— Buna ziua, a salutat Yoongi intrând in sala de clasa fiind urmat de Jimin și Taehyung care avea alte haine. Domnule Park, poți merge in banca. Domnule Kim, te poți prezenta.
— Amh, buna, aproape a șoptit. Numele meu este Kim Taehyung, am cinsprezece ani și vin din Daegu, a continuat pe același ton soptit. Îmi place sa pictez și, cam atât.
— In regula, a spus Yoongi privind elevii care erau puțin dezinteresati. Poți sa te alături domnului Jeon și domnului Park.
Taehyung a zâmbit slab și s-a îndreptat spre banca pe care Jimin o împărțea cu Jungkook.
— Ești bine? L-a întrebat ușor îngrijorat Jungkook văzând ca băiatul era destul de alb la fata.
— Da, nu-ți face griji.
Taehyung a zâmbit larg și Jungkook putea sa jure ca văzuse cel mai frumos zâmbet din lume.
— Membrii echipei de dans și membrii echipelor de handbal și fotbal trebuie sa fie prezenți pentru antranamente in sălile doisprezece, optisprezece și douazeci și cinci, a anunțat cu un ton ușor obosit Yoongi și aproape toți elevii s-a ridicat din bănci printre care și Jimin. Restul puteți face ce vreți.
— Vrei sa mergem la cabinet? Te-ai putea odihni puțin, a zâmbit Jungkook. Tata nu este astăzi dar am cheile.
— Tata?
— Unul din tatii mei este doctorul școlii, a explicat Jungkook apucandu-l de mâna și pasind spre iesire.
— Unde îl duci, Koko? A întrebat Yoongi leneș.
— La cabinetul de psihologie, tata nu este astăzi și Namjoon este venit la cel medical.
— Doar, doar nu-l speria. Știi ca Jin și Namjoon te vor jupui de viu, a ras Yoongi ridicându-se de pe scaun. Tae, Tae, idiotul asta nu-i așa rău pe cât pare, nu-ți fie teama de cei din jur, bine?
— Da, domnule.
— Poți să-mi spui Yoongi când suntem singuri, a zâmbit înainte de a îl ciufuli. Ma duc sa dorm puțin, Jimin a fost groaznic azi-noapte. Yoon, iubește-ma. Yoon, ma doare capul. Yoon, mi s-a sculat, și-a imitat bărbatul iubitul și Jungkook a ras.
— Joon aseară a făcut ture când in baie, când in bucatarie când in dormitor. Jin are gastrită și e când in baie, când afara și Joon după el mereu, a chicotit Jungkook ținând mâna lui Taehyung strâns in a sa.
— Joon și Jin? Bărbați?
— Da. Namjoon și Jin m-au adoptat acum ceva timp, a explicat Jungkook deschizând usa cabinetului. Sunt părinții mei, Yoongi venim noi sa te trezim.
— Mulțam.
Yoongi a plecat lăsându-i singuru pe cei doi băieți.
— Cred ca te simți stingher sa fi in preajma atâtor gay, a ras Jungkook dându-i drumul la mâna.
— Nu, păreți chiar de treaba.
— Dormi, Taehyungie. Te trezesc eu.
Taehyung a zâmbit pătrățos ridicându-și mânecile cămășii pe care o împrumutase de la Yoongi lăsând la vedere mai multe cicatrici pe care băiatul le căpătase fie in urma loviturilor pe care tatăl sau i le aplicase, fie făcute chiar de el. Cicatricile băiatului nu au trecut neobservate de Jungkook care a oftat ușor trist.
" eooma, cum te mai simți? "
Atât Jin când și Namjoon însemnau enorm pentru baiat, încă de la început bărbații îl copleșisera cu atenție și iubire, nu-l judecarea când se dusese la Jin fiind destul de frustrat pentru ca, prietenii săi de la box ii aranjasera o întâlnire cu o fata ca mai apoi sa facă mișto de el pentru ca băiatul refuzase sa se ducă.
" oh, Koko. Sunt bine ^_^ am gătit ceva bun și acum lenevesc in pijamalele tale roz^^ confortabile. "
Jungkook a zâmbit citind mesajul de la hyungul sau, simțea ca bărbatul se simțea mai bine și era fericit pentru el.
" mereu gătești mâncare buna, o sa-mi fuga pătrățelele :)))) "
" aigo, de când ai tu pătrățele?"
" pai, de puțin timp.. dar, in ritmul asta o sa am un pătrățoi mai mare =))) "
" ți-am mai spus ca nu ești gras *oftat aka eomma Jin când Namjoon intra incaltat in sufragerie* arati bine, Koko. "
" oftatul ăla l-am putut auzi :))) este in regula dacă o sa chem pe cineva la masa? "
" Namjoon e mai rău decat ești tu, aigo. Iubit?"
" nu, nu. nici măcar nu știu dacă este gay sau ceva ;( pur și simplu pare trist și, și acum doarme in cabinetul tău. pot, pot? promit sa spal vasele!"
" Koko, am spus noi vreodată, nu? Dar, poți spală vasele *chicot*"
" ati spus nu când am vrut sa aduc o fata acasă."
" era o păpușa ginfabila, Koko! Cu moaca lui Donal Trump! Fetișuri dubioase.."
" corect, vorbim eooma. Yoongi doarme și el, trebuie sa trezesc muntele."
Jungkook și-a blocat telefonul ca mai apoi sa se așeze lângă Taehyung pe pat, încet băiatul a ridicat una din mânecile camasii pana aproape de cot dezvăluind multe cicatrici, unele mai noi altele mai vechi, încet și-a trecut degetele peste ele făcându-l pe cel adormit sa scoată cel mai cald geamăt pe care Jungkook îl auzise pana la momentul acela.
— Jungkookie, a mormait Taehyung întorcându-se cu fata in sus având ochii închiși.— Mai dormi, Tae. Mai poți dormi mai bine de zece minute.
Jungkook si-a privit uluit umflatura din pantaloni, avusese o erecție doar din cauza unui simplu geamăt involuntar? Băiatul s-a plesnit peste frunte ridicându-se de pe pat ca mai apoi sa între in baie, oficial era un eșec.
— Ai avut o erecție din cauza unui geamăt, Jeon Jungkook. Ești o cauza pierdută.
Băiatul a oftat privindu-și erectia ca mai apoi sa și-o așeze in așa fel încât sa nu fie sesizabilă, faptul ca mereu avea un hanorac in cabinetul lui Jin îl bucura, cu cât mai puțin vizibila erectia cu atât mai bine, băiatul și-a tras hanoracul pe el și a ieșit din cabinet intrând in biroul lui Yoongi care dormea dus.
— Min Yoongi! Jimin se saruta cu o fata!
A țipat Jungkook lângă bărbat și acesta s-a ridicat instantaneuu in fund, făcându-l sa rada.
— Sa te ia dracu, Koko! Ce faci cu pudelul ăla pe tine? A întrebat in timp ce se freca la ochii.
— Am, am o erecție, a bolborosit. O erecție din cauza unui geamăt nevinovat!
— Frustrant, a mimat uimirea Yoongi. Eu am minim cinci pe zi văzându-l pe Jimin. Te înțeleg perfect. Taehyung?
— Taehyung, a oftat Jungkook trecându-și mâinile prin par.
CITEȘTI
Zero o'clock // VKook
Fanfiction"Spune-mi, Taehyung! Tu ce vrei? Spune-mi si am să fac imposibilul să devină realitate. Pe tine." " Dear Univers, I exist. " Cover: @biancastoica8