Burağın ailesinin yazlık evine gidiyorduk, yazlıkları Antalya'da hepimiz arabaya binip yol almıştık.
Burak: Varya aşırı eğlenceli olucak.
Eylül: Evet,çok güzel olucak bence
Poyraz ile arka koltuklara oturmuştuk kafam Poyraz'ın omuzundaydı Poyraz'da saçlarım ile oynuyordu.
Burak radyo dan enerjik şarkılar açıp duruyordu Eylül'de şarkılara ritim uydurup komik dans hareketleri yapıyordu ben ise gülüyordum.
Poyraz: Uyu istersen daha yolumuz çok güzelim.
Sabah erken yola çıktığımız için uykum vardı kafam ile Poyraz'ı onaylayıp kolları arasında güzel bir uykuya daldım.
Burağın sesi ile gözlerimi yavaş yavaş aralayıp yerimde kıpırdandım.
Poyraz: Al işte uyandırdın kızı dingil.
Burak: Geldik zaten lan sabahtan beri uyuyor bir ara öldü sandım nefes alışından yaşadığını anladım horlayıp durdu zaten.
"Ne ben mi horladım ne alakası var horlamam ben"
Burak: uyurken gördün mü kendini Antalya inledi horultundan.
Poyraz: Boşver güzelim sen bu salağı aklınca bulaşıyor sana.
"Ne ara geldik biz ya"
Burak arabayı park ediyordu hepimiz arabadan inip yazlık eve baktık.
Eylül: Ay aşkım çok güzel burası
"Cidden çok güzelmiş"
Poyraz ile el ele eve doğru yürümeye başladık,Burak kapıyı açınca evin içini inceledim biraz,güzel dekore edilmişti çok ferah bir evdi.
Hepimiz çok yorgun olduğumuz için odalarımıza geçtik ben Eylül ile Burak ve Poyraz ise aynı odada kalıcaktı.
Namuslu çocuklar sizi
Ne sandın iç ses
Eylül ile kısa bir sohbetin ardından uyumak için yatağıma girdim.
...
Sabah telefon sesi ile uyanmıştım annemin kısa sorgusundan sonra kalkıp bizimkileri uyandırdım.
Burak: acıktım ben.
Eylül: bende
"Hazırlayalım o zaman"
Burak: ben anlamamki yemek yapmaktan.
Poyraz: masayı kurarsın sende,yürü boşuna kaytarmaya çalışma.
Poyraz elini Burağın ensesine koyup mutfağa sürüklemeye başladı. Ben omlet yapıyordum,Poyraz ekmek kızartıyor,Eylül salatalık dometes doğruyor,Burak ta masa kuruyordu.
Güzel bir kahvaltıdan sonra denize gitmek için evden çıktık,yolda Burağın bağıra bağıra söylediği şarkılar ile denize gelmiştik.Eylül telefonunu çıkarıp Poyraz ile benim fotoğrafımı çekti.
Kumlara uzanmış güneşleniyordum yüzüme gelen suyla kafamı kaldırıp etrafıma baktım.Burak elinde kova ile su dökmüştü.
"Burak gel buraya"
Ben kovalıyordum Burak kaçıyordu
Burak: Az daha tavuk gibi pişiyordun benim sayemde serinlemiş oldun bana teşekkür etmen lazım.
Çokta hızlı koşuyordu nefes nefese kaldım soluklanırken Burağın bağırması ile bakışlarımı oraya çevirdim.
Poyraz Burağı denize atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Kutusu
Teen Fiction"Açmayacak'mısın?" Diye sordu daha fazla dayanamayıp elimdeki kutuyu açtım içinde bir müzik kutusu vardı,müzik kutusunu elime alıp incelemeye başladım,baş kısmında bir çıkıntı olduğunu farkettim oraya dokunduğumda ikimizin fotoğrafları çıkıp müzik k...