/4\

907 64 1
                                    

Ráno jsem se vzbudil s obrovskou kocovinou za zvuku toho nejotravnějšího zvuku na světě mého budíku. Vylezl jsem asi po 10 minutách s postele a šel jsem do kuchyně vyndal jsem skleničky a nalil do ní vodu vydal jsem se do koupelny do skřínky pro prášky na bolest hlavy a sedl jsem si na gauč. Neměl jsem hlad tak jsem jenom nepřítomně koukal do stropu to fakt s obrovským přemlouváním jsem otočil hlavu abych zjistil kolik je. Vytřeštil jsem oči. Kurva a rozeběhl se převlíkout spáchat hygienu a do tašky přes rameno jsem dal notebook a papíry které byly vedle něho. Snad sem nic nezapoměl vyřítil jsem se k autu a nastartoval. Páni já to stihl za 10 minut to mám dobrej čas a vyjel jsem do práce vešel jsem do svojí kanceláře a začal vyřizovat papíry a odvolávat svého autora a tiskárnu že se kniha opozdí.

Nejsem slaboch ale taky nejsem idiot nemohl jsem s Erwinem nadále pracovat tak jsem se rozhodl že přestoupím k jiné firmě tak mě samozřejmě hned přijali se slovy že mi přidělí nejlepšího managera.

Bohužel když jsem vešel do budovy své nové firmy tak jsem nevěděl kam jít zeptal jsem se na recepci tam mi tlustý smrdutý prase řeklo že mám jít do nejvyššího patra a začalo se cpát koblihy. Hnus!

Vylezl jsem v nejvyšším patře které oblopovalo spoustu lidí u pracovních stolů. Prej toho nejlepšího to určitě tak jakej s těhlech ubožáků to bude. Zastavil jsem jednu vyšší brunetku.
Ano co potřebujete" Dívala se na mě skoumavím pohledem tak fajn první pocity s tohodle místa stojí za hovno ale má to být nejlepší firma ve městě no to teda nevím. „ Hledám Erena Jeagra" Řekl jsem jednoduše a jí se rozšířili zorničky „ Tak vy jste jeho noví autor moc mě těší jsem Emma" Fajn tak to řeknu pořádně protože mě fakt nezajímá co je zač já chci od taď hlavně co nejrychleji vypadnou. „ Chci vás jenom upozornit že se ho nedotkne te je můj rozumíme si s takovým prckem by si stejně nezačal. " Tak těd jsem opravdu soptil „ Tak hele nádhero nemá zájem ti brát tvojeho přítele chci jen vědět kde je. " Řekl jsem jí nejchladnějším tónem aby to pochopila. Bože to je fakt skvělí. Jenom kývla a ukázala nepřítomně a překvapeně abych šel za ní. Došli jsme před dveře kanceláře a já musel překvapené koukat tak jo to by bylo lepší ještě ten manažer. „ Erí zlato máš tu toho nového autora"
„Tak ho pošli dál děkuji" Spozornil jsem ten hlas jsem už někde slyšel ona uhla ze dveří a odešla já se podíval do kanceláře a málem omdlel všude po podlaze samé hromádky papírů, rozházených knih a zmuchlaných papírů to si tady nemůže uklidit z přemýšlení mě vyhrkl jeho hlas. „ Posaďte se hned se vám budu věnovat" Moje srdce vynechalo několik úderů díval jsem se překvapeně na hnědovláska se smaragdovíma očima jak čte papíry na stole. Ani pohledem o mě nazavadil to mě docela mrzelo ale nenechal jsem to na sobě znát posadil jsem se do křesla vedle něj a čekal co bude dál. Todle nemůže být pravda člověk který mě zachrání před Erwinem se stane mím manažerem.

Bože to nemůže být pravda těch papírů je čím dál víc ucítil jsem něčí pohled a uvědomil si že tu nejsem sám. Podíval jsem se na osobu vedle sebe a musel zamrkat jestli je to pravda do široka jsem se usmál. „ To bych nečekal že budeš můj noví autor. " Zazubyl jsem se „ Tak co kdybychom začali" Podíval jsem se od černovláska hned do papírů vzal jsem papír a šel jsem ke skříni a z police vytáhl lejstro a vzal si můj diář

Zůstal jsem na něj nečině zírat jak chodí po kanceláři a zvedá papíry. „ Prošel jsem si tvoje statistiky... Můžu ti tykat? " Zeptal se a já jenom nepatrně kývl. No tak Levi vzpamatuj se. V hlavě jsem si vrazil facku za to jak se chovám. „ Dobře to jsem rád takže kde jsem to byl jo už vím probral jsem se statistkama abych zjistil jaká kniha a kde je nejprodávanější. Chci se zeptal začal si psát další knihu. " „ Mám rozepsanej novej román který má zatím asi okolo sto stránek. " „Dobře mohl by jsi mi je potom poslat můj e-mail jsi už dostal rád bych si to pročetl abych věděl co od toho čekat a abych podle toho zavolat do tiskáren kolik výtisků bude potřeba. " „ Jak jako co od toho můžeš čekat všechny moje knihy jsou perfektní a takoví spratek jako ty je soudit nemůže" Ve mě se začala vařit krev jak se o považuje říct něco takového „ Ne ... tak jsem to nemyslel vaše knihy jsou užasné i já je rád čtu ale potřebuji to vyděl abych věděl kolik toho a kam poslal v některých knihovnách jsou oblíbenější vaše detektivky a v některých zase romány a já potřebuji rozdělit množství omlouvám se nechtěl jsem tě naštvat"  Provinile se na mě podíval. A já nevěděl co říct to jsem kurevsky posral je jeden zmála lidí který se mě nebojí nebo se nevyhýbá jí moje mu očního kontaktu sakra to jsem fakt podělal. „Ehm .... no já se omouvám jak jsem na tebe vyjel trochu jsem to přehnal" Mezi námi panovalo ticho jen jsme se jeden druhému dívali do očí po chvíli jsem to ticho prolomil a doufal že mi moje nabídka projde. „ Erene nechtěl by jsi po práci se mnou jít třeba na drink aby jsme se lépe poznali kvůli práci samozřejmě. " No tak to ti určitě sežere že chceš jenom kvůli práci. Když už to vypadalo že promluví tak do místnosti vtrhl nějaký člověk kterého já momentálně nesnáším.

Chtěl jsem ho odmítnout protože nemám čas a mám ještě dost zařizování ale v tu chvíli do místnosti vlítl bez klepání Erd to je můj první autor a vrhl se na mě. „ Erene strašně se omlouvám ale stihl jsem to. " Vypadal že na místě omdlí a předal mi poslední stránky knihy a úplně vysel na mích rtech co řeknu „ To nevadí hlavně že jsi to stihl vždyť víš že jsem ti dal čas do zítřka. " A úplně jsem ignoroval nechápající ho černovláska vedle mě. „  Já vím ale chtěl jsem ti to dát co nejdřív vím jak jsi strhanej tak jsem ti nechtěl ještě přitěžovat svojí nedochvilností. " „ Dobře dojdi si do automatu pro vodu za chvíli to tady do řeším a budu se ti věnovat" Řekl jenom ok a odešel.

Tak to docela za bolelo jenom to došeším a budu se ti věnovat tak jo moje nálada značněně klesla na bod mrazu. „ Promiň Levi za to vyrušení ale tohle byl můj druhý autor Edr a já sním musím něco vyřešit ohledně jeho knihy. A promiň ale tvoji nabídku musím odmítnou mám dost práce. Pošlu ti informace ohledně termínů. " Tak fajn nemá na mě čas protože bude s tím Erdem bože i to jeho jméno je na hovno. „ To je všechno. " Řekl jsem už značně vytočeně on jenom kývl hlavou a začal si prohlížet papíry co mu Erd přinesl. Praštil jsem do stolu až leknutí po vyskočil a s vyvalenýma očima mě sledoval. Já ho jenom propaloval pohledem. „ Fajn tak si to s Erdem užij jen jsem se ti chtěl omluvit a poděkovat ale fajn tak čau" Řekl jsem nasraně a praštil po svým odchodu dveřma kousek od nich jsem vyděl překvapený ho Erda ale toho jsem ignoroval i když mi řekl něco na způsob že nemám být tak vytočený a to už jsem se za ním otočil „ Ty drž hubu nevíš o ničem tak se do toho nepleť." „ Chci jenom říct že si budeš muset u něj na odmítnutí zvikout má to těžký jak v práci tak v osobním životem má na krku dva autory a ke všemu je asistent   šéfa je toho na něj prostě moc tak je často flustrovanej tak to musíš brát s rezervou. " Jenom jsem na něj zíral jak na zjevení vůbec jsem nečekal jak to má Eren těžký. Ale nechápu co myslel s tím osobním životem a nebo to že když toho má moc proč si bere dalšího autora. Erd už byl dávno pryč nejspíš už u Erena.

Náhoda (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat