*Okunma ve oyların yükselmesini aynı Tony gibi bekliyorum... *
~Daisy~
Şaşkınlıkla babama baktım.
Daisy : Ne ? Neden ?
Babamın bakışları bana kaydı.
Tony : Yalnız konuşabilir miyiz?
Kafamı sallayınca terasa çıktık.
Babam derin nefes alıp konuştu.
Tony : Thor ile aranızda ne var?
Anlamazca babama baktım.
Tamam ona karşı bir takım duygular içerisindeyim fakat onun bana karşı duygusu olduğunu ya da dışarıdan sevgili gibi göründüğümüzü hiç düşünmemiştim.
Daisy : Aramızda birşey yok ki?
Tony : Daisy... Bana doğruyu söyle lütfen.
Daisy : Baba aramızda birşey yok. Olsa söylerim zaten... Neden böyle düşündün?
Ellerini saçlarına geçirip derin nefes aldı.
Tony : Bak- Dürüst olacağım. Sana sadece birkaç aydır babalık yapıyorum. Bundan önce yanında olamamamın verdiği hüzün varken... Bu hüzün varken ve onla başa çıkamazken, senin başkasıyla olma fikrin beni üzüyor... Sanki... Benden uzaklaşacaksın gibi... Sürekli birşey olduğunda yıllardır yanında olamamamı yüzüme vurucaksın gibi hissediyorum...
Üzgünce bana bakınca ona sıkı sıkı sarıldım.
Daisy : Biriyle olsam bile seni asla bırakmam... Ve asla yıllarca yanımda olmadın diye seni suçlayıp yüzüne vurmam. Bu ikimizin elinde olan birşey değildi...
Kendimi geri çekince bana bakıp gülümsedi.
Tony : Çok güzelsin...
Derin bir nefes aldım.
Daisy : Ama sana birşey söylemeliyim.
Merakla bana bakınca gözümün önüne gelen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım.
Daisy : Ona karşı bir takım duygular içerisindeyim... Lütfen beni bölme ve dinle sadece... Ben yıllardır sevgisiz büyüdüm. Tek sevgi kaynağım Ivan'dı... Şimdi insanların beni sevmesini görmek... Pek bildiğim, alıştığım birşey değil... Bak eminimki bu duygular karşılıksız... Sadece küçük bir heves. Gideceğinden eminim.
Kafamı kaldırıp ona baktığımda, bana gülümseyerek baktığını gördüm.
Tony : Az önceki dediklerimi unut. Kimi seversen sev senin arkandayım. Ama sadece bunun doğru kişi olduğundan emin ol meleğim.
Tekrar sarılırken bakışlarım, salondan bizi izleyen Thor'a kaydı.
Belkide doğru kişidir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anthonia Daisy Stark
FanfictionBen Anthonia Daisy Stark, ben Daisy Stark, Tony Stark'ın kızı. Beni sadece kendim yıkabilirdim, ta ki onu görene kadar. Thor Odinson, tek bir hareketle hayatımı darmadağın eden, tek bir hareketle beni hayata döndüren adam... !!Yazığım ilk kitaplard...