Bayan Shin
Jaemin'i eski sevgilisi Soyoung'un üstünden yakalamama tam tamına 3 saat geçmişti ve o hala kapımda onu içeri almam için bekliyordu. "Tüh,yazık kıçı ağrıyacak." Bence bu kadar ceza yeterdi,zaten kızı kendisi getirmediğini de biliyordum ancak sinir olmuştum işte. Burnu sürtsün az.
Daha fazla dayanamayıp kapımı açtığımda gözleri kapalı bir şekilde odamın içine yığılan Jaemin,uyukluyordu. Ayağımla sırtını dürttüğümde homurdandı. "Ne yapıyorsun?"
"Fotosentez ancak güneş yeterli değil,mor ışık lazım." Sırıtarak bana baktığında gözlerimi devirdim,kaşınıyordu.
"Bir daha böyle bir şey görürsem,sonun iyi olmaz." Onu umursamamayı tercih edip arkamı döndüğümde o da peşimden geldi. Cidden asla benden ayrılmıyordu. "Ya Bayan Shin trip mi atıyorsunuz?" Sızlandığında kaşlarımı çattım.
Ben ve trip atmak? Hah,asla. "Ben trip atmam,kavga ederim. Ta 1 kilometre uzaktan alnına terlik atma potansiyelim var." Elimdeki kalemi boğazına bir bıçak gibi yasladığımda uzun kirpiklerini kırpıştırarak bana baktı.
Şuan Cadı Bayan Shin modundaydım.
Başka birisi böyle bir şey yapsaydı onu işten kovabilirdim ya da maaşından kesebilirdim ancak yapmayacaktım. Banyoya girdiğimde o da peşimden geldi. "Ya! Ne geliyorsun?"
Sinirle ona bağırdığımda hiç beklemediğim bir haraket yaparak bana sarıldı.
"N-ne yapıyorsun?" Karnından onu itmeye çalıştığımda güldü. "Six packlerime dokunmayın,gıdıklanıyorum." Kollarını benden ayırıp omzuma koyduğunda ona baktım. Haraket edemiyordum şuan,tüm işlevlerim sıfırlanmıştı. "Neden sarıldın?"
"Bilmem,içimden geldi." Ellerini saçıma atıp karıştırdığında onu hızlıca ittim.
"Bayan Shin saçlarınızı boyayalım mı?" Gelen soru ile parmağımı saçıma doladım. Aynaya baktığımda siyah saçlarım güzel gözüküyordu lakin farklılıklar güzel olurdu di mi?
"Hangi renge boyatmalıyım sence?" Düşünür gibi bana baktıktan sonra terliklerime baktı. "Pembe!" Şaşkınlıkla ona baktım,pembe biraz fazla delice değil miydi? "Biliyorum,biliyorum ancak Bayan Shin size her şey yakışır."
"Doğru söylüyorsun bana her şey yakışır." Dudaklarını büzüp aynada kendimi süzdüğümde Jaemin parlayan gözlerle bana baktı. "Ben gidip alayım o zaman!" Tam lavobadan çıkacağı anda onu durdurdum. "Sen mi boyayacaksın?"
Kafasını çok normal bir şeymiş gibi salladı. Gerçekten saçlarımı kime emanet ediyordum ben böyle? "Merak etmeyin,daha önce birçok kez saçımı boyadım."
Na Jaemin saçlarımı büyük bir dikkatle açmaya çalışırken bende sandalyede oturup haberlere göz gezdiriyordum. Haberler yayılmaya başlamıştı ve dedemin aramasını bekliyordum.
"Nelere bakıyorsunuz?" Jaemin ilgi ile telefonuma eğildiğinde cevapladım.
"Hakkımda yazılan şeylere. Kendimi onların gözünden bakmak daha faydalı oluyor,daha zekiyim." Kafamı yana çevirip yakınımda olan yüzüne baktığımda yutkundum. Gözleri çok yakınımdaydı,istesem yanağını öpebilirdim.
Gözlerini bir süre haberde gezirdikten sonra o da bana baktı ve hiç beklemediğim bir elektrik oldu.
Burunlarımız çarpıştı ve dudaklarımız hafifçe birbirine sürttü! Dudaklarım dudaklarına değdi,pembe dudakları,yumuşak dudakları dudaklarıma değdi. Gözlerim yuvalarından çıktı aynısında Jaemin'e oldu ve gözlerimiz temas etti.
