/2\

1.1K 72 7
                                    

Eren
Podívám se na osobu která stojí vedle mě, jenom mě propaluje pohledem. I přes ten chladný výraz vidím že se bojí.  „Řekl jsem ať mě pustíš tohle není tvoje věc, tak se do toho nepleť" Otočím se na něj a víc mu zmáčknu ruce za zády a v nich něco křupně a on zařve. Dobře mu tak stejně si to zasloužil.

„Máš pravdu není to moje věc ale nenechám tě aby jsi mu skřivil jediný vlas! Chápeme se?! Jestli nechceš abych ti ty pazouri zlámal tak odsuď vypadneš a už se nevrátíš rozumíme si?!" Dostane obrovský záchvat smíchu a já ne něj udiveně zírám to mu hráblo nebo co? „Tak ty budeš chránit tu zasranou kurvu jo? Jsi fakt k smích že bráníš někoho jako je on? Jsi stejný ubožák jako on! " Zařve přes celou bytovku no co sousedí budou mít o čem mluvit.

Najednou se mi vysmikne z rukou a otočí se na mě že mě uhodí ale já mám výhodu. Je je opilý tak mu jednou vrazim a najednou vystříkne krev. Asi jsem to přehnal jestli jsem mu ten nos zlomil tak budu mít problémi. Hned se skácí k zemi a drží si nos ze které to teče spousta krve

Levi
Hned co Erwin zařval že se do toho nemá plést jsem věděl že to nehrajou a on mi doopravdy přišel pomoc. Ale pořád nechápu proč to dělá vždyť mohl mít klidný večer ale on místo toho mě chrání před Erwinem. Je to nejspíš idiot jinej důvod nevidím. Najednou uslyším hlasité křupnutí a Erwinův řev to mě vyhrkne z myšlenek ale to co ten kluk řekl mě zarazilo nemohl jsem se ani pohnout tak jsem bezmocně stál na místě a pozoroval je.

Nechce aby mi Erwin skřivil jediný vlas? Dokonce chce kvůli mě Erwinovi ublížit proč? Erwin se začal smát jak smyslu zbavený řve na toho kluka ale sním to ani nehne. Najednou se vytrhne z jeho sevření a chce mu vrazit ale ten kluk to stihne dřív Erwin se hned skácí k zemi a z jeho nosu jde spousta krve.

Eren
Chytl jsem toho sráče za vlasi tak aby měl hlavu co nejvíc zakloněnou do zadu a díval se mi do očí.
„Tak já to řeknu ještě jednou" Za vlasi ho vytáhnu do stoje „Teď odsuď vypadneš a už se nevrátíš! Jestli se dozvím že jsi se vrátil a ublížil mu tak to zlomeným nosem neskončí" Pustil jsem mu vlasi a on se na mě vyděšením obličejem podívá no bylo v něm vidět i dost bolesti ale to se snažil asi zamaskovat netuším proč se tak tvářil. Když odešel pryč. Já si jenom oddechl a podíval se na menší postavu muže který to celou dobu pozoroval z první řady. " Jste v pořádku? Neublížil vám? "

Levi
Celé to sleduju s otevřenou pusou a vykulenýma očima hned jak Erwin odejde si uvědomíme co se stalo a v hlavě mám jedinou myšlenku proč? Najednou se na mě otočí a zeptá se jestli sem v pohodě!? To se posral né? Nejsem v pohodě psychicky ani náhodou. Mám svůj pohrdaví obličej a odpovím mu co chce slyšet „jo jsem v pořádku ,děkuju za pomoc" Otočím se že odejdu ale chytí mě za ruku a přitáhne k sobě do objetí jeho ruce omotá kolem mého pasu a já cítím že začínám červenat. Snažím se ho odstrčil ale on mě chytí jestě pevněji ale i jemně. Celou dobu mi buší srdce jako o závod nevím proč ale cítím se v bezpečí jako kdyby mi už nikdo nikdy neměl ublížit a on mě bude chránit až do konce života. Co je to za pocit? Nechápu ho a nechápu ani to co jsem udělat potom. Já se k němu přitulil!? Proč? Chvíli poslouchám jeho srdce ale to nevydalo ani jedno bouchnutí navíc. Nic bije úplně normálně a v klidu . To mě docela naštvalo.

Eren
Chvíli tam sním stojím v obětí a čekám až se uklidní . Potom ho svírat přestanu a podívám se do těch jeho šedivých očí vidím v nich touhu, smutek a bezmoc. Co mám sakra dělat vždyť ho neznám takže nevím jak mu pomoc. Ach jo co teď. Myslím si že bude chtít být sám po takovém zážitku, se mu ani nedivím. Jeho obličej zase nabral tu grimasu bez emocí. Fajn ještě jsem se podíval na místo kde se válel ten blonďák. Byla tak kaluž krve no před tím to nevipadalo tak špatně.

Podívám se znovu na člověka stojícího přede mnou. Jenom mě pozoruje asi neví co má říct no já taky nevím. Podíval jsem se na hodiny v telefonu které ukazovali 21:34. Měl bych jít. „ já už půjdu" Řekl jsem a mile jsem se usmál „naschledanou" Otočil jsem se že odejdu ale on mě zastavil s tím, že tu krev uklízím já tak jsem si jenom povzdechl a přikývl.

Levi
Snad si nemyslel že to budu dělat já. „Pojď dovnitř dám ti nějaké čístící prostředky " Otevřel jsem dveře do bytu a vstoupil potom jsem se otočil na osobu která šla za mnou. „Tady počkej a já ti to přinesu" Řeknu s nezájmem v hlase.
Levi sakra proč to děláš zachrání ti život a ke všemu ho donutíš aby to ještě uklidil.
Mluví nebo s píše řve na mě můj vnitřní hlas. Musím přiznat že jsem mu to řekl abych se s ním mohl ještě promluvit nevím proč ale mám s ním takoví zvláštní pocit takoví přijemný jako jsem měl s Erwinem na začátku ale přesto úplně jiný.

__________________________
Tak další kapitola je na světě vím že začátek není nic moc ale potřebovala jsem to jenom nějak začít. Uvidíme se u další kapitoli ve čtvrtek. ;)

Náhoda (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat