Nevím jak pokračovat v návaznosti na minulou část tak se posune příběh o týden později ( ani jeden z nich nezná jméno toho druhého)
__________________
Kluci mě vytáhli ven do obchodního domu těmi kluky myslím Jeana, Armina, Connieho a Marca nechtělo se mi ale po delším přemlouváním sem jim to odkýval. Abych upřesnil tak moje firma se zabívá prodejem knih od známích i méně známích autorů tak před půl rokem jsem dostal vlastního autora i když jsem asistent svého šefa plat se mi samozřejmě zvýšit ještě že tak pfff. Můj autor není moc známí ale i přesto si ho kupuje spousty lidí jsem jeho manager s taky ilustrátor když je potřeba. Tak před třemi dni mi Mike oznámil že dostanu na starost ještě jednoho on si totiž neuvědomuje že já jsem dost zaneprázdněný jako jeho asistent a dalšího autora bych nezvládl. Takže mezi námi byl doslova boj o přežití řvali jsme tam na sebe asi hodinu bohužel jsem mu to na konec vyšlo a mám dalšího autora.Posunutí času k rozhovoru Mika a Erena
_____
Eren
„To si děláš srandu né uvědomuješ jak jsem vytíženej a ty mi dáš na starost další osobu! "„ Už jsem to řekl nemám nikoho jiného komu bych ho dal odešel od svojí firmy zrovna k nám a je to dost známej autor musím přeci myslet na zisky"
Eren
„Víš kolik je tady lidí bez autora!.... ne nevíš zřejmě dej ho někomu jinému já toho mám dost už těd svém tvůj asistent doprdele.... a ještě mám problém s tím mím autorem kterej se do práce nehrne! "
„ Erene prostě sem to řekl a hotovo a těd mi dones kafe a pokračuj ve své práci"Eren
„Fajn"Současnost
Takže můj psichyskej stav je na bodu mrazu doslova. Uslyšel jsem zvonek a popadl peněženku, mobil a klíče vyšel jsem z bytu kde už na mě čekal Armin.
„Ahoj co ti tak trvalo"
„Ahoj"
„Vypadáš jako zjevení a to do slova takže ti malé povyražení ani neužkodí" Díky Armine to mi fakt pomohlo vyrazili jsme do obchodního centra kde na nás v jedné kavárně čekali Jean a Marco. Celou cestu jsem si povídali snad o všem nevím jak se to stalo ale skončili jsme u rozhovoru jak správně parkovat. Došli jsem do kavárny a sedli si k Jeanovi a Marcovi.
„ Řekně te Arminovi že se líp vyjíždí po zadu"
„ To si nikdy ne parkoval aréně vždy vyjížděj po předu"
Prohlásil Armin s výtězným úsměvem. Jean a Marco na nás nechápavě zírali. Nu což stejně mám pravdu.Sedíme tam spolu asi hodinu. Vlastně i když se mi sem nechtělo tak si to užívám. Najednou stočil Jean konverzaci na mě.
Jean
„ Tak co Erene co tvoje holka" Se zvláštním úšklebkem se na mě podíval. Já samozřejmě mu nechtěl odpovídat protože jsme se před 14 dny rozešli.
„ Už spolu nejsme nějak to nevyšlo. " Řekl jsem jednoduše a doufal že stočí konverzaci jinam ale to bych nemohl mít tak úžasné přátele který to začli hnedka rozmazávat a ke všemu přišli i řeči o tom že mě přihlásí na seznamku já jsem jenom udiveně přikyvoval tomu co společně vylodili.Najednou kolem přešla fakt ale fakt sexy blondýnka a já na ní je zíral a otevřenou pusou. Bohužel si toho Jean všiml a začal se usmívat takovím šibalským úsměvem. A mě došlo co se stane než jsem stihl zareagovat tak se Jean rozeběhl za ní.
Všichni jsme se za ním otočili a zírali na něj jak na zjevení. Nic neřekne a rozeběhne se pryč tak jako kdo by se tomu nedivil. Já se jenom zoufale otočil na Armina s vírazem prisícím o pomoc on si jenom pozvedlo rameni v gestu že s tím nic neudělá a pokračoval v rozhovoru s Markem. Já jsem celou dobu pozoroval Jeana jak se poví s tou blondínkou.
Po chvíli na mě zamával ať jdu za ním. Protočil jsem oči a šel za ním a za viditelně vyděšenou dívkou. Proboha to bude průser jako vrata i ve vesmíru o tom budou mluvit. Hlavní titulek Eren Jeager vyděsil menší sexi blonďatou dívku která po jejich rozhovoru utekla s křikem pryč super! Došel jsem k nim Jean mi jenom poklepal po rameni a odešel a jš tam s ní zůstal sám. Nervózně jsem přemýšlel jak začít konverzaci ale ona mě předběhla.
„Promiň já už musím jít" Já na ní koukal se soucitem nevím co jí řekl ale podle jejího výrazu to nebylo nic moc. „ Omlouvám se za svoje ho kamaráda nevím co vám řekl ale jak ho znám tak to nebude nic dobrého" Usmál jsem se a ona mě zkoumavě prohlížela. No moc příjemný mi to nebylo. „Elizabeth Freiová" „Eren Jeager" Nějakou chvíli jsme si povídali já jí objednal kafe a šli jsme si sednou k volnému stolu naše konverzace se ani nezastavila ani nebyla nepříjemná. Připadal jsem si jako kdybych se s ní znal už roky. Po chvíli se mi omluvila že musí do školy na odpolední hodiny tak jsme se rozloučili a vyměnili jsme si na sebe čísla s řečmi že si musíme někdy spolu vyrazit.Když odešla tak jsem s úsměvem odešel spět ke klukům. „Tak co Erene jak to dopadlo " Zeptal se hned Jean „ Dobře má na ní číslo a domluvili jsem se na rande" Jean na mě nevěřícně koukal „ Jak je to kurva možný řekl jsem jí že seš úchyl a ona ti dá číslo! " Zviškoval hlas „ Ty seš fakt debil. " Řekl mu Armin „ Imbecile já se divit proč je tak vystrašená" A prsknul jsem mu naštvaně do obličeje on jenom pozvedl ramena a už nic neříkal. Nevišlo to chlapci moc dobře věděl že sem u žen oblíbený a tu co chci vždy dostanu i když je to někdy otravný když za vámi furt někdo leze že slovi jak vás miluje a to je většinou vidím poprvé v životě.
Od tam tuď jsme odešli asi kolem půl šesté kluci se rozhodli že se půjde ještě pít a já se vrátil ožralej dobytu asi kolem 2 hodiny ráno.
_______
To je k této kapitole vše uvidíme se u další doufám že se vám příběh i přes mojí neaktivitu líbí.
ČTEŠ
Náhoda (Dokončeno)
FanfictionEren je asistentem jedné obrovské firmy jednou když jde s práce domů uvidí ožralého naštvaného muže se zarostlím obočím a rozhodne se ho následovat nikdy by nečekal že to co udělá bude mít tak obrovský dopad na jeho dosavadní život. * rozhodla jsem...