Elektrik çarpmış gibi birbirimizden uzaklaştık,öyle bir geri çektik ki birbirimizi ben sandalyeden düşüyordum,o da kafasını sertçe duvara vurdu ve acı inlemesini duydum. "Kafam..." İkimizde ne yapacağımızı bilmiyorduk.
Kafasını ovalayıp bana baktı. "Şey..." Gözlerini ondan kaçırıp zorla güldüm. "Devam et sen,s-saçımı boya yani." Kendimi mi öldürseydim,kaçsa mıydım?
"B-boyayım tabi,başka ne işim olabilir yani."
Korumam ile daha demin öpüşür gibi olmuştuk ve kendimi hiç ama hiç iyi hissetmiyordum. Çaktırmadan dudaklarıma dokunduğumda elim yanmış gibi hızlıca geri çektim,keşke sadece dudaklarım yansaydı.
Bu ayna her zaman bu kadar güzel gözüküyor muydu yoksa ben mi hayatı pembe görmeye başlamıştım? Oksijende daha ferah geliyordu sanki.
Nasıl yüzüne bakacaktım,hiçbir şey olmamış gibi davranmak en iyisiydi. Evet,alt tarafı dudaklarımız temas etmişti. Hadi ama Ryujin,sen kimseyle öpüşmedin ki! Senin için heyecan verici bir şey bu kabul et.
İç sesim bana gerçekleri söylerken gözlerimi yumup onları kovaladım.
Sus,öpücük bile sayılmaz bu!
Hayır,heycanlandığını farkındayım. Hatta bence o da şuan heyecanlı,böyle bir çekim beklemiyordunuz... İç sesim asla susmazken gözlerimi kırpıştırıp haberle bakmaya devam ettim,dikkatimi dağıtmam gerekiyordu sonuçta.
- Sosyete Haber -
Kim Myungsoo,cinayet işlemekten,bunu yıllarca saklamaktan ve uyuşturucu ticareti yapmaktan suçlandığı için dava sonuçlanana kadar hapiste kalacak. Shin Ryujin'in,Kim Myungsoo'ya dava açtığı söyleniyor. Eğer bu doğruysa Shin Ryujin oldukça dişli bir kadın,kolay kolay bu işi bırakmaz di mi? Çok olay olacak gizi gözüküyor millet,takipte kalın.
Keyifle gülümsedim,medyanın beni tanıması güzeldi. Gücümün farkındalardı. Dün gece Kim Myungsoo'un davaya kadar hapiste kalacağı haberini almıştım. Rüşvetle çalışan polisler ile özel olarak haberleşiyorduk ve Kim Myungsoo'dan bir tık önde oluyordum.
Emindim,oraya tıkılı kalacaktı. "Ancak IQ'un benden yüksekse beni yenebilirsin Myungsoo. O da imkansız olduğu için direk kazanıyorum." Kendi kendime keyifle konuştuğunda Jaemin aynadan bana baktı. "Haberlere baktım da,Myungsoo ile ilgili."
Gözlerimi kaçırıp konuştuğumda merakla bana baktı. "Ne olmuş?" Sakin ol Ryujin,sen her zaman kontrollü bir kız oldun. Hiç o an yaşanmamış gibi davran.
"Medya onu oraya tıkacağımı söylüyor."
"Haklılar Bayan Shin,siz her şeyi yapabilirsiniz,beni kendi büyünüze kaptırabilirsiniz." Sonlara doğru mırıldandığından kaşlarımı çattım. "Ne dedin?"
"Hiçbir şey." Kafasını iki yana salladı ve saçlarıma geri odaklandı bende gözlerimi kaçırdım.
ALIN TAM ÖPÜCÜK OLMASA DA ELEKTİR OLDU YANİİİ BEN BİLE HEYCANLANDIM AMK DİŞER BÖLĞMLERDE BİTTİNİZ SİZ.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
money ↬ jaemin + ryujin ✓
FanficBayan Shin fazla soğuktu,Na Jaemin ise gereğinden fazla dost canlısı ve bu Bayan Shin'in canını oldukça sıkıyordu. "Övünmek gibi olmasın ama çok param var." @thelivarina| 2020 Na Jaemin + Shin Ryujin ✓ Tamamlandı.