=6=

102 37 9
                                    

Gözlerimi açtığımda hastahane odasındaydım. Başımda Semih ve annem vardı. Sanırım Semih beni tutmuştu. Annem uyandığımı gördüğünde ayağa kalktı. Sonra Semih kalkıp doktora haber vermeye gitti. Annem bana sarıldı. O sırada doktor geldi. Suratı asıktı beni görünce gülümsemeye çalıştı. Bana nasıl olduğumu sordu. Ona heryerimin ağrıdığını söyledim.  Doktor anneme baktı. Annem merakla ona bakıyordu.  Doktor bana döndü.

"Ceyla öncelikle arkadaşın olmasaydı o uçurumdan düşüp hayatını kaybedebilirdin. İyi ki arkadaşın seni görmüş.  Ve geldiğinizde başım ağrıyor diye sayıklıyordun. Uzunca bir kontrolden sonra beyninde büyük bir tümör olduğunu gördüm. Kısa sürede ameliyat olman gerekiyor. Kendini üzmemeye çalış. Okula gidebilirsin ama ara sıra bayılma ihtimalin var. Kendine dikkat et. Seni iki gün kadar burda tutacağız. Geçmiş olsun."

Doktorun dediği şey ile çok üzüldüm ne ara bir tümör olmuştu ve ben bunu daha önce nasıl hissetmemiştim? Annem ağlamaya başladı.  Onun üzülmesine dayanamadım. Daha sonra doktor annemi ve Semihi dışarı çıkarıp onlarla konuşmaya başladı. Acaba sonum ne olacaktı? Acaba şuan okuldaki arkadaşlarım haberi almışlar mıydı? Acaba Fatih'te benim için üzülmüş müydü? Acaba Selen şuan ne yapıyodur?  O da üzülmüş müydü? Ama ben onun üzülmesine kıyamam ki. Kurtulacak mıyım? Ölecek miyim?

Odama bodoslama giren Fatih'i umursamadan duvara odaklandım. Çok belli ediyordu anonim olduğunu yaa hadi ama Fatih devam ettir şu oyunu başlamadan bitmesin. Lütfen Fatih gözlerimin içine bakıp seni seviyorum o anonim benim seni kırdım özür dilerim de. Lütfen.  Fatih gelip yanındaki sandalyeye oturdu. Odaya Selen ve Burak'ta girdiler.  Selen ağlamıştı. Off yapmayın ama böyle. Üzülmeyin. Siz üzülürseniz bende üzülürüm. Ben üzülürsem ölürüm. Ölürsem geride acılı bir aile ve arkadaşlar ve kendini suçlu hisseden bir Fatih bırakırım.  Ama ben onlar için mutlu olmayı deneyeceğim. Onlar bensiz çok üzülürlerdi.

"Ceyla"

Selenin ismimi daha önce böyle acı bir şekilde söylediğini duymamıştım.  Gözlerimi gözlerine diktim gözleri dolmuştu. İçim acıdı. Gerçekten içim acıdı.

"Efendim kanka?"

Sesim titredi. Üzüldüğümü belli etmek istemiyorum. Sonra bana acı çektiren Fatihe döndüm. Ağladığı çok belliydi. Hadi be anonim daha birkaç saat önce beni bırakıcağını söylemiştin neden buradasın? Gitmek yerine neden burdasın. Sen bana iyi gelmiyorsun anla artık seni gördükçe çok üzülüyorum.  Bir anda etraf kararmaya başladı. Başım dönüyordu.  En son hatırladığım Fatih'in koşarak odadan çıktığı ve Selenin yanıma gelmesiydi.

İki gün sonra ( Ceyla iki gündür uyuyor)
Çıkış günü

Uyandığımda oda boştu. Kimse yoktu. Tavanı izlemeye başladım. Kaç dakika oldu bilmiyorum. Doktor geldiğinde ona döndüm. Benim uyandığıma sevinmiş olmalı ki gülümsedi. Ona boş gözler ile bakıyordum. Arkasından odaya babam girdi. Onu çok özledim. Doktor çıkabileceğimi söyleyip çıktı. Gözlerimi kapattım içimde sebepsiz bir boşluk vardı. Belki bana öyle geliyordu. Ama nedense acı çekiyorum. Babam bana doğru bir adım attı. İkinci adımını atamadan yere yığıldı.  Bağırmaya çalıştım ama sesim kısılmıştı.  Kimse beni duyamazdı. Çaresiz bir şekilde etrafıma baktım. Tam başımın üstünde bir düğme vardı. Ona ulaşmaya çalıştım. Ancak heryerim uyuştuğu için hareket edemiyorum. Gücümü topladım ve düğmeye uzandım. Başım hala çok ağrıyordu. Doktorun beni bu şekilde taburcu etmesi biraz mantıksız gelmişti bana. Düğmeye bastım ve beklemeye başladım bir yandan da babama bakıyordum. Kısa süre içerisinde babamı aldılar ve başka bir odaya götürdüler. 

Üç saat sonra...(yazarın anlatımı ile)

Doktor odadan çıkar ve karşısındaki  insanlara bakar. Onlara ölüm haberini nasıl vereceğini düşünüyordur. En sonunda bir şekilde onlara söyler. Ceyla bayılır ve onu muayene odasına alırlar. Doktor çok üzülür. Çünkü Ceyla'nın durumu kötüleşmiştir.  Onu acilen yoğun bakım odasına alırlar. Ceyla'nın acilen ameliyat olması gerekmektedir.  Doktor gerçekten çok üzgündür. Ceyla bu acı ile hayatını kaybedebilir. 

Çok özür dilerim bu bölümde fazlasıyla saçmaladım akışına bırakmıştım sonuç böyle. Umarım beğenmişzinizdir. Sizleri çok seviyorum♥♥♥♥

Ve söz veriyorum sonraki bölüme Ceyla için çok güzel geçicek.

Anonim (Ceyla'nın öküzü)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin