5. část, Osudná hodina
"Co tady děláš?" zeptal se mě kdosi za mými zády.
Popadl mě za rameno. Ten hlas jsem bohužel znala až moc dobře. Byl to ON.
"Ptal jsem se tě..."
"Kdo jsi?!" křikla jsem, čímž ho i přerušila. Žádná škoda.
"Já vím, že skutečný..." Zarazila jsem se. Neznám jeho jméno...
"Já vím, že jsme dva. Čekal jsem než ti to dojde. Věděl jsem, že na to přijdeš. Ale budu tě muset zklamat. Já jsem ten skutečný, on je ta kopie..."
"Já ti nevěřím, vždyť on je tak milý a hodný, a ty jsi tak..." řekla jsem, když v tom mě přerušil a já pochopila...
"Zlý? Opravdu ti přijdu zlý? Jsem jiný než on, ale nejsem zlý. Jsem jen špatný. V tom je rozdíl. Nedělám věci proto, abych ublížil ostatním, ale proto, abych pomohl sobě." řekl úplně klidným hlasem.
"A promiň, že jsem tě zklamal... Nicméně, zachránil jsem tě já, nikoli on, ale děkovat mi nemusíš..." usmíval se...
To mi řekne jenom tak? Možná teď někteří nechápete, co se tu děje, a já vám mohu v klidu říct, že taky nemám tušení. Jen vím, že jsou tu dva ONI.
"Vidím, že jsi pořád nepřišla na to, co se tu děje. Tak ti pomohu. Trochu...
Před několika lety jsem žil v tomto městě jako normální občan. Všichni byli spokojení, jen já ne. Utahovali si ze mě a já se jim za to pomstím. Tehdy jsem pro ně byl jen vzduch a otrava. Ale nyní je to jiné. Když jsem se šel schovat, aby mne nechali, našel jsem to, co ty. Malou zlatou lampu na zemi. Ale byl jsem první. A tak kouzelný džin poslouchá jenom mne." Smál se..."A co sis přál?" Zeptala jsem se s nadějí v hlase. Už mi všechno docházelo.
"Aby se lidské duše rozdělily na dvě části. Jedna živá, druhá mrtvá. Bez života, ale pracující. Tady na dně, pod městem žije ta živá polovina lidí, nahoře ta mrtvá. A pro mě tu všichni pracují. Dělají pod sebou díru, která již brzo pohltí celé město! A stane se z toho město v písku. Už tu nikdo nebude žít! Budu tu vládnout.
A mimochodem, omylem jsem při vyřčení přání zapomněl na sebe. I já jsem se rozdělil. Ale jinak. Já jsem ten živý a on je ten mrtvý. Nemluví, ale vnímá. Chtěl jsem ho zničit, ale nepovedlo se mi to, zůstala mu jenom jedna jizva..."
Nemohla jsem tomu uvěřit, dělá si ze mě srandu?!
Takže džin opravdu existuje... A já jsem tu kouzelnou lampu viděla taky. Opravdový a špatný ON chce ovládnout toto město? Zamotala se mi hlava. Teď teprve přišlo nebezpečí a hlavně mnoho informací.
𝓚𝓞𝓝𝓔𝓒!
𝓓𝓮̌𝓵𝓪́𝓶 𝓼𝓲 𝓵𝓮𝓰𝓻𝓪𝓬𝓲, 𝓽𝓸 𝓫𝔂 𝓹𝓻̌𝓮𝓬𝓮 𝓷𝓮𝓫𝔂𝓵𝓸 𝓸𝓷𝓸, 𝓽𝓪𝓴 𝓬̌𝓽𝓮̌𝓽𝓮! :𝓓
YOU ARE READING
ᴍᴇ̌sᴛᴏ ᴠ ᴘɪ́sᴋᴜ ✓
Przygodoweᴍɴᴏʜᴏ ʟɪᴅɪ́ sᴇ ᴢᴛʀᴀᴛɪ́, ᴏɴᴀ ᴊᴇᴅɴᴏʜᴏ ɴᴀᴊᴅᴇ... ᴅᴏʙʀᴏᴅʀᴜᴢ̌ɴᴀ́ ᴋɴɪ́ᴢ̌ᴋᴀ, ᴍᴇ̌sᴛᴏ ᴠ ᴘɪ́sᴋᴜ ᴀᴜᴛᴏʀ: ᴀᴋᴇᴍɪ ᴋʀᴀ́ᴛᴋᴇ́ ᴋᴀᴘɪᴛᴏʟʏ, ʀʏᴄʜʟᴇ́ ᴄ̌ᴛᴇɴɪ́ 𝓤𝓶𝓲́𝓼𝓽𝓮̌𝓷𝓲́: 𝓩𝓪́𝓫𝓪𝓿𝓪, #1 𝓝𝓪𝓹𝓮̌𝓽𝓲́, #1 𝓓𝓸𝓫𝓻𝓸𝓭𝓻𝓾𝔃̌𝓷𝓮́, #1