#2.Bölüm "Eskiden"#

82 21 14
                                    

Merhaba dostlarım; KAPAN'nın 2.bölümü "eskiden" sizlerle.

MultiMedia: Scarlett Rose/ Dark Times

#İyi okumalar#

Begüm^^

Yazardan:

Wendy, Vic'in odasına doğru giderken kocası John u hatırladı. O zamanlar Tufs üniversitesi ikinci sınıftaydı. Bir kampüs partisi vardı. Siyah mini bir elbise giymişti ve John u orada tanımıştı.

John, rock müzik dinleyen, turnike kadar sıkı siyah şeyler giyerdi. Wendy sonunda muhteşem sporcudan hoşlanıvermişti.

Gerçekten çift birbirlerine bağlanmışlardı ve her yerde birlikte boy göstermişlerdi, ama gerçek manada çıkmıyorlardı.

Ta ki Wendy hamile olana kadar...

Bir gün Wendy bu durumu haber vermek için sevgilisini küçük evine çağırdı. Karşılıklı oturlurlarken büyük bir sessizlik hakimdi. Ve birden Wendy;

" Hamileyim." dedi. Wendy ona bakmadan sözlerine devam etti. Ses tonunu mümkün olduğunca normal tutmaya başladı. Ama gözyaşları bunu bozuyordu. Konuşmasını bitirdiği an risk alarak başını kaldırmıştı.

John, o an sevgilisine hayatında görmediği kadar mavi gözleri yaşlarla dolu bir hâlde baktı. Wendy gülmek istemişti ama ağlamıştı. John o an koltuktan kalkıp, dizleri üzerine çökmüş ve hemen orada evlenme teklifi etmişti.

Sonra sanki birisi parmağını şıklatıp her şeyi sonlandırmışcasına, John ölmüştü. Wendy nin elinde sadece oğlu ve parmağında ki yüzüğü kalmıştı...

Düşüncelerine son verip, Vic in kapısını tıklayarak içeri girdi.

Vic: Duyduğuma göre canlı yayında, canına ot tıkanmış.

Wendy: Destek. İşte burada bu yüzden çalışıyorum.Aldığım destekten dolayı.

Vic: Destek mi istiyorsun? O zaman git kendine sütyen al.

Wendy: Ne var? Dekolteli mi giyinmeliyim yoksa?

Vic: Bakış açını sevdim ama hayır. Senin yerinde olsam, direk buradan giderdim hemde şimdi.

Wendy: Bu kovuldun mu oluyor yani?

Vic: Sen hasta bir pedofilin* serbest kalmasına yardımcı olan ezik bir muhabir değil, onu yakalayan bir polis olmalıydın.

Wendy: Serbest kalmasına yardımcı olanım.

Vic omzunu silkti.

Vic: Senin yerinde olsam, polisin bu durumdan haberi bile olmaz hatta o pedofilin yakalatmazdım.

Vic lux koltuğunda iyice yayılıp, kollarını başının arkasında birleştirdi. Gözlerini kapatıp, Wendy nin karşısında o kötü gülüşünü de yapmıştı.

Wendy: Pislik bir adam gibi davranma.

Vic: Bütün iş arkadaşlarımı gurur kucaklaşması için çağırıcam.

Wendy: Belki ileride, göbeğin küçülünce...

Vic: Aah. Git ve Max'ı bul Wendy.

Ekran başında ki izleyiciler,neyin güncel kalacağını belirlemişti. Eğer insanlar bir hikâyeyi seyrederlerse, o canlı kalır. Eğer seyretmezlerse, haberleşme ağları toplumun hercai* bakışlarını üzerine çekmek maksadıyla yeni, dikkat çekici bir oyuncak arayışına girerlerdi.

Wendy, Vic'in emri ile tekrar ofisine geçti. Koltuğuna oturup ayaklarını masasına uzattı. Boynunu uzattı ve pencerisinden görülen inanılmaz derecede çirkin manzaraya göz attı.

O an telefonu çalmıştı.

- Alo?

- Wendy Tynes?

Sesi işitince ayaklarını yere indirdi.

- Evet?

-Ben Max McWaind. Sizi görmem lazım...

Devam edecek...

Bu bölüm 2 part şeklinde olucak. Aslında her bölümü bildiğiniz üzere öyle yapıyorum. Fakat bölümlerin karışık olduğunu söyleyenleriniz oldu özelden.

Şöyle söyleyim, Dark Mia ile sevgili ve Dark kayıp olan sevgilisini arıyor. Wendy ise muhabir. Müge Anlı'nın yabancı versiyonunu düşünün. O da Mia'yı arıyor ama aslında işler o kadar da göründüğü gibi değil...

Umarım bölümü sevmişsinizdir. Diğer bölümü de yazıp yayınlayacağım bu gece.

!!! Zorunda olmadığı sürece evde kal,sağlıklı kal!!!

#StayhomeStaysafe

#Evdekal

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAPANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin