2.rész

3.7K 118 17
                                    

Egy embert ne a külseje alapján ítélj meg. Ha ránézel kialakul a fejedben egy kép róla, ami az egész kapcsolatotokat befolyásolni fogja. Persze nem azt mondom hogy mindenki jó ember és meg bízhatsz benne, de adni kell egy esélyt arra, hogy bebízonyítsa, ő megérdemli hogy minden apró titkodba beavasd.

Juliette

-Reggelt!-köszöntem álmosan mikor beértem a konyhába.

-Jó reggelt!-köszöntek kórusban az ott tartózkodók.

Fabia, a házvezetőnőnk éppen valamit kavargatott. Az asztalnál Niall és Harry ültek. Míg Harry előtt csupán egy bögre volt, Niall egy hatalmas szendvicset pusztított el. Fejemet csóválva mentem Fabiahoz, és egy puszit nyomtam arcára. Amióta édesanyám meghalt, Fabia lépett az ő szerepébe. Az asszony már az ötvenes évei elejét tapossa. Sajnos se férje, se gyermeke nincs, ezért döntött úgy hogy keres magának egy olyan munkát, aminek hála nem lesz többé magányos. Tehát én anyaként tekintek rá, ő pedig már lányaként szeret engem.

-Come stai? /Hogy vagy?/-simogatta meg arcomat.

-Bene, grazie! /Jól, köszönöm!/

-Mindjárt kész a gofri, addig csüccs le!-intett az asztal felé.

Niall ült az asztalfőn, tőle jobbra Harry, én pedig Harryvel szemben ültem le.

-A többiek merre vannak?-kérdeztem Niallre nézve, de mikor megláttam teletömött száját inkább Harryhez fordultam hátha ő tudja.

-Louis és Zayn kikísérték az édesapádat a reptérre.

Mély és rekedtes hangjától felállt a szőr a hátamon. Smaragd zöld szemeibe néztem, és olyan érzésem volt hogy egyszerűen nem tudok elszakadni attól a szempártól.

-Fabia, megjöttek a csomagok!-futott be Mikeila.

A lány két évvel volt idősebb nálam. Bár apám a kert egy részének gondozására vette fel, sok időt töltöttem vele. Amolyan legjobb barátnő volt ő nekem.

-Megyek, segítek!-dobta el egyből szendvicsét Niall és két kezét nadrágjába törölve indult a lány felé.

Na igen, ahhoz hogy Niall önszántából abbahagyja az evést, komoly indok kell. Ezért is mosolyodtam el, hiszen ez nyilvánvalóan annak a jele volt, hogy fülig szerelmes volt az alacsony, szőke hajú lányba.

-O mio Dio! /Ó Istenem!/-tette le Fabia a tálat, és felém fordult-Bogaram, befejeznéd ezt, ameddig kimegyek?

-Persze!-bólintottam és átvettem helyét a konyhában.

-Grazie!/Köszönöm!/-küldött felém egy hálás pillantást majd el is tűnt Niallel, és Mikeilaval a konyhaajtó mögött, ezzel egyedül hagyva engem és Harryt.

Szótlanul kavargattam tovább a tésztát, és amikor már elég jónak véltem, megfordultam hogy megkeressem a gofrisütőt, de szívem kis híján megállt, mikor Harry mellkasának ütköztem. Lélegzet visszafojtva néztem fel rá.

-A sütőpor.

Arcom biztos hogy értetlen grimaszba rándult, hiszen hátam mögé mutatott, ám közelsége annyira megzavart hogy nem fogtam fel szavait.

~Bébicsősz a maffiában~ [BEFEJEZETT]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora