12.rész

2.3K 77 6
                                    

Egy kapcsolat törékeny dolog, és nem csak azon a két emberen múlik akik benne vannak. Hanem az egész világon, mert bizony elég hogy valaki csak megmozdítja a száját, és a körülményei elképzelhetetlenek lehetnek.

Juliette

Harry ágyában feküdtem. Hajam már megszáradt, de mi még mindig meztelenül, összebújva beszélgettünk az élet apró dolgairól. Halkan fel kuncogtam egy viccen amit épp elmondott, majd szemeibe néztem. Hosszas percekig csak szemeztünk egymással, amit végül ő tört meg.

-Mi jár a fejedben szépségem?

Az ismerős kérdésre hatalmas mosoly kúszott ajkaimra.

-Ezt kérdezted a sátorban is, emlékszel?-kérdeztem, mire ő is mosolyogni kezdett, és bólintott.

-Azt mondtad hogy talán majd egyszer elmondod.-simított végig vállamon.

Mosolyogva nézte végig ahogy tiszta libabőr leszek érintésétől.

-Szeretnéd tudni hogy min gondolkoztam?-tettem fel a kérdést, mire bólintott.-Azon hogy már akkor is nagyon kedveltelek .-mondtam elpirulva, az igazságot.

-Én is nagyon kedveltelek, ugye tudod?-mosolygott úgy, hogy még gödröcskéi is előjöttek.

Boldogan bólogattam, mire ajkaimra tapadt.

[...]

Harry karjaiban aludtam el. Azonban arra keltem hogy a göndör sehol sincs. Az éjjeliszekrényen lévő órára néztem. Hajnali négy. Nem aludtam túl sokat. Harry szekrényéhez léptem és kivettem belőle egy inget. Magamhoz szorítva szagoltam bele az anyagba, ami a férfi illatát árasztotta. Belebújtam, majd pár gombot begomboltam rajta. Az erkély ajtóhoz sétáltam, ami nyitva volt. Harry odakint állt a korlátot fogva. Egyik kezében egy cigaretta füstölgött.

-Nem tudtam hogy dohányzol.-mondtam halkan, és átöleltem hátulról.

-Miért nem alszol?-fordult meg ölelésemben.

-Mert nem vagy mellettem.-simítottam ki egy göndör tincsét a szeméből.

-Néha elszívok egy szállal.-válaszolt előbbi kérdésemre.-Te próbáltad már?-kérdezte, mire nemlegesen megráztam a fejem.

Felém nyújtotta, mire beleszívtam. Hatalmas köhögés közepette fújtam ki a füstöt, mire Harry nevetni kezdett, és hátam mögé állva átölelt.

-Te ezt hogy bírod?-köhögtem még egy kicsit.

-Már régóta dohányzom.-rántott vállat, és beleszívott.

Vállamra hajtotta a fejét, és kifújta a füstöt. Csak mi ketten voltunk abban a pillanatban, és egyikünket sem érdekelte hogy milyen bajunk származhat abból, ha bárki megtudja hogy mi van közöttünk. A fényes csillagokat néztem és azt hogy milyen nagy béke uralkodik az alapból mindig zsúfolt kertben. Harry elnyomta a cigicsikket, majd megfordított.

-Jól állnak neked a ruháim.-nézett végig rajtam.-De a földön jobban nézne ki.-kacsintott, mire mosolyogva megforgattam szemeimet.-Te csak ne forgasd nekem a szemed!-szólt rám játékosan.

-Különben mi lesz?-kérdeztem, ezzel az agyát húzva.

-Ne akard megtudni.-suttogta, és felkapott karjaiba.

Megcsókoltam, és hagytam hogy lerakjon az ágyra. Feltérdeltem, míg ő előttem állt, így kábé egy magasságban voltunk. Tekintetem a nyakán díszelgő lila foltra kúszott. Ujjaimmal végigsimítottam rajta.

-Visszakaptam!-mosolygott rám Harry.

Kezeimet tarkójára raktam és rövidebb tincseivel kezdtem játszani. Még mindig hihetetlen volt számomra, hogy itt voltam vele. Hogy ÉN voltam itt vele és nem valaki más.

~Bébicsősz a maffiában~ [BEFEJEZETT]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