. Hadi elbiseyi alıp çıkalım buradan."
"Tamam hadi üstünü değiştir bekliyorum."
"Tamam."
Üstümü değiştirdikten sonra kalbinden çıktım ve elbiseyi alıp çıktık. Fatih kendine birkaç parça kıyafet alacağını söyleyip beni bir mağazaya götürdü.
Fatih t-shirt seçerken bende ona birkaç t-shirt gösterdim ama o beğenmedi. Ben çok beğendipim için kendim kullanırım diyerek aldım. Fatih bana ne yapıyorsun dercesine bakmaya başladığında ona gülmüsedim ve ne dercesine baktım.
"Ceyla onlar ne? Onları mı giyiceksin sen?"
"Evet bunları giyicem. Çünkü kızlar reyonunda güzel olan bir t-shirt yok ki. Kızlar neden erkeklerin
t-shirt'lerini giyiyor sanıyorsun?""Tamam bişey demiyorum. Uzatırsam başım ağrıyacak. Sadece onları mı alıyorsun?"
"Evet sadece bunları alıyorum."
Seçtiğimiz kıyafetleri aldıktan sonra mağazadan çıkıp gratise girdik. Fatih bana kuşkuyla baktı.
"Tamam tamam söz fazla zaman kaybetmeden çıkıcam o mağazadan. Bak zaten fazla makyaj yapmayı sevmiyorum."
"Tamam sana güveniyorum. En fazla yarım saat."
"Tamam tam yarım saat sonra buradayım."
Gözlerini kısıp bana bakan Fatih'i umursamadan mağazaya girdim.
25 dakika sonra...
İhtiyacım olan herşeyi aldıktan sonra mağazadan çıktım ve Fatih'in yanına gittim saatine bakıyordu ve beni farketmemişti.
"Fatiiih"
"Pardon dalmışım. Bitti mi alışverişin?"
"Evet bitti."
"Tamam hadi anneleri bulalım. Beraber yemek yeriz. Sonra da eve doğru yola çıkarız."
"Tamam hadi gidelim."
Annemleri bulduktan sonra yemek yedik ve eve geldik. Fatih'te kendi evine gittikten sonra kendimi yorgun hissettiğim için direk uyudum. Sabah çok işim vardı ve benim uykumu almam gerekiyordu.
Evet yine hiç olmadık yerde bitirdim. Alkış bana👏👏👏👏
Vee kitabım 1K oldu. Okuyanve oy veren herkese ayrı ayrı teşekkür ederim. Sizleri çok seviyorum💖
Neyse daha fazla uzatmıyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Ve sizleri cidden çok ama çok seviyorum. Kendinize iyi bakın.
Görüşürüz 👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim (Ceyla'nın öküzü)
Chick-LitNe yani öküz olduğunu kabul mü ediyorsun? Evet öküzüm. Ama senin öküzünüm. Ne bu? Odunum ama sadece sana yanıyorum gibi bişey mi? Aynen öyle güzelim.