=5=

117 40 35
                                    

Medya=Ceyla'nın odası
Ceyla'nın dilinden

Eve geldiğimde direk odama çıktım. Sandalyeme oturup biraz ders çalıştım. Telefonuna gelen bildirim sesi ile telefonumu elime alıp mesaja baktım. Anonimden gelmişti.

0534.....= Beni kaydettin mi?

Ceyla= Hayır bekle.

İsmini Fatih diye kaydettim. Mesaja geri döndüm be ona mesaj yazdım.

Ceyla= Bişey sorucam? Senin soyadın ney?

Fatih= ERDEM

O an anomimi tanıdım bugün onunla tanışmıştık. Yalandan sevgili olduk şimdi beni gerçekten sevdiğini öğrendim. Bu arada biraz (tamam bayağı) yakışıklıydı. Ha bu arada onun soyadını sınıf defterinin arasından düşen sınıf listesinde görmüştüm. Ama belli etmicem bakalım oyun ne zamana kadar devam edicek.

Fatih= Hey! Orda mısın?

Ceyla= Evet buradayım dalmışım.

Fatih= İyi merak etmiştim. Eee napıyorsun? Bugün seni gördüm çok güzeldin ama okuldaki erkeklerin hepsi sana bakıyordu ve bu benim canımı çok sıktı. Elimde olsa evden çıkmaya izin vermem. Evine özel öğretmen gönderirim. Kıskanıyorum seni.

Ceyla= Karşıma ne zaman çıkıcaksın?

Fatih= Belki yarın, belki yarından da yakın.

Ceyla= Seni tanıyor muyum yani arkadaşım mısın?

Fatih= Hayır arkadaşın değilim. Ve maalesef ki evet beni tanıyorsun.

Ceyla= Şuben ney?

Fatih= Söylemem

Ceyla= Hadi ya söyle işte hem bak seni tanıyormuşum da

Fatih= Benim minnak sevgilim seni çok seviyorum♥

Ceyla= Konuyu değiştirme şubeni söyle ayrıca ne sevgilisi be! Senin sevgilin değilim ben.

Fatih= Ne demek sevgilin değilim?

Ceyla= Değilim işte sen bana sordun mi beni seviyor musun diye? Sormadın. Bundan dolayı senin sevgilin değilim ben.

Fatih= Sormama ne gerek var ki? Sevgilimsin işte o kadar!

Ceyla= Değilim! Sen saçmalıyorsun! Sanırım tedaviye ihtiyacın var.

Fatih= Bana hasta mı demek istiyorsun? Tamam hastayım sana ben hastayım ama sen bunu bilmiyorsun. Evet kalbimin tedaviye ihtiyacı var. Ve doktoru sen olacaksın. Ama beni sevmeyen birine neden değer vermemi ister ki bu kalp? Artık sende değersizsin benim için!

Ceyla= İyi bak artık peşimi bıarkırsın.

Fatih= Kırdın beni sevdiceğim. Gidiyorum görüşmek üzere.

Ceyla= Bana ne ki git nasılsa yarın yine geleceksin.

Fatih= Hayır gelmicem sana mutluluklar seni çok seviyorum.

Ceyla= Seviyorsan neden gidiyorsun peki? Bence sende sevginde yalansınız iyi ki karşıma çıkmadın. İyi ki seni görmemişim.  Ama eğer çıksaydın bu olanlar yaşanmayacaktı. Belki seni sevmeyecektim ama bu kavgayı etmezdik.

Ceyla=Senden nefret ediyorum git ve tekrar gelme!

Fatih= Emrin olur.

Sanırım oyun bitti. Mesajını atar atmaz çevrimdışı oldu. Ağlamaya başladım.  Sinirden ağlıyordum. Telefonu kapatıp yatağın üstüne attım. Üstümü değiştirdim ve dışarı çıktım. Yürümeye başladım. Sonra aklıma gelen yere gittim. Uçuruma. Belki orada ağlayabilirdim.

Uçuruma geldim. Oturdum ve ayağımı sarkıttım. Ağlamaya başladım. Sanırım onu sevmesem de ona bağlanmıştım.  Yaklaşık iki saat boyunca ağladım. Bilincim kapanıyordu. En son hatırladığım tam düşmek üzereyken beni tutan iki koldu.




Sizce Ceyla'yı kim tuttu?

Büyük aşk başlamadan bitiyor mu?

Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum.

Anonim (Ceyla'nın öküzü)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin