Önce Mert'i gösteriyim sonra bölüme geçeriz.
Veee karşınızda MertEvet Mert'i de gördüğünüz göre hadi bölüme geçelim. Artık o da işin içine girdi. Bakalım bu işin sonu ne olacak?
-------------------------------------------------
Babama son kez sarıkdıktan sonra ameliyat odasına götürdüler beni. Doktorun seruma ilaç kalması ile korku ile ona baktım."Kurtulucak mıyım?"
"Evet Ceyla bu ameliyat başarı ile geçecek."
Sonrası karanlık...
Yazardan:
Ameliyat başarı ile geçmiştir. Ama patoloji sonuçlarına göre Ceyla'nın ek tedavi görmesi gerekmektedir. Onun dışında hiçbir sorunu yoktur. Ceyla ameliyatta iken dışarıda onun için dua eden bir annesi, kavga (kavga derken tekmeli yumruklu değil ) eden iki belası, kavgayı ayırmaya çalışan bir baba ve umutla ameliyathane'nin kapısına bakan iki arkadaş vardır...
Ceyla amiyattan çıkar ve 1,5 saat boyuna uyanamaz. Bu sürede doktor ordakilere Ceyla için yapmaları ve yapmamaları gereken şeyleri söyler. Ceyla uyanmaya başlayınca herkes başına toplanır.
Uyandığımda herkes başıma toplandı. Mert hemen yanıma geldi ve elimi tutmaya çalıştı. Ama sadece çalıştı çünkü Fatih ondan önce yanıma gelmişti.
"Nasılsın sevgilim?" Dedi Fatih. Ona cevap olarak kafa sallamakla yetindim. Annem, Mert ve babam aynı anda konuştular.
"Sevgilim?"
"Anne ben size sonra söylerim. Ayrıca Mert'in burda ne işi var? Siz onu söyleyin bana."
"Ben haberi alınca geldim. Ayrıca sana açıklamam gereken bişey var."
"Acaba ne açıklayacaksın? Dur düşüniyim. Hiçbirşeyi."
"Hayır. Sana o günü anlatacağım."
"O gün? Hangi gün Salı günü mü? Ya da Perşembe günü mü? Yoksa Cuma günü mü? Hangi gün?"
Artık sinirlenmeye başlıyordum. Bu kadarı da fazlaydı. O sırada odaya doktor girdi ve herkesi dışarı çıkardı. Doktor sinirli olduğumu anlamış olacak ki ne olduğunu sordu. Bende herşeyi ona özet geçtim. Doktor bişeyler mırldandıktan sonra odadan çıktı ve Mert ile konuşmaya başladı. Biraz konuştukça sonra Mert'in buraya baktığını gördüm. Sonra yanlarına Fatih gitti ve bişeyler söyledi. Doktor kafasını evet anlamında salladı. Fatih onların yanından gitti. Birkaç dakika sonra elinde kahve ile odama girdi. Yanıma geldi ve konuşmaya başladı.
"Mert eski sevgilin mi?"
"Evet"
"Neden aldattı seni. Yani sen güzel bir kızsın."
"Bunu duymak beni şaşırtmadı."
"Neden?"
"Bir nedeninin olması mı gerekiyor. Hem sen neden buradasın? Biz en son seninle kavga ettik. Ve ben senin yüzünden o uçurumdan düşücektim. Neden hala burdasın?"
Ağladığımı yeni farkediyordum. Onun yüzünden ordan düşücektim. Ama o da Mert gibiydi. O da yüzsüzdü. Yada şöyle söyliyim iki yüzlüydü.
"Bana dedin ya hani gidicem ve birdaha gelmicem diye. Hani gelmeyecektin?"
Fatih duyduğu sözler ile şok oldu.
Tekrardan merhaba. Kabul ediyorum çok saçmaydı. Umarım beğenmişsinizdir. Kendinize iyi bakın. Sizleri seviyorum♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim (Ceyla'nın öküzü)
Romanzi rosa / ChickLitNe yani öküz olduğunu kabul mü ediyorsun? Evet öküzüm. Ama senin öküzünüm. Ne bu? Odunum ama sadece sana yanıyorum gibi bişey mi? Aynen öyle güzelim.