başlıksız hikaye bölümü

276 32 54
                                    

[2]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[2]

''Evet , birazdan ses dosyalarını atacağım.Çıkışımın çok uzun sürmesini istemiyorum Bayan Sun Yeon.''dedi Haewon , sandalyesinde sırtını iyice arkasına yaslayarak.

''Hayır hayır , yıllardır bunu bekliyoruz.Ses dosyalarını video haline getirip yayımlayacağız tatlım.Ama bunun için fotoğraf çekimine ihtiyacımız var , ne zaman gelebilirsin ?''dedi müdür yardımcısı Bayan Yeon.

Haewon tehlikeli bir şekilde gülümsedi.''Yarın saat üçte olur.Nereye gelmeliyim ?''dedi.

''Sen şimdi bana adresini söyle , yarın seni araba ile aldıracağız.''dedi kadın , sesini oldukça naif tutmaya özen göstererek.

''Hayır , adresimi sizinle paylaşmak gibi bir amacım yok üzgünüm.Siz bana konum atın , ben yarın arabam ile geleceğim.''dedi Haewon , gülümsemesi genişlerken.

''Aa , peki.Sana hemen çekim stüdyosunun adresini atıyorum.''dedi.

''İyi günler,''dedi Haewon tatlı bir ses tonu takınarak.''Bayan Sun Yeon.''dedi ve beklemeden telefonu kadının yüzüne kapattı.Odada bilgisayar ekranının yansıttığı göz alıcı ışık dışında ışık , yerde mırıldanan Juliet'in çıkarttığı ses haricinde ise hiçbir ses yoktu.Haewon telefonunu alinin içinde sıktı ve ritmik bir şekilde bacağını sallamaya başladı.

''Hepinizin , sonu olacağım.''dedi.Doğru söylüyordu , bu kızın zekası ile kimse yarışamazdı ve Haewon her daim istediğini alırdı.

***

Sabah telefonunun aptal alarmı ile gözlerini zorlayarak açtı.Yanında yatan kedisi Juliet'in tüylerini okşadıktan sonra hızlıca yatağından çıkarak kısa saçlarını toparlaması için başına bir bandana geçirip tuvalete girdi.

''Yine yüzüm şişmiş.''dedi sinirle aynaya bakarak.Önce yüzünü soğuk bir suyla yıkadı ve ardından şişkinliğin geçmesi için kağıt maskeyi yüzüne yapıştırıp tuvaletten çıktı.Mutfağa ilerleyerek hızlıca pratik bir kahvaltı hazırladıktan sonra yüzündeki maskeyi hızlıca çıkartarak dişlerini fırçaladı ve saçlarını sadece tarayarak tuvaletten çıkıp odasına girdi.Çekim esnasında sürekli kıyafetlerini değiştireceği için rahat bir şeyler giymeyi tercih etmişti ve yine çekim esnasında sürekli makyaj yapılacağı içi makyaj da yapmamıştı.

Evini anahtarını kol çantasına attıktan sonra ayakkabılarını ayağına geçirerek dairesinden çıktı.Koridorda ona doğru yaklaşan yaşlı kadını gördüğünde duraksayarak  gülümsedi.

''Günaydın ajumma !''dediğinde kadın gözlerini kısarak ona baktı.

''Dün gece neydi o evinden gelen yüksek sesler ? Beynim şişti !''dedi kadın bastonunu havada sallayarak.Haewon bir şey demeden arkasını döndü :

savior || lee taeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin