Na Jaemin
"Jeno,lütfen,yalvarırım,lütfen!" Dizine daha çok sarıldığımda bıkkınca alttan bir bakış attı. "Sen Bayan Shin'e gıcık kapıyordun hani?" Gözlerimi kapatıp sahte bir şekilde ağlamaya başladığımda Jeno tekmelerini karnıma doğru atıyordu. "Ah,saçımı pembeye boya lütfen...."
Saçımı pembeye boyatmadan kutlamaya gidersem kendimi camdan atardım vallahi.
"Ya manyak mısın sen çocuğum,gerizekalı falan mısın? Beynini mi kaybettin? Ne pembesi,iyi misin sen?"
Jeno bana bolca söverken sahte ağlamamı şiddetleştirdim. "Hayır,bir çift gibi gözükmemiz lazım. Onun şimdi yanakları kızarır,sıcaklar,tatlı tatlı konuşur,dans eder. Bu anları kaçırmamam içim yanında olmam lazım,onun sarhoş halini merak ediyorum."
Ağlamama devam ederken dediğim şey beynimde yankılandı. Ben çift mi dedim? "Sen çift mi dedin?"
"Çift dedim ben,n-ne dedim?" Şokla ayağını bırakıp yere düştüğümde elimi saçlarıma attım. Çift mi demiştim ben?
"Sen abayı yaktın sanırım." Jeno'nun dediğiyle dikildiğimde gözlüklerini çıkarıp masaya koydu. "Ne abası ya,aba ne demek,yok öyle bir şey haha~"
"Banyoda bekliyorum seni gel." Kafamı salladığımda ayağa kalktım ve aynaya doğru yöneldim.
Saçlarım Bayan Shin'inki gibi olacaktı! Onu görmek için çok heyecanlıydım. Elim saçlarımla oynarken yavaşça yüzüme indi,oradan da dudaklarıma. "Dudaklarımız değdi." Parmağımı ateşe değmiş gibi çekerken kafamı iki yana salladım.
"Lanet olsun aklımdan çıkaramıyorum." Dünden beri bu öpücük aklımı karıştırmış ve yatakta bir öbür yana birde diğer yana kıpırdamama sebep olmuştu.
Hadi ama,birçok kızı öptün. Bu tripler ne Jaemin? Ergen liseli bir kız gibisin.
"Kes sesini,onu üzemezsin." Dediğim şey aklıma gelince utançla gözlerimi yumdum. Çok utanç vericiydi! "Ah,ne dedim ben! Neden dedim bunu off,çok utanç verici."
"Neden çiftleşen hayvanlar gibi haraket ediyorsun?" Jeno'nun sesini duyduğumda gömleğimi düzeltip kendime geldim ama hala utanç duyuyordum. "Yok bir şey..."
Ne geldiyse hep bu yok bir şeylerden gelmişti zaten başımıza.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
money ↬ jaemin + ryujin ✓
FanfictionBayan Shin fazla soğuktu,Na Jaemin ise gereğinden fazla dost canlısı ve bu Bayan Shin'in canını oldukça sıkıyordu. "Övünmek gibi olmasın ama çok param var." @thelivarina| 2020 Na Jaemin + Shin Ryujin ✓ Tamamlandı.