Burak'tan
Mutfağa inip tencere ve kepçe aldım,Mina ve Eylül'ün odasına girip kapıyı yavaşça kapattım.Hızlı bir şekilde kepçeyi tencereye vurup ses çıkardım.Mina yataktan düşmüştü,Eylül ise hâla uyuyordu.
Mina: Noluyor lan
"Günaydın canım kankam"
Mina: Sabah'ın köründe napıyorsun sen gerizekalı.
Poyraz sesleri duymuş olacak ki odaya gelmişti.
Poyraz: Bu sesler ne ya?
"Hiç kızları uyandırmaya geldim."
Poyraz tencereyi alıp sorgucu gözler ile bana bakıyordu
Poyraz: Tencere ile mi?
Omuzlarımı silktim,bakışlarımı Eylül'ün yatağına çevirdiğimde uyanmamış olmasına biraz şaşırmıştım.
"Eylül kalk hadi"
Eylül: Beş dakika daha
"Aşkım hadi kahvaltı edicez,kalk artık"
"Bu sese nasıl uyanmadın kızım sen,ne biçim bir uykun var senin?"
Söylenirken kafama yediğim yastık ile afallamıştım.
Mina: Tam isabet aferin Eylül
Poyraz: Hadi toparlanıp aşağıya gelin bu gün dışarıda kahvaltı ederiz.
Hepimiz Poyraz'ı onayladık,Poyraz ile kaldığımız odaya gidip giyinmeye başladım.
...
Mina'dan
Dışarıda kahvaltı ettikten sonra biraz Antalya'da dolaşmaya karar verdik.Poyraz ile el ele Antalya sokaklarında yürüyorduk.
Eylül: Şu takıcıya bakalım mı?
"Olur"
Poyraz'a yaklaşarak konuşmaya başladım.
"Aşkım beraber ortak bir şey alalım mı?"
Poyraz: Olur canım.
Takıcı'da Poyraz ile bana uygun şeyler bulmaya çalışıyordum,etrafa bakınırken gözüme bir kolye ilişti.
Kolye'nin üzerinde kar tanesi vardı, etrafını ise siyah ipler çevreliyordu. Poyraz yanıma gelip elimdeki kolye ye baktı.
Poyraz: Beğendin mi?
"Evet çok güzelmiş".
Poyraz kolye den iki tane alıp kasaya gidip ücreti verdi.
"Poyraz bekleseydin biraz,hemen almaya ne gerek vardı?"
Poyraz: Sen beğendin sonuçta beklemeye gerek yok o yüzden.
Bir yandan konuşurken diğer yandan ise kolyeyi bana takıyordu,aynadan boynumdaki kolye ye baktım cidden çok güzel olmuştu.Poyraz'da kolye yi kendine takmıştı aynadan ikimizin yansımasına bakarken ister istemez yüzümde bir tebessüm oluşmuştu.
Eylül ve Burak ta bir şeyler aldıktan sonra takıcıdan çıktık.
Burak: Ee şimdi napıyoruz?
Eylül: Bence eve erken gidelim,yemek yiyip film izleriz.
Poyraz: Tamam o zaman arabaya geçin hadi.
...
Eve gelir gelmez üstümü değiştirip saçımı gelişi güzel bir topuz yaptım,aşağıya inip bizimkilere seslendim.
"Pizza söyleyelim hadi."
Poyraz pizzacıya telefon açıp sipariş verdi o sırada Eylül ve Burak ta film seçiyordu daha doğrusu seçmeye çalışıyorlardı.
Burak: Kızım ben romantik komedi izlemek istemiyorum.
Eylül: Bende Aksiyon filmi izlemek istemiyorum Burak.
Poyraz: Yine niye anlaşamıyorsunuz siz.
Burak: Tutturdu romantik komedi izliyelim diye.
Eylül: Ne var izlesen incilerin mi dökülür?
"Ay yeter çıkın şurdan."
Filmlere bakarken gözlerim bir bilim kurgu filmin'de durdu,elimi filme doğru uzatıp aldım.
"Bunu izleyelim işte biraz romantik sahneler de var hem de bilim kurgu."
Eylül: Tamam bu olur.
Filmi'de seçtikten sonra gelen pizzaları yemek için koltuklara oturduk Burak ta filmi başlatmıştı.
Karnımın doyduğunu hissedince pizzamı tabağa bırakıp kendimi koltuğa yasladım,başımıda Poyraz'ın omzuna koymuştum.Filmin sonuna gelmiştik Eylül televizyonu kapatıp esnedi.
Eylül: Benim çok uykum geldi yatıyorum ben.
Burak ta Eylül ile beraber kalkmıştı bizde Poyraz ile oturuyorduk.
"Poyraz bahçeye çıkalım mı?"
Poyraz: Tamam ama üstüne bir şey al.
Yanımdaki şalı omuzlarıma geçirip bahçeye çıkmak üzere ayaklandık.Hava çok güzel di ve gökyüzü yıldızlar ile kaplıydı, çimenlere uzanıp Poyraz'ında uzanması için işaret yaptım,Poyraz yanıma uzanınca kafamı Poyraz'ın göğüsüne koymuştum ikimiz de yıldızları seyrediyorduk ağızımızdan tek kelime çıkmıyordu bu ânın büyüsünü bozmak istemiyorduk.
Kaç saat bu şekilde bahçe de kaldık hiç bir fikrim yok yavaş yavaş gelen uykum ile Poyraz'ın kolları arasında uykuya dalmaya başladım o sırada son duyduğum ses Poyraz'ın sesi olmuştu.
Poyraz: Seni seviyorum,iyi geceler güzelim.
Selammm nasılsınız?Bir süre bölüm atamadım buraları özlemişim doğrusu,bölümü beğendiyseniz oylamayı ve düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın sizi çok seviyorum yeni bir bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın.💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Kutusu
Teen Fiction"Açmayacak'mısın?" Diye sordu daha fazla dayanamayıp elimdeki kutuyu açtım içinde bir müzik kutusu vardı,müzik kutusunu elime alıp incelemeye başladım,baş kısmında bir çıkıntı olduğunu farkettim oraya dokunduğumda ikimizin fotoğrafları çıkıp müzik k...