12

468 45 7
                                    

Fața lui Taehyung era îngropată în scobitura gâtului și Jungkook sforăind ușor, trecuse de ora nouă și el încă dormea spre deliciul lui Jungkook care continua să-l alinte cu mici atingeri și săruturi, îi părea cu adevărat rău de starea în care se afla dar știa că Jin nu avea să stea cu mâinile în sân.

— Taehyungie, am nevoie la baie, i-a șoptit înainte de a îi săruta ușor gâtul. Promit că vin repede înapoi și pot să mă sufoci din nou, promit.

— Nu.

— Te iau cu mine, l-a amenințat înainte de își așeza mâinile încrucișate sub fundul său și s-a ridicat cu el în brațe. Cum te simți? L-a întrebat înainte de a îl așeza pe un scaun.

— Obosit.

— Poți să dormi după ce mănânci ceva și îți bandajez rănile, a strigat din baie. Vrei să te ajut să faci duș?

— El o să mă caute.

— Nu, Jin-hyung o să aibă grijă de asta, a spus destul de agitat înainte de a se așeza în genunchi în fața sa. Nu plânge, nu ești singur.

La ora șapte fix mașina lui Jin s-a oprit în fața casei lui Taehyung și după ce și-a așezat ochelarii mai bine pe nas a coborât și a zâmbit văzând lumina aprinsă din bucătărie și a înaintat pe alee având o mulțime de argumente să-i ofere familiei sale și un dosar impresionat care prezenta drepturile copiilor și obligațiile sale ca și psiholog. A apăsat soneria de două ori și a așteptat rezemându-se de peretele casei.

— Da? O voce plictisită de băiat s-a făcut auzită înainte ca ușa să fie deschisă.

— Bună dimineață, numele meu este Kim Seokjin și sunt psihologul lui Taehyung, a explicat privindu-l. Rămăsese să stabilim o întâlnire după ultima ședință de terapie pe care am avut-o cu băiatul dar a intervenit ceva și mi-ar face plăcere dacă putem să discutăm acum, se poate? Taehyung s-a trezit? 

— Doar ce a plecat spre liceu, a spus bărbatul. Intrați dacă doriți.

— Taehyung o să fie plasat într-o familie de tip social, a spus dintr-o dată Jin. 

— Cum adică? Care ar fi argumentele sau de ce?

— Taehyung este abuzat fizic și psihic și dumneavoastră nu puteți să negați. Faptul că are o altă orientare sexuală stă la baza tuturor abuzurilor pe care le-a îndurat în ultima perioadă și de asemenea la baza tulburărilor care au apărut în viața sa. Știți unde este acum Taehyung?

— Bineînțeles că știu, a spus umflându-se în pene tatăl băiatului. Mama lui Taehyung mergi și cheamă-l pe băiat, să vadă și domnul psiholog că Taehyung este bine.

Tatăl lui Taehyung nu avea de gând să-i ofere satisfacția pe care Jin o dorea și totuși bărbatul era nervos comparativ cu Jin care părea total degajat și stăpân pe situație, bărbatul schimba în același timp mesaje cu Namjoo care se ocupa de cazurile copiilor abuzați de către părinți și aflase că Namjoon deja se întâlnise cu ea și înaintase deja cele câteva informații pe care le avea către Protecția Copilului, era fericit și liniștit și voia neapărat să vorbească și cu Jungkook, Taehyung nu avea de ce să fie speriat.

— Taehyung nu este, a șoptit femeia lăsându-și privirea în jos și Jin a zâmbit.

— Am uitat, a plecat la ore mai devreme, a încercat să se scoată tatăl său.

— O să-i apelez dirigintele în acest caz, a propus Jin formând numărul lui Yoongi sub privirea crispată a bărbatului care avea să aibă o discuție aprinsă cu soția sa după acest episod. Neața Min, Kim sunt. Mă poți ajuta te rog cu o informație? Ești acum la liceu, nu-i așa? Oh, înteleg, a spus înainte de a pune telefonul pe difuzor. Poți să-mi spui dacă cartela lui  Kim Taehyung a intrat în incinta liceului până la ora asta. Acum e șapte treizeci deci cursurile bănuiesc că încep imediat.

Zero o'clock // VKookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum