Slow müziklerle okuyun derim 😻😽
Bayan Shin
Beni sorgulamak için aldıkları siyah odaya baktım. İç karartıcıydı ve ağrıyan başımı daha da ağrıtıyordu. Kapının açılması ile bakışlarım oraya döndü. Bir adam elindeki dosya ile içeri girerken diğeri ise üstünde polis olduğunu belli eden yelekle içeri girdiler.
Ve dediğim gibi vicdanım sızlamıyordu.
Karşımdaki sandalyeleri çekip oturdular. Polis yüzüme bakarken diğer adam ise dosyayı açıyordu. "Kim Myungsoo uyuşturucu ticareti yapıp kullanmakla ayrıca da ailenizin cinayeti ile suçlanıyor." Yavaşça devam etmeleri için kafamı salladım. "Bir tanık olarak ifadenizi istiyoruz. Gördüğünüz,duyduğunuz,ses kaydını,her şeyi."
Önüme itilen suya bir bakış attım.
"Kim Myungsoo bir katil. Ben 14 yaşımdeyken ailemi öldürdü üstelik dediğiniz gibi uyuşturucu ticareti ile suçlanıyor. Baloda kendine müşteri bulup uyuşturucu satıyor. Aileme gelirsek,o şirket ailemin olduğu yata sahipti ve bizzat yatı batırdılar Kim Myungsoo'da kendisine ait olan bir şey olduğu için kolayca halleti. Tanrı aşkına bildiğiniz şeyleri neden bana soruyorsunuz ki?"
Cidden bu neyin ifadesiydi? Kim Myungsoo'nun bulaştığı pislikleri bilmiyorlardı sanki.
"Ah,öldürmesinin sebebi ise babasının annem için bunalıma girip intihar etmesi. Çok acıklı değil mi? Gözlerim yaşardı."
Polis bana gözlerini devirirken kıpırdanıp dosya ile ilgilenen adamın kulağına eğildi. "Bu dava ile ilgilenirsek başımız derde girer."
Bunu daha öncede Jaemin'e demiştim,kulaklarım oldukça iyi duyardı.
"Yani elinizin tersi ile tek bir sözümle makamınızı yükseltmemi ve paranızın ikiye katlanmasını itiyorsunuz. Hm,demek öyle." Oyuncu bir tavırla dudaklarımı büzdüğümde polis yutkunarak düşünceli bir ifade ile yanındaki adama baktı. "Ne istiyorsun?"
Para herkesin zaafıydı.
"Kim Myungsoo'nun müebbet hapis almasını." İkisinde şaşkın ifadelerini bana gösterdiklerinde sadece gülümsedim. Bir sürü insanın hayatını karartmıştı. Azdı bile! "Bu çok zor."
"İmkansız değil sonuçta. Bir sürü kanıt var ve Kim Myungsoo'nun bilgisayarını kontrol edin derim. Hepimizin işine yarayacaktır." Tırnaklarımı kontrol ederek söylediğimde polis kafasını iki yana salladı. "Çocuklarımı tehlikeye atamam."
Dalga geçercesine güldüm. "Canım,ben Bayan Shin'im.... bizzat can güvenliğinizi sağlayacağım ve sonra herkes kendi yoluna. Öyle değil mi? Ayrıca polis bey kafanıza saç ektiririm,keliniz çok parlıyor." İkisi garip bir şekilde baktığında gülümsedim. İkna kalmışlardı bence.
"Bende öyle düşünmüştüm. Ah,birde Kim Myungsoo'nun bilgisayarını unutmayın! Çıkabilir miyim?"
İkisi bıkkınca bana baktıklarında polis çenesini kaşıdı. "Tabii."
"Her durumda beni ararsanız mutlu olurum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
money ↬ jaemin + ryujin ✓
Fiksi PenggemarBayan Shin fazla soğuktu,Na Jaemin ise gereğinden fazla dost canlısı ve bu Bayan Shin'in canını oldukça sıkıyordu. "Övünmek gibi olmasın ama çok param var." @thelivarina| 2020 Na Jaemin + Shin Ryujin ✓ Tamamlandı.