17

48 22 34
                                    

Sabah nefret ettiğim alarm sesi ile gözlerimi açtım,yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp okul için hazırlanmaya başladım.Bugün Eylül ile cezamızı çekip spor salonunu boyicaktık ve en kötüsü Poyraz okul da olmicak.

Evde bir şeyler atıştırıp yolda yürümeye başladım kulaklığımı takıp Mavi Gri Ben Sende Yandım şarkısını dinliyordum.Okula yaklaşmaya başlamıştım ki ismimi duymamla bakışlarımı arkama çevirdim, çevirdiğimde Cem pişkin pişkin sırıtarak bana bakıyordu.

Cem: Günaydın Mina bugün okulda olamicam bende seni görmek için gelim bari dedim.

"Cem sana bir şey sorucam"

Cem: sor tabi

" Sen gerizekalı mısın?"

"Hayır laftan anlamadığın yetmiyormuş gibi yediğin dayakta yetmedi sanırım,benim sevgilim var ve seni sevmiyorum benimle muhatap olmanı istemiyorum, Karşıma çıkıp abuk sabuk şeyler söylemeye devam edersen bu sefer işimi Poyraza bırakmam bilmem anlatabildim mi?"

Cemi arkamda bırakarak okula doğru girdim.

Kız aferin ben seni Polyana zannediyordum içinden Remzi abi çıktı

Sınıfa girer girmez Eylül ve Burağı gördüm ikisine günaydın dedikten sonra yerime geçtim.Eylül'ün dediğine göre boya işini çıkışta yapıcakmışız.

...

Dersler her zamanki gibi çok sıkıcı geçiyordu tüm dersler de uyuyordum zilin sesini duymam ile kafamı sıradan kaldırdım uzun teneffüse girmiştik telefonumu çıkarıp Poyraza mesaj atmaya karar verdim.

Mina: Günaydın uykucu

Sevgilimm❤: pek günün aydığını söyleyemem,okulu özledim resmen alışmışım seninle bütün gün vakit geçirmeye şu an kendimi boş hissediyorum.

Mina:

Sevgilimm❤: Çıkışta gelcem almaya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sevgilimm❤: Çıkışta gelcem almaya

Mina: Çıkışta boya yapıcaz ceza şeyi

Sevgilimm❤: Hay böyle işe

Mina: yarın gelirsin artık

Sevgilimm❤: dayanamayabilirim

Burağın bana seslenmesiyle bakışlarımı ona çevirdim.

Burak: kız Mina kantine gelcen mi?

" yok gidin siz uykum var benim"

Burak: maşallah sabahtan beri uyuyorsun seslenince de duymuyorsun birde kış uykusunamı yatıyorsun anlamıyorum ki.

Gözlerimi devirerek Burağa burayı terk et bakışlarımı yolladım.Kafamı sıraya koyup çıkış saatine kadar güzel bir uyku çektim,Eylül'ün uyandırması ile güzel uykuma veda ettim.

Eylül: Evet boya yapmaya gidiyoruz mutluluktan ağlicam şimdi

" Ne demezsin"

Spor salonuna girdiğimiz de salonun büyüklüğü ile ağzımız sonuna kadar açıldı.

" Burası bu kadar büyük müydü ya?"

Eylül: burasını bitirene kadar gençliğim çürür.

Boya yapmaya başlamıştık 4 saat sonunda tüm salonu boyamıştık boyamasına ama biz bitmiştik.Eve yürücek dermanım bile yoktu Eylül ile ayrıldığımız da evin yolunu tutmuştum hava biraz kararmaya başlamıştı eve doğru yaklaşmışken koluma atılan elle geri çekildim.


Merhaba herkese,biraz kısa bir bölüm oldu ama olsun tadımlık düşünün bunu dkaxkaodjwk,sizce Mina'ya elini atan kişi kim? Yorumlarınızı bekliyorum💘

Müzik KutusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin