/12\

652 47 13
                                    

Otevřel jsem dveře a hádejte kdo tam stál! Já z něj tu duši vymlátim!

„ Hledáš někoho? " Řekl jsem klidně i když to tak nejspíš neznělo. Ušklíbl se.

  Hledám svého přítele. " Řekl pyšně. „ Je doma? " Přítele! Jo tak to zrovna hošánku. Levi tvůj přítel rozhodně není! Krev se ve mě čím dál tím víc vařila a přibývala víc když ten zmrd jenom promluvil. Rozhodně mám co dělat abych se na něj nevrhl hned a neschodil ho potom ze schodů.

„ Nikdo takoví tu není. Nejspíš si na špatný adrese. "

„ Vážně nemyslím si. Jsem ve správné ulici dokonce i bytovce a před bytem mého PŘÍTELE. " Řekl posměšně a dodal důraz na přítele. To se mě snaží nasrat nebo nemá páru jakej je sráč.

„ Tak fajn! Chápu že ti to posledně nestačilo ale tentokrát tě už opravdu zabiju za to cos mu proved!"

„ To je výhružka? Vážně! " Začal se smát. „ Posledně jsi mě možná zbil ale tentokrát už ne. Minule ti dost pomohlo že jsem byl ožralej ale teď jsem úplně čistý. Hlavně k vůli Levimu ten nemá rád když spolu šukáme a je země cejtit chlast! "

To už jsem nevydržel a jednu mu vrazil Erwin zavrávoral a dopadl tvrdě na zem. Vyšel jsem z chodby bytu blíž k němu. „ Nemyslím si že budeš mít další šanci se s ním vyspat! " Takhle nasraný jsem opravdu hodně dlouho nebyl možná tak naposledy na střední. Erwin využil mojí nepozornosti a ránu mi vrátil i s úrokama zakvílet jsem jak raněné zvíře a zady narazil do zdi. Tohle kurva bolelo!

Erwin mi dal ruce vedle hlavy a přiblížil se ke mě svím obličejem takže nás nedělilo ani 10 cm. „ Neměl by jsi mi říkat zrovna ty co smím a nesmím. " V jeho hlase zněla zloba a posměšnost nad mnou samotným. Jestli si myslí že vyhrál tak se dost plete! Na střední škole jsem s Jeanem a Connym byli ti největší rváči takže bitka byla denní rutina. Často jsem domu přišel dost pomlácenej ale určitě míň než ten se kterým jsem se pral. Po nějaké době se k nám přidal i Armin i kdy ten s ničím takovým nechtěl mít nic společného a já mu to nikdy neměl za zlí. Byl jediný z nás který byl alespoň trochu rozumný a né tak agresivní i když spoustu plánů na lumpárny a vandalské činy vymýslel právě on vůbec si nedokážu představit co by jsme bez něho tenkrát ďáli.

„ Ale zamilovat se do té kurvi chce odvahu to musím uznat protože  on na nic jiného není dobrý. Neumí vaři a ty jeho knihy stojej za hovno" Vysmíval se mi do obličeje. Tak jo takhle a něm nebude nikdo mluvit. NIKDO!

„ Nemyslím si že to co říkáš je pravda úžasnějšího člověka svět nevyděl, je sexy dost sexy je milej, vlídnej, někdy dost horko krevnej, rozhodně bych ti vyjmenoval víc jeho předností ale zrovna ty si to nezasloužíš. Když ani nevidíš jaká úžasná bezchybná osoba to je! Jo zamiloval jsem se do něj. Do osoby jakou je a né jako ty že ho budu mít jenom na sex! Bude můj a já budu jeho! Proto mě sere že jsem si nevšiml dřív co se děje ale věř nebo ne ale nedovolím ti aby jsi se ho znovu jenom klidně prstem dotknul. "

Odstrčil jsem ho od sebe a on udělal dva kroky spátky. Těžko říct co si myslí není na něm poznat vůbec  nic i když mě to může být zrovna jedno.

„ Takže máš obdivovatele Levi!"  Zarazil jsem se a podíval se směrem k vztupovím dveřím do Leviho bytu. Opravdu tam stál! Dívá se na mě neidentifikovatelným pohledem. Ksakru on všechno slyšel? Nenene co si o mě teď kurva pomyslí. Tak klid Erene to se vymyslí hlavně žádnou paniku třeba. Třeba mě neslyšel určitě jsem to na Erwina nemohl zařvat tak nahlas né? Fajn to je blbá výmluva když do Leviho bytu byly otevřené dveře o podle jeho pohledu usuzuji že mě opravdu slyšel. Ksakru!

„Hahaha divím se že tak mladej koloušek by chtěl mít zrovna něco s tebou jen ten věkovej rozdíl je k popukáže že by někdo tak mladší chtěl takovýho dědka! Pověs Erene co budeš dělat za deset let když už z něj opravdu dědek bude? " Levi těkal očima ze mě na něj. Bylo vydět že ho jeho slova bolela dost ho bolela. Je na pokraji svých sil má oči rudé a nateklé od nedávného pláče. Chtěl bych ho obejmout a utěšovat ho že bude všechno v pořádku že ho ochráním.

„ Co bych měl asi dělat ty skurvený hovado! Budu ho stále milovat! A je mi u prdele náš vědovej rozdíl ale jenu nikdo dědku říkat  nebude!" Zařval jsem a švihl ho silně do břicha až začal kašlat. Teď už my je opravdu jedno co si o mě Levi i sousedí pomyslej ale mího. MÍHO Leviho nikdo urážet nebude.

Erwin mi pod kopnul nohy a já dopadl na tvrdou kachličkovou zem. Zasípal jsem bolestí a než jsem se nadál tak mi na obličeji přistála další rána která byla snad větší než předchozí. Ze rtu mi začala týct krev. Nepřestával mě mlátit do obličeje ale já se bravůrně kryl takže mě žádná rána nazasáhla.

„ Nech ho! " Zařval Levi s strhl ho ze mě. Erwin se začal smát tak Levi ze strachu od něj po odstoupil. „ Ale kurvyčka si tě chrání jo? " To už jsem nevydržel a vrhnul se na něj já.

Nevím jak dlouho jsme se prali a uráželi se na vzájem. Levi se do toho radši ani nepletl a stál v bezpečí svého bytu a jen pozoroval jak se situace vyvrbí. Erwin už nemohl a já na tom nebyl nijak líp. Oba dva jsme už byli dost pomlácený. Vážně jsem vyšel ze cviku ale co bych měl čekat ze střední jsem už dlouho pryč a do fitka si dojdu opravdu jen zřídka když mě kluci donutí.

Nehodlám se vzdát! Ani za nic! Stoupnul jsem si opět vzpříměle tedy jak mi to můj stav dovolil a svrchu jsem se díval na Erwina který se rozdýchával na zemi. „ Vypadni! " Bylo to jediné co ode mně mohl slyšet než jsem šel za Levim. Ten pochopil a šel dál do bytu abych mohl zavřít. Jen co jsem zavřel jsem se sesunul po dveřích dólu.

Náhoda (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat