Niall (Pov)
Ik hoorde de sirenes van de ambulance en rende naar de deur. Ik trok de deur open, en de verplegers kwamen aan met de brancards ( A/N ik heb geen flauw idee hoe het geschreven wordt).
Ze gingen naar binnen en heften Fara's mama op. "Er mogen 2 mensen mee" riep een dokter. Fara keek me met betraande ogen aan en ik knikte. "Paul, ik ga mee met de ambulance." Fluisterde ik in zijn oor.
Hij knikte en fluisterde " ik wacht jullie daar op " terug. Paul ging weg en ik pakte Fara's hand vast. " Alles komt goed Fara" Fluisterde ik haar. Ze knikte en we stapten de ambulance binnen. " dankje niall, voor alles" fluisterde ze .
Ik schonk haar een zwakke glimlach en de ambulance begon snel te rijden.
(Aangekomen in het ziekenhuis)Fara ( Pov)
De ambulance stopte en mama werd weggebracht. Niall hield nog steeds mijn hand vast en hij ging op de enigste stoel zitten.
Ik stond er nog wat ongemakkelijk bij en niall trok me op zijn schoot. " Fara, heb je nog andere familieleden?" Vroeg niall. Ik slikte " Ehm alleen een tante maar die heb ik al 3 jaar niet meer gezien" hij knikte en ik voelde tranen opkomen.
Moest ik nu niet naar dat stomme supermarkt zijn geweest was dit allemaal niet gebeurt. Niall zag het en troostte me. " niall, moest ik nu niet naar de supermarkt zijn gegaan was dit allemaal niet gebeurt en dan zou jij nu niet hier met mijn problemen zitten" zei ik terwijl tranen over mijn wangen stroomde. "Shh shh" kalmerende niall mij en hij veegde de tranen met zijn duimen weg. Ik keek wat verdrietig voor mij neer en hoorde een dokter " familie van mevrouw sky" roepen.
Niall en ik stonden bijde op en de dokter kwam naar ons toegelopen. " Dag Jongeheer en dag Jongedame" zei hij met zijn irritante stem. We knikte tergelijk en ik wist gewoon dat niall die dokter even irritant vindt als ik.
"Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws" Begon hij.
JE LEEST
meeting niall horan. (Dutch fanfiction)
FanfictionFara is een eenzaam meisje van 14 jaar. Haar vader heeft haar en haar moeder in de steek gelaten van toen ze 2 was. Op een dag moest ze boodschappen doen van haar mama, maar ze komt een heel belangrijke persoon tegen in de supermarkt. Namelijk de e...