thirteen- final

1.6K 127 43
                                    

•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jaehyun,

Yanımda yatan bedene uykulu gözlerimle baktığımda gülümsemeden edemedim. Taeyong kendi yolunun üzerindeki bütün zorlukları atlatıp benim yanıma gelmişti.

Mırıldanarak bana sarıldığında aramızdaki bütün o mesafeler sıfıra indi. Onunla bir ömür geçirsem de muhtemelen bana yetmezdi. Bu yüzden bir sonraki bayramda dilek balonu uçururken sonraki hayatlarımda da Taeyong ile yaşamayı dilemeyi aklımın bir köşesine yazdım.

Şu an dileğimiz gibi el ele tutuşup gezintiye çıkamayız, Han nehrinin kıyısında onu öpemem belki ama bir gün başaracağımızı biliyorum. Sonunda bütün o olumsuz fanlar bizimle uğraşmaktan sıkıldığında ve etrafımız bizi hep destekleyen sevdiğimiz insanlarla çevrili olduğunda...

Saate bakmak için telefonuma uzandığımda en 346 arama ve 689 mesaj görmemle tedirgin bir şekilde yattığım yerden doğruldum. Taeyong uyanırken:

'Ne oluyor?' diye fısıldadı.

Arama ve mesajların hepsi grup üyelerinden gelmişti.

jaehyun pdnim is our daddy•

(especially taeyong's)

markl: pdnim nolur susun
haechan ağlıyor şu an

moont: odanın kapısını tıklatıp sessiz
olmalarını söylesek ne yapabilirler ki

senpaiy: işin kötü yanı bunu denemiş
olmamız hyung

senpaiy: denedik ve duymadılar bile

winwini: tekrar aramayı deneyelim belki açarlar

moont: birazdan susarlar sanırım

haechanyuk: bu gece uyku yok anlaşılan

Gülerek Taeyong'un mesajları okumasını izledikten sonra giyindim ve aşağı indik. Ana salondaki koltuklara bütün üyeler ellerinden geldiğinde sığmaya çalışarak uyumuşlardı.

Haechan, Mark ve Taeil bir koltukta birbirine sarılmışken Johnny Ten'le öbür koltukta yatıyordu. Lucaslar ve Yuta'lar da yere yatak sermişti.

Taeyong'u gülerken gördüğümde her şeye değeceğini düşündüm. Bundan sonraki hayatımı Lee Taeyong ve bu çocuklar ile birlikte geçirirsem, bu dünyada istediğim başka bir şey olmazdı.

boss| jaeyong ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin