/ 1 \

2.1K 82 13
                                    

Jmenuji se Eren Jeager je mi čerstvích 18 a pracuji v jedné známé firmě jako asistent. Jo ta práce mě baví ale většinou k vůli ní ani nespím. Jsem vážně unavený zrovna jedu se svým šefem Mikem z L.A z nějaké konference o našem novém projektu. A letíme domů do Japonska jenom to cesta je příšerná. Uf že už to mám za sebou a jedu domů ale ještě si musím dojít nakoupit protože jsem idiot který nemůže dojít nakoupit dřív a nakoupí až teď. Ach jo..... nesnáším svojí lenost.

Jsem Levi Ackermann jsem známí spisovatel ale chlubit se tím nebudu mám jiné problémi než svojí popularitu. Erwin Smith můj bývalý se kterým jsem už dobré 2 roky odešel jsem od něj hned když jsem se dozvěděl že mě podvedl s jiným. On si myslí že se nic nestalo že se připlazim naspátek za ním to určitě už jsou to 3 týdny přesněji 21 dní 6 hodin a 31 minut já vím že je to přehnané vědět přesně na sekundy jak dlouho nejsme spolu. Ale co už. Od té doby mě furt otravuje a leze za mnou myslí že mu odpustím tudle. Vysprchoval jsem se a s pivem si sednu na gauč tak co teď můžu si něco pustit ale stejně tak dávat jenom sračky fajn rozhodnuto jdu si číst ráno jsem si koupil novou knížku od mě oblílbené autorky. Čtu si už asi hodinu a někdo se rozhodlo mě vyrušit tak jaký individuum to je tentokrát. Nechce se mi tam jít ale přesto už stojím u dveří a otevírám je. Erwin zatají se mi dech smrdí po alkoholu a má naštvaný výraz. To nedopadne dobře to vím už teď.

Jdu směrem k obchodu ale v dálce zahlédnu vysokého blondýna se zarostlím obočím vypadá že se řádně opil motá se div nespadne. Má naštvaný výraz který říká jen jedno * postavíš se mi do cesty a já tě zabiju musím zabít někoho jiného tak se kliď z cesty. Rozhodl jsem se že ho budu následovat mám z něj dost zvláštní pocit jdu za ním už dobrý 2 km najednou vejde do nejbližší bitovky tak jdu opatrně za ním. Po schodech vylezl do 4 patra tak jsem zastavil v mezi patře a skoval se tak aby mě neviděl. Začal zvonit na zvonek u dveří 12 asi na čtvrtý pokus se otevřeli a v nich vylezl muž nizší postavi s havraními vlasi a pevnými šedími oči a chladný výrazem byl dost sexi ale to co zařval blonďák mě vytrhlo z myšlenek. „Ty si myslíš že jen tak odejdeš a budeš mě ignorovat. Jsi můj patříš mě a NIKOMU jinému NE!! "

Zařve na něj div černo vlasý neposkočí, je na něm vidět že se bojí i když se snaží na sobě nic nenechat zdát. „Řekl jsem že je konec! Co na tom kurva nechápeš podvedl si mě a myslíš si že ti to jen tak projde! Že se k tobě vrátim s prosíkem! " Asi bych měl odejít toto je jenom mezi nimi já vím že dělám chybu a že mě někdo potrestá za to že odposlouchávám ale chudák černo vlasí je mi ho líto ale ten pohled plný nenávisti a zlobí co mu blonďák vrací je příšerný. „Jsi jenom kurva nic víc, nikomu na tobě ne záleží! Jsi jenom existence která by neměla existovat takovýho budiž k ničemu se kterým je ten nejhorší sex který jsem kdy měl furt sledovat ti tvoje otrávené výrazi. Ale nemysli si že z tohodle nic nubude vyšukám tě tak že budeš prosit se slzami v očích abych přestal. "

Jeho slova mnou projela jako žiletky bolí to, bolí to i přes to jak ho nesnáším ty slova jsou příšerná ale má pravdu nikdo mě nemiluje nikomu na mě nezáleží. Vždyť proč by mělo jsem jenom ubožák. Hned co svůj monolog dokončil jsem dostal strach já už znovu nechci nechci aby mi znovu ublížil ale co mám dělat já se nebráním. Jsem naproti němu slabí. Pevně mě chytne za ruku div ne křiku bolestí ale najednou na jeho ruce vidím ještě jednu jak mu jí vší silou drtí Erwin mě pustí a ta osoba ho silně při razí na zeť a zkroutí mu ruku za záda. Má hnědé vlasy a je asi tak o hlavu vyšší jak já a... „Co si to dovoluješ ty sráči! Pust ně kurva! "
„Tak a teď to bude po ním rozumíš! " Křik na něj chladným ale zároveň naštvaným hlasem.
Proč?
Proč mi pomáhá?
Vždyť nemusel mohl to jen obejít a nechat to být proč?
Snaží mi pomoc? Nebo je to Erwinův známí a moje naděje na záchranu bude v niveč.Najednou mě zamrazí když se na mě podívá je to jenom spratek vždyť mu může být tak 17-18 ale ty oči jako kdyby mi vyděli až do hlavy. Najednou jsem si uvědomil že přeskočila jiskra tak která se oběví jen jednou za život on si jí nejspíš nevšiml. Nejspíš blouzním a jenom se mi to zdá. Nasadím svůj chladný výraz který je bez jediné emoce. A pozoruji co se bude dít dál.



____________
Zde to ukončím. Co se asi stane dál pomůže Eren Levimu? Nebo se Erwin obvobodí z jeho sevření a zbije Erena a ublíží Levimu?

Chtěla bych u obou příběhů vydávat kapitoli alespoň 1 týdně.

873 slov

Náhoda (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat