18

46 19 39
                                    


Bakışlarımı arkama çevirmem ile iki çift mavi göz ile karşı karşıya geldim

"Poyraz, ne işin var senin burda?"

Poyraz: Yarını bekliyemedim,özledim seni

Romantik çocuk

"Eyvallah ciğerim"

Gerizekalı,katıksız malsın Mina

Poyraz gülerek bana bakıyordu elini belime doladı ve beni kendine çekti sımsıkı sarılıyordu kafasını saçlarımın içine gömdü o sırada bende o çok sevdiğim kokusunu içime çekiyordum her şey çok güzelken duyduğum tanıdık ses ile şok oldum.

Bakışlarımı sese çevirdiğim de annem bize bakıyordu

Ahanda ranza, işiniz bitti kızım

Poyraz'a bittik bakışları atıyordum.Annem bize doğru yaklaşmaya başlamıştı.

Annem: Minacım bu çocuk kim?

Sesindeki imayı anlamıştım tam cevap veriyordumki Poyrazın sesi ile 2. Şoku yaşıyordum.

Poyraz: Efendim ben Mina'nın sevgilisiyim adım Poyraz.

Gözlerimi sonuna kadar açmış Poyraza bakıyordum annem ise tek kaşını kaldırmış bize bakıyordu.

Annem: Poyrazcım işin yoksa bize gel biraz sohbet edelim seninle.

"Anne Poyraz'ın işi vardı aslında".

Poyraz: İşim yok aslında sizinle tanışıp konuşmayı çok isterim efendim.

Allah'ım benim dediklerimi niye kimse takmıyor şu an napıyomuyuz koltukta oturmuş herkes birbirine bakıyor.

Annem: Ee Poyrazcım nasıl tanıştınız bizim kızla.

Annem imalı bakışlarını bana yolluyordu.

Poyraz: Aynı sınıftayız efendim sonra ben Mina'ya karşı bir şeyler hissedince duygularımı ona söyledim ne mutluki oda aynı şeyleri hissediyormuş.

Tam o sırada kapıdan babamın anlamaz bakışlarını görüp sesini duymam ile yere yığılıp bayılcaktım.

Babam: Hanım noluyor burda?

Ay dur mısır alıp geliyorum çok heycanlı

Annem: Okancım Mina'nın arkadaşı ile tanışıyorduk bizde.

Babam tekli koltuğuna oturup pür dikkat Poyraza bakıyordu.

Babam: Bizde tanışalım arkadaşı ile

Poyraz: Merhaba efendim Poyraz ben

Babam: Merhaba evladım,Mina sen Poyraz ile bana bir kahve yap Poyraz sende benim çalışma odama gel evladım biraz seninle erkek erkeğe sohbet edelim.

Obaa Minacım hayırlı olsun helvanı neli yapalım? fıstıklı olsun bence.

Babam ile Poyraz çalışma odasına çıkmıştı bende ikisine kahve yapıyordum.

Müzik KutusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin