Geçmiş🌬️

5.3K 197 31
                                    

Bölüm 1

02.02.2004

Küçük kız her cuma yaptığı gibi cama geçti ve babsının gelmesini beklemeye başladı. O sırada kapı açıldı ve annesi geldi.

Daisy: anne! Küçük kız annesine sarıldı. Genç kadın ne kadar sinirli olsada bu küçük melek karşısında kim sinirli kalabilirdi ki?

Eva: merhaba meleğim.
Telefonu çaldığında küçük kızı yere bıraktı. Küçük kız cama doğru koşarken genç kadın telefona bakmaya gitti. Telefonu sinirle kapatıp koltuğa oturdu.

Daisy: anne babam gelir dimi? Genç kadın cevap vermemişti.
Eva: hadi meleğim yemek yemeğe. Küçük kız ellerini birbirine çarpıp masaya doğru koştu. Eğlenceli bir yemekten sonra televizyon izlemeye başladılar. Çok mutlulardı ta ki o gün o kapı çalana kadar. Kim bilebilirdi ki o kapıdan girenlerin küçük bir meleğin hayatını değiştireceğini.

10.04.2006

Küçük kız ezbere bildiği yoldan Kurt'un odasını buldu.

Kurt: hoşgeldin Daisy.
Daisy: bugün neler yapacağız?
Kurt: bugün artık burdan gidiyorsun.
Daisy: ama neden?
Kurt: seni Hydra'dan daha iyi bir yere götüreceğiz.
Tabi küçük kız bilmiyordu ki gideceği yerde tam bir ölüm makinesi olacağını.

Daisy: gidelim o zaman!
Yaşlı adam küçük kızın elini tuttu ve yürümeye başladılar. Büyük salona gelince durdular.

Kurt: size vereceğimiz hediye bu Ivan.

Esmer adam yavaşça küçük kıza doğru ilerledi ve önünde durdu.

Ivan: merhaba ptenet'im.
Daisy: sende kimsin?
Ivan: zamanı gelince öğreniceksin. Ama şuanlık seni mükemmel biri yapacak kişi olduğumu bilmen gerekiyor.
Diasy: tamam. Diyip sustu küçük kız. Esmer adam elini küçük kıza uzattı ve yürümeye başladılar. Arabaya bindiler ve yola koyuldular.
Küçük kız uzun zamandır dışarı çıkmamanın verdiği özlemle gülümseyerek dışarıyı izlemeye başladı.

05.06.2014
Genç kız Ivan'ın yanına doğru ilerlemeye başladı.
Onu görünce gülümsedi.

Ivan: hoşgeldin ptenet'im.
Daisy: merhaba Ivan.
Ivan: Bugün gidiyoruz.
Daisy: nereye gidiyoruz?
Ivan: çok yetenekli olduğunu herkese kanıtladın ptenet'im o yüzden Siyah Oda'ya gideceğiz.
Daisy: ama Ivan orada en iyiler var. Ben yapamam orada. Hem sen olmayacaksın.
Ivan: hayır ptenet'im bende seninle geliyorum.
Daisy: tamam o zaman gidelim.

08.11.2016

Genç kız en sonunda başarmıştı kaçmıştı.
Onu kendi silahlarıyla vurmuştu yani kendiyle.
Küçük Stark aylardır kurduğu planı şimdi gerçekleştirmişti. Hızlıca annesiyle kendind ait olan eve gitti. Buraları unutmadı çünkü Ivan sürekli onu buraya getiriyordu. Eve girdi ve etrafa bakındı biraz. Burası yüksek teknoloji ile korunuyordu o yüzden bulmaları biraz zordu ne de olsa Daisy yapmıştı. Hızlıca bilgisayar başına geçti. Ölen ama zengin olan bir kadının yiğeniymiş gibi kendini gösterip kimlik çıkardı. Ve banka hesaplarını hackledi. Bu para yıllarca yeterdi bitincede zaten çalışmış olurdu.
Massachusetts Institute of Technology üniversitesine kayıt yaptırdı. Beşinci dalını okuyacaktı. Psikoloji, Kimya, Beyin Cerrahı ve Mühendis'lik dallarında okumuştu şimdi ise Teknoloji okuyacaktı nede olsa uzmanlık alanıydı.

Bu bölüm yaşadığı şeyleri çok kısa bir şekilde geçtim. Arada sırada eskiye dönüş yaparım.
Şu anlık kitabın okuması nerdeyse yok. Ama okunma olmaya başlayınca okuyan kişiler beğenir🌬️❤️


Anthonia Daisy Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin