Melek yüzlü

309 31 92
                                    

Bayan Shin

Arabadan indiğimizde Jaemin'in koluna girdim,flaşlar eşliğinde. "Ryujin buraya bak!" Hafifçe gülümsedikten sonra kenarda beni izleyen Jaemin'e baktım. "Gel!" Ona seslendiğinde ellerini olamaz dercesine salladı. Ah,Na Jaemin gerçekten utanıyor musun?

"Kim Myungsoo ile aranızdaki olayı anlatır mısınız?"
"Bayan Shin buraya bakın lütfen."
"Dedenizin bundan haberi var mı!"
"Ryujin!"

Üfleyip kolundan onu yanıma çektiğinde gazetecilerin bağırışmaları daha da şiddetlenmişti. "Bu varis Na Jaemin!" Jaemin kaskatı bir şekilde poz verirken yan profiline baktım. "Rahatla ben yanındayım."

Bana bakıp gülümsediğinde etkinliğin yapılacağı alana girdik.

"Şampanya alıp,şu masaya gelir misin?" Baş parmağım ile beyaz masayı gösterdiğimde kafasını sallayıp şampanya almaya gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Şampanya alıp,şu masaya gelir misin?" Baş parmağım ile beyaz masayı gösterdiğimde kafasını sallayıp şampanya almaya gitti.

Lee Seowook,hala borcunu ödememişti. Her attığım adımda zeminden çıkan tok sesle Seowook bana baktı. Ve yüzündeki gülümseme yavaş yavaş kendini düz bir ifadeye bırakırken yanındaki birkaç kadını kendinden uzaklaştırdı.

"Selam,tatlım." Son dediğimi vurguladığımda huzursuzlukla içkisini masaya koydu. "Ne istiyorsun Ryujin?" Bana hitap ediş şekline histerik bir kahkaha attığımda yan masadakilerin bakışları bize yönelmişti. "Borcunu ödemedin... ve ben sabırlı biri değilimdir."

"Ödeyeceğim dedim." Beni gerçekten sinirlendirmekte üstüne yoktu. Ona şirketteki açıklarını kapatması için borç vermiştim ve üstünden bir ay geçmişti.

"Bana bak..." Kravatından tutup kendime çekip gözlerine dik bir şekilde baktım. "Saygım sonsuz ama sabrım sınırlı. Ona göre davran." Kravatından geri ittiğimde yutkunup kırışan gömleğini düzeltti.

"Ryujin en yakın zamanda ödeye-" Elimi kaldırıp susması için işaret ederken küçük tabağın içindeki küçük çikolatayı ağzıma attım.

"İki günün var..." Yeniden ona döndüm.  "...Ayrıca Ryujin değil,Bayan Shin. Şimdi kış kış." Elimle onu kovaladığımda tek çaresi olduğundan susup gitmeyi tercih etti.

Aslında bu moda etkinliğine katılma amacım eğlenmek değildi. Onlar avdı bence avcı.

"Bayan Shin!" Jaemin bana seslenip elindeki şampanyayı bana uzattığında kafama diktim. "Hey,yavaşla." Jaemin bana şaşkın bakışlar yollarken onun şampanyasını da alıp kafama diktim ve elinden tuttum. "Dans edelim."

Bu gece kurallarımın dışına çıkabilirdim bence.

Ellerini tutup,belime yerleştirdim sonra da kendi ellerim omzuna yerleştirdim. Ne güzel omuzlardı bunlar böyle,genişti. En sevdiğim. Ben etrafıma bakarken o da gözlerini üstümde dolaştırıyordu.

money ↬ jaemin + ryujin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin