Ne zaman biteceğini , ne zaman gerçekten iyi hissedeceğimi sormuştum değil mi ?
Cevabı çok basitmiş bugün öğrendim . Öğrettiler hatta .
İnsan ne olursa olsun , hayatına kimi alırsa alsın kötü şeyler yaşadığında unutuyor onu . Nefret durumuna getiriyor ona karşı tüm duygularını . Ama anılar ve yaşanmışlıklar nereye gidersek gidelim bizimle geliyor , her an içimizi delip geçiyormuş bunu öğrendim. Hani böyle çocukken lunaparka gider , öyle eğlenir eğlenir , kalp atış hızını en yükseğe çıkartır da tüm bu olanlar bitince boşluğa düşerdim ya her şey yine öyle . İnsanlar farklı yaşadığım olaylar , duygularım farklı ama hissedilen şeyin ölçüsü yine aynı . Nefes alamıyorum demiştim bu gitgide artıyor . Ve ben yine yazıyor , yazıyorum .
Dünyadaki ağaçları tek tek kesiyorlar da oksijenim bana yetmiyor gibi hissettiriyor bu . Sonra kafamı kaldırıyorum , kesilen ağaçlar sadece seninkiler diyor evren . Sadece sen düşüyorsun boşluğuma , herkes kurtuldu sen kaldın diyor aynı ses . Kalayım diyorum . Üzüntü ve tüm bu içimde en ufak bir mercanı saklıyan deniz gibi saklanıyor . Görülmüyor hiçbir yerden . Deniz oluyorum , köpürüyor içimdekiler , dağ oluyorum , sırtını bana vermiş birilerini koruyormuşum gibi hissettiriyor . Derdimi döküyorum onlara . Denizlere bir kayık olarak gönderiyorum . Acaba tekrar o kayıklar bana döner mi diye bir ürperti geçiriyor içim . Gelsin diyorum kendime , boşver geri gelsin . Sonra buruk bir tebessüm yakalıyor yüzüm , kalbimin derinliklerinden gelen sese karşılık .
Olsun diyorum sen ki bunca şeyi yaşamış insan
"Bu da geçer yahu " yu daha öğrenemedin mi ?
Bu kez hislerime Candan Erçetin eşlik ediyor ve şöyle diyor şarkı"En derin yaralar kapanıyorsa
En büyük acılar unutuluyorsa
Neden korkulur hayatta söyleyin bana..."Devamını ben getiriyorum , evet diyorum çok haklı
Elbette bazen çiçek açıp bazen solacağım...
Evet , şimdi soldun güzel çiçek . Çok güzel olduğun zamanları unuttun mu ? Bir zamanlar baharın müjdecisiydin sen ; renge renk , ahengin üstüne ahenk katardın . Yine öyle olacaksın , yine kuşlar senin uğruna bu hengameye uçacak .
Sabret çiçeğim güzel günler çok yakın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Bipoların Günlüğü
Kısa HikayeSadece anlatabildiklerini yazar insan , hissettiklerim yine bana kalsın 💫🕊️