Tanıtım

774 267 760
                                    

Her gün yeni bir sabaha uyanıyordum . Başka sabahlara, hayallere, anılara, sözlere ...

Hayatım iki odalı bir daire ve kitaplarım arasında geçerken bir gün sabah evden çıktım. Mahallenin köşesindeki bakkal Mücahit amcaya selam verdim. Köşedeki kuaför Nevin ablaya günaydınlarımı ilettim. Otobüs durağında bekledim . Beklerken bahar ayında kaldırım taşları arasında yeni çıkmaya başlamış çimleri seyrettim.

Otobüs geldiğinde binip her zamanki ayakta yolculuklarımdan birini yaparken kulaklıklarımı kulağıma geçirdim. Müzik listemden rastgele çalan o şarkının geleceğimin habercisi olduğunu bilemezdim. Gözlerimi kapattım ve sözlere kulak verdim.

Bunca yıl herkesten kaçtın, en sonunda buldum sandın ...

Gülümsedim, bulmak... Hayatım boyunca neyi aradığımı bilmeden hayatın ipliklerine dolanmıştım .

Ansızın içini açtın yapma dedim, yaptın gönül.

Tenimde bir ürperme hissederek gözlerimi açtığımda onu gördüm.

Gözleri senden uzaktı, fark edilmez bir tuzaktı
Sana böylesi yasaktı yapma dedim yaptın gönül

Tanıdıklık hissiyle sarsılan ruhum ilk kez gördüğüm yüzün şaşkınlığıyla aklımı kurcalarken o da irice açılmış kahverengi gözlerini gözlerimden çekmedi.

Aramızda bir otobüs dolusu insan vardı. İşte tam o anda gözlerimiz birbirine ilk kez tutunduğunda .Bizim hikayemiz bir Fikret Kızılok şarkısında başladı...

( Hayal gücünüze katkı sağlaması açısından bir resim 😊)

   Merhabalar:)
Ben Bambi2009. Siz bana kısaca Bambi diyebilirsiniz :)

Yıllardır Wattpad'den hikaye okuyan bir birey olarak artık benimde tazecik bir hikayem var😊

Sımsıcak saf bir sevgi, mahalle ve kitaplarla, güzel sözlerle, mitolojik hikayelerle, şarkılarla... Ve daha nice güzel şeyle karşılaşacağınız hikayemize beklenmektesiniz❤️

Dip Not: Bu hikaye size sevgiyi hissettirirken  hayatı sorgulatabilir.

Hoş geldiniz❤️☺️

Hayaller Sakladım Avuçlarıma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin