5

390 23 0
                                    

"Dia baik-baik saja tuan V, dia cuma mengalami trauma berat. Dan saya akan berikan ubat pil dan ubat sapu. Ubat-ubat itu untuk bawahnya. Dan saya harap tuan kurangkan melakukan seks keras dengannya. Kerana itu akan memburukkan keadaan traumanya sekarang. Itu saja, saya minta diri dulu." Terang doktor lelaki itu. Doktor itu menunduk pada Taehyung yang berdiri berhadapan doktor itu.

Seorang pembantu rumah memimpin doktor itu. Manakala Jungkook duduk disebelah Seokjin yang masih terbaring lemah di katilnya.

"Kookie dah agak! Hyung mesti sakitkan Seokjin hyung. Kesian hyung," Jungkook berkata dengan separuh marah. Taehyung pula berdiri menatap adiknya yang membebel.

"Kookie tak nak kawan dengan hyung," Jungkook bangun dari duduknya dan keluar dari bilik itu menghentak kaki dilantai sepanjang di berjalan.

"Haih.. siapalah yang akan layan perangai budak dia tu nanti, dah besar pun macam itu," Taehyung berkata seperti tak percaya.

"macam mana kau boleh jaga wajah kau? Cantik macam ni. Mesti tak pernah ada orang sentuh kau kan? Huh, kau tinggal kat sini tak boleh membantah. Kau tu mainan aku," Taehyung duduk Seokjin setelah menutup pintu biliknya. Tak lupa mengunci pintu.

Taehyung mendekati Seokjin yang masih tertidur dan menindihnya. Membuka bajunya perlahan-lahan dan memegang dada Seokjin yang masih ada kesan love bite diseluruh dadanya.

"Umm~"

Seokjin tersedar dari tidur lamanya apabila merasakan basah dileher nya. Seokjin terus menolak orang yang menjilat lehernya.

"L-lepaskan saya tuan!" Seokjin menolak lagi. Tetapi tangannya dikunci oleh tuannya. Seokjin menangis. Sungguh lemah rasanya sekarang, badannya terasa lemas dan panas. Dahinya pening berat dan matanya kabur. Tangannya masih mencuba untuk melepaskan diri tapi, matanya tidak lagi terlihat tuannya. Yang dilihatnya,

Hitam.

"Hoi, kau tidur ke?" Taehyung menggoncang badan Seokjin yang lemah dibawahnya. Taehyung membawa tangannya diatas dahi Seokjin.

Dahi Seokjin sangat panas. Dia demam mungkin kerana kelakuan kasar Taehyung padanya. Taehyung bangun dari Seokjin dan berdiri ditepi katil Seokjin.

"Huh," Taehyung keluar dari bilik itu meninggalkan Seokjin yang terbaring lemah diatas katil.

Tak lama itu 2 orang pembantu datang ke bilik itu dengan membawa beberapa ubat dan air putih.

Sayup-sayup Seokjin mendengar perbicaraan antara pembantu itu,

"Kesiannya kat tuan Seokjin..aku harap suatu hari nanti dia akan bebas dari sini,"

"Apa kau merepek ni? Kau tahukan master tak pernah bosan kat orang? Dia akan seksa orang tu sampai puas dan lepaskan orang tu memang bukan mudah,"

"Tulah..aku teringat pada..puan,"

"Shhh! Kau jangan ungkit pasal puan. Kau nak ke master mengamuk?"

"Taknak,"

"Baik jangan cakap apa-apa. Sekarang ni, kita berdoa saja. Supaya tuan Seokjin dilepaskan dengan selamat,"

2 orang pembantu keluar apabila selesai meletakkan dulang berisi barang yang dibawa dan mengemas biliknya. Seokjin yang terbaring masih memikirkan tentang orang yang dimaksudkan mereka.

💔

"Ibu..jangan..Jinie nak ikut ibu..jangan! L-lepaskan aku!!" Seokjin membuka matanya luas melihat sekeliling masih ditempat yang sama, air mata Seokjin automatik mengalir sendiri apabila mengingati mimpi buruk yang dia alami tadi.

{Slow Update}Treat You Better [Taejin]Where stories live. Discover now