ZeynepKuru061 sana ithafen🌼💛
Eylül'denYarın okul var ve Mina ile ben spor salonunu boyicaz koskoca spor salonunu bizim ev kadar resmen,oldum olası pazartesi günlerini sevmem şimdi ise nefret ediyorum...
Telefon'dan Burağı arayıp biraz sohbet ettim evde kös kös oturmaktansa ikimiz buluşup zaman geçirmeye karar verdik,Burak hayatımda tanıdığım en eğlenceli,iyi kalpli insan diyebilirim ikimiz o kadar güzelizki Burağı iyiki tanımışım bunu tabi yüzüne söylemem ego falan yapar şimdi hiç çekemem.Üzerimi giyindikten sonra saçımı tepeden bir topuz yapıp önlerden bir kaç tutam saç bıraktım,makyaj olarakta gözüme kalem çekip hafif bir far sürdüm.
Evin önünde Burağın gelmesini bekliyordum bir kaç dakika sonra nihayet gelmişti.
Burak: selam fıstık
Diyerek yanağımdan öptü
"Selam,nereye gidicez ?"
Burak: Vallah aşkım bence sinemaya gidelim çok güzel filmler gelmiş.
"Tamam o zaman"
Burak araba sürerken onun telefonundan fotoğrafımızı çekmiştim benim ayağım Burağın dizlerindeydi tatlı bir fotoğraf olmuştu.
Sinemaya geldiğimizde Bilim kurgu filmine girmeye karar verdik patlamış mısırlarımızı alıp salona geçmek için hareket ediyorduk ki yanımıza bir kız geldi.
Kız: Aaaa Burak naber canım
Canım mı???
Burak: İyi Filiz sen?
Filiz denen kız Burağa sarılarak
Filiz: iyi bende, sen nerelerdesin ya kaçak
Bu kızı neden şu anda yolmak istiyorum ne bu samimiyet yani Burağın yanında duruyorum takmıyor resmen kız gözümün önünde sevgilime kur yapıyor dayanamayıp lafa atladım.
"Müsait değil ben ve arkadaşları ile ilgileniyor bu arada tanışmadık sanırım ben Burağın sevgilisi Eylül"
Kıza elimi uzatıp sahte bir gülümseme yolladım Filiz sevgili kelimesini duyunca resmen yüzü çökmüştü samimiyetsiz bir şekilde memnun oldum dedi.
"Ee Filizciğim artık bizim gitmemiz gerekiyor inşallah bir daha görüşmeyiz ay pardon görüşürüz."
Burağın koluna yapışarak sinema salonunun içine soktum.
Burak: kıskandın mı sen?
" ne kıskanıcam be"
Burak gülerek bana bakıyordu.
Burak: kıskanınca ayrı bir tatlı oluyorsun.
Diyip yanağımdan makas almıştı ben ise kızarmaya başlamıştım.
2 saat sonra
Film bitmişti Burak ile el ele dolaşıyorduk acıktığımı hissedince Burağa dönerek konuştum
"Hişt sevgili şöyle bir iskender mi gömsek bol tereyağlı"
Burak: gel gömek kız.
İskenderciye girip siparişlerimizi verdik ikimizde yemeği yemeye koyulmuştuk.Önümüzdekiler bitince hesabı ödeyip çıktık.
Burak beni eve bıraktıktan sonra odamda oturmuş duvarı seyrediyordum yapıcak hiç bir şey yoktu çok sıkılmıştım o sırada telefonuma bildirim geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Kutusu
Teen Fiction"Açmayacak'mısın?" Diye sordu daha fazla dayanamayıp elimdeki kutuyu açtım içinde bir müzik kutusu vardı,müzik kutusunu elime alıp incelemeye başladım,baş kısmında bir çıkıntı olduğunu farkettim oraya dokunduğumda ikimizin fotoğrafları çıkıp müzik k...