/9\

695 47 1
                                    

Šli jsme dále v tichosti každý ve svích myšlenkách ale na jednou jako by se Eren probral z nějakých mdlob. A začal se chovat normálně " Levi kam to jdeme? Co se stalo na tý křižovatce? Co tu děláš? ....." Nechápal jsem otázky který mi podával bylo jich čim dál tím víc a víc až jsem se divil kde je pořád bere. " Erene jdeme ke mě protože se potřebuji ujistit že se ti už nic dalšího nestane. A co se stalo na té křižovatce mi řekni ty toho auta jsi si musel všimnout nebo snad ne? " Nervózně se podrbal na zátylku a nejspíš přemýšlel o tom co my odpovědět. " No víš já jsem si toho auta nevšiml. " Začal se nervózně smát až jsem nadzvedlo jedno svoje obočí. " Jestli si si ho nevšiml tak mi alespoň řekni proč si byl tak mimo? A o jakým křiku jsi to před tím mluvil já nic neslyšel. " „ Já nevím Levi asi se mi něco zdálo nebo jsem opravdu moc přepracovanej. " Zase ten jeho zaříví úsměv sluší mu je s ním ještě nadhernější  než normálně. Né že by nebyl nádherný i normálně.

Přišli jsem před můj byt já už vytahoval klíčky a odemykal. " Zuj se a žádný bordel jasný" Vražedně jsem se na něj podíval a on dal ruce obraného gesta. " Dobře rozumím, neboj posledně mi to stačilo. " Jenom jsem kývl hlavou na znamení že chápu a vydal se hlouběji do bytu. " Máš hlad? žízeň? Nebo něco? " Jenom zakýval hlavou že ne a posadil se na gauč a já s ním. Můj byt se skládá z kuchyně spojené s obývákem a jídelnou je tu i pracovna,ložnice a koupelna takoví menší byteček ale mě bohatě stačí po chvíli jsem si pustili nějakou komedii protože Eren zásadně s hororem ani kriminálkou nesouhlasil tak jsem registroval a pustil komedii. Po očku jsem sledoval Erena vypadal dost zamyškeněně a vůbec nevnímal film! Na co jsem tu blbost pouštěl!

„ Oi spratku sleduj ten film. " Eren poskočil jako kdyby nečekal že jsem vedle něj nebo že existují byl ve vlastním světě to je vydět jen po pohledu na jeho vyděšený výraz. " Promiň Levi jen jsem se zamyslel. Ehm.... můžu jít na záchod? " „ Samozřejmě ty dveře na pravo. " Ukázal jsem na dveře které od nás mohli být tak 3-4 metry on jenom pokýval hlavou že rozumí a vydal se ke dveřím. Uběhla dobrá půlhodina a on nikde to se tam sprchuje no to zřejmě ne není slyšte voda. Rozhodl jsem se zjistit co mu tak trvá a začal jsem ťukat na dveře.  „ Erene v pohodě? " Nic se ne ozvalo a to jsem se už docela vyděsil a začal bušit na dveře. „ Hej Erene pust mě tam! DĚLEJ" Už jsem byl dost vytočení a vyděšený co se za těma dveřmi děje. Ale dveře se najednou rozletěli až jsem se i vyděsil ale víc mě vyděsil pohled na Erenovi rudé oči od pláče které se zřejmě snažil zamaskovat i když se mu to dvakrát nepovedlo.

„ Promiň Levi" Řekl jako by se nic nedělo a rozešel se směrem gauč ale než tam stačil dojít tak jsem ho chytil za zápěstí číms se zastavil. „Co se děje" Snažil jsem se znít v klidu i když mi to dvakrát nevišti čehož si všiml i Eren a usmál se. " Nic mi není Levi jenom je toho na mě moc. "

Náhoda (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat