Bayan Shin'in gerçek kalbi

304 28 79
                                    

The K2'in Serenade veya Wolf's Song ostleri ile okumanızı tavsiye ederim🥰

Ona şımarık dedik ama o aslında acısını yansıtmamaya çalışıyordu. Kimseyi yargılamamalıyız çünkü yaşadıklarını kimse bilmiyor.

Bayan Shin

Bu şirketin hala ayakta durması sinir bozucuydu,şirketi yerle bir etmek istiyordum. Kimse adını ağzına bile almasın istiyorum,yeryüzünden silinsin,kimse hatırlamasın istiyordum.

Ama ne yazık ki hayat her istediğimizi yerine getirmiyordu. "Bayan Shin bence bunu yapmamalıyız." Jaemin rüzgardan dolayı kıstığı gözleri ile bana baktı. Bu görkemli binanın görüşünden dolayı tırsmış olmalıydı,gözlüklerimi burnuma indirdim. "Korkuyorsan gidebilirsin,kendim de halledebilirim."

Ona son bir kez bakış attıktan sonra şirkete doğru hızlı adımlarla ilerlemeye başladım. İşimi hemen halledip,gitmek istiyordum. Jaemin oflayıp peşimden gelirken aynı zamanda etrafa garip bakışlar atıyordu. "Şaşkınlığını birazcık sakla."

"Ne? Ha,tamam." Hafifçe gülümsedikten sonra yansıyan görüntüme baktım. Ne zamandan beri bu kadar mutsuz gözüküyordum? Gözlerimi kaçırıp yutkundum. 

Ding

Yapacaktım ve bitecekti. Her şey yoluna girecekti,hayır girmeyecekti. Ben kendimi ikna etmeye çalışıyordum sadece. İstenmeyen bir çocuktum,annem ve babam beni böyle hissettirmişti ama ölmeleri gerekmezdi! Beni tek bırakamazlardı. "Bayan Shin." Jaemin yüzümü süzerek konuştuğunda irkildim.

Çıkardığımda tok seslerle ofiste ilerlerken çalışanların garip bakışlarını hissediyordum. Yıllar sonra Shin Ryujin'in neden burada işi olsun ki sonuçta? İntikam almaya gelmiştir belki,ama neden yıllar sonra intikam alsın ki!

İntikam uzun sürelidir ve sabır ister çünkü. "Neden böyle bakıyorlar? Galiba yüzüm çok dikkat çekici." Dediğine gülmek istiyordum ancak bu şirketin içinde olmak kötü anılarımı canlandırıyordu. Danışmaya ilerlediğimizde bana şaşkın gözlerle baktı.

Evet,herkes intikam aldığımı düşünüyordu ve yaklaşık bir saat sonra hepsi işinden olacaktı. Üzgünüm,bu patronunuzun suçu benim hiçbir alakam yok. Yanlış şirkette çalışmanız ise sizin suçunuz.

Ben suçsuzdum,evet,suçsuzdum.

"Shin Ryujin'in geldiğini söyleyin." Adımı duyar duymaz beni saniyesinde çağıracağını biliyordum. "Bayan Shin iyi misiniz?" Jaemin ilgi ile beni kontrol ettiğinde yavaşça başımı salladım. "İyiyim."

Hayır, az sonra gülümseyerek ağlayacağım.

Ne zamandan beri kötü oldum ki? Ben her zaman iyiydim,harikaydım,herkes üstümdekilere bayılırdı. Makyajım her zaman göz alıcıydı,parfümüm çok güzel kokardı,mücevherlerim çok uzaktan bile fark edilebilirdi,bir sürü arabam vardı ve ona sahip olmak isterlerdi.

Hayatıma sahip olmak isterlerdi.

Peki ben neden bu bedenden kurtulmak istiyordum? Çok mu fazla bencildim? Neden parama değilde sevgime sahip olmak istemiyorlardı? Çirkin olmayı hep merak etmiştimdir... güzel biri olunca insanlar seni sevmezler,dış görünüşüne bakarak seninle takılırlar ancak çirkin olunca seni severler,karakterini severler.

money ↬ jaemin + ryujin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin