/10\

673 47 2
                                    

Od leviho jsem odešel tak kolem 5 hodiny ranní. Nemá cenu se u něj zdržovat dýl než je potřeba. Práce mám nad hlavu a o včerejšku bych radši ani nemluvil.

....

Za tu dobu jsem donutil svůj mozek zapomenout na ten den kdy jsem se málem zbláznil. Nepamatuju si postavu která v černé tmě stála předemnou a pozorovala mě. Představa? To ne na to by byla až příliš reálná. Jediný komu jsem řekl o tom co se ten den stalo byl Armin i když si myslí že je to jenom z přepracování a mě nezbývá nic kromě souhlasu.

S Levim jsem se od toho dne neviděl když jsem si ho pozval k sobě na probrání výdeje jeho knihy tak to vždy zrušil s tím že má dost práce. Co bych se taky divil za to co jsem mu provedl jenomže si nemůžu vzpomenout na celý večer strávený s ním. Řekl jsem nebo udělal něco špatně že se my vihíbá?

„ Potřebuji s tebou mluvit. " Přišel Erwin který den ode dne vypadá čím dál tím víc vytočené a jakoby bez života. „ Co potřebuješ potřebuju províst úpravy na Leviho knize. " Řekl jsem až nejspíš příliš podrážděně, nechce se mi být veselý mám toho dost a jestě víc před sebou. „ To nebude potřeba Erene, Levi od naší společnosti odchází. "

„ Cože! A to proč jako!? "

„ Neřekl mi důvod jeho odchodu. Řekl jen že je to soukromé. "

„ Soukromé? Soukromé! Co je to kurva za blbost! " Na místě jsem dost soptil že by z toho byla snad i sopka. Na co odchází je to kvůli mě? Ale i kdyby to bylo něco jiného a se mnou to nemělo co dočinění. Tak týden před uvedení knihy na trh je pitomost odstoupit od společnosti která to má uveřejnit. Že bych se za ním stavil? A pomohl bych vůbec něčemu? No za zkoušku nic nedám.

Stojím před dveřmi do Leviho bytu a uvažuju nad tím že jenom pohodím rukou a nechám to být.

Zaťukám. Snad je doma i kdyby ne tak by to snad ani nevadilo. Po chvíli zvolím už po čtvrtý. To vážně není doma nebo...

„ Hangi doprdele víš moc dobře že nemám čas tak přestat budit sousedy! " Ve dveřích se objevil Levi jeho černé havraní vlasy jsou rozcuchané do všech směru. Jeho pleť se mi zdá světlejší než normálně. Jeho černé kruhy pod očima mě utvrzují že už dlouhou dobu nespal. Tomu vypovídá tak nějak celý jeho vzhled a špinavé oblečení co má na sobě. Netušil bych že něco takového někdy uvidím ale stalo se.

„ Ahoj Levi mohly bychom si promluvit?"

Náhoda (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat