Fara (Pov)
Zayn parkeerde de auto en we stapten uit.
"Wow, het is hier echt mega groot" zei ik stil. Perrie glimlachte en trok ons mee naar de deur.
"Hier is dus ons huis Fara." Zei Niall met de nadruk op 'ons'.
Ik zag vanuit mijn ooghoeken hoe dat Zayn hem grijnzend aankeek.
Niall deed de deur open en we stapten in het donker naar binnen.
"Oh lap, ze zijn er al, iedereen op zijn plaats!" Hoorde ik iemand fluisterren.
Ik grinnikte en Perrie sloeg haar hand op haar hoofd.
"VERASSING!!" Hoorde ik iedereen achter ons schreeuwen. De lichten gingen aan en we draaide ons om.
De kamer was versierd met allemaal slingers en ballonnen. Boven de tafel hangde een spandoek met erop:
'Welcome Fara, to the 1D family!!'
Ik glimlachte en ik voelde hoe twee sterke armen me optilde, ik keek naar de gezicht van die persoon en zag dat het Liam was. Daarna voelde ik vele armen om me heen en zat ik dus in een groepsknuffel.
We stopten de knuffel en ik werd terug op de grond gezet. "Kom eten." Zei Sophia en trekte me mee naar de tafel.
De tafel stond gewoon vol met alles.. spaghetti, frietjes, pizza, groenten, aardappelen, BBQ, ...
"We wisten niet wat je graag at, daarom hebben we van alles een beetje besteld" zei Louis. Ik glimlachte en Niall riep :"Aanvallen" we begonnen te eten en na een half uurtje zat iedereen vol.
"Laten we een film kijken" stelde Eleonor voor, iedereen knikte instemmend en we nestelde ons vlug in de zetel.
Ik zat naast Niall en Harry, Louis en Liam waren ruzie aan het maken over welke film ze wouden kiezen. " Ik wil Toy story" zei Liam, "En ik wil the hunger games." Zei Louis.
Perrie kwam ertussen en stopte' ted 2' in. Liam en Louis zuchtte en zette zich terug neer in de zetels.
"Zet hem op pauze" riep Zayn vanuit de keuken, Perrie zette hem op pauze en Zayn kwam eraan met drinken en snacks voor iedereen.
De film begon eindelijk te spelen en we keken allemaal geïnteresseerd naar de film.
Toen de film afgelopen was stelde Niall voor om 'truth or dare' te spelen. Iedereen knikte en we gingen op de grond in een cirkel zitten. Niall draaide de fles en het wees naar Harry. " Ehm truth or dare aan Fara" zei hij met een brede grijns.
" truth" antwoorde ik, hij knikte en dacht lang na voor een vraag " Wat is je lievelingskleur?" Vroeg hij. Iedereen keek hem met een 'wat is dat nou weer voor een vraag' aan. Ik antwoorde: "blauw" en draaide de fles, hij wees naar Sophia en ik vroeg "truth or dare?". Ze antwoorde met een glimlacht "dare".
"Ehm.. Ehm.. " Perrie, die naast me zat fluisterde iets in mijn oor. Ik knikte en zei: " Zing een liedje van one direction op je allermooiste." Sophia's gezichts uitdrukking veranderde in een geschrokken face. "Ik kan hellemaal niet zingen.." zei ze. "Dan zingen we toch gewoon allemaal te samen" stelde ik voor. Iedereen knikte en sophia pakte haar gsm en zette het liedje night changes op.
Going out tonight Changes into something red Her mother doesn't like that kind of dress Everything she never had she's showing off Driving too fast Moon is breaking through her hair She's heading for something that she won't forget Having no regrets is all that she really wants We're only getting older, baby And I been thinking about it lately Does it ever drive you crazyJust how fast the night changes? Everything that you've ever dreamed of Disappearing when you wake upBut there's nothing to be afraid of Even when the night changes It will never change me and you Chasing it tonight,Doubts are running ‘round her head He's waiting, hides behind a cigarette Heart is beating loud, and she doesn't want it to stop Moving too fast Moon is lighting up her skin She's falling, doesn't even know it yet Having no regrets is all that she really wants We're only getting older, babyAnd I been thinking about it latelyDoes it ever drive you crazy Just how fast the night changes? Everything that you've ever dreamed of Disappearing when you wake up But there's nothing to be afraid of Even when the night changesIt will never change me and you Going out tonight Changes into something red Her mother doesn't like that kind of dress Reminds her of the missing piece of innocence she lost We're only getting older, baby And I been thinking about it lately Does it ever drive you crazy Just how fast the night changes? Everything that you've ever dreamed of Disappearing when you wake up But there's nothing to be afraid of Even when the night changesIt will never change, baby It will never change, baby It will never change me and you.
Toen het liedje gedaan was keek Perrie naar de klok. " Ohnee, Zayn het is 15:45 en ik heb beloofd dat we bij mijn moeder om 15:10 er zouden zijn." Ze stonden op, namen afscheid en vertrokken.
"Wij moeten ook gaan" zei Eleonor, " Louis moet naar de tandarts." Toen Louis het woord ' tandarts' hoorde begon hij te trillen. Ze namen afscheid van ons en vertrokken.
" Het is beter als ik ook maar eens ga" zei Harry. Niall keek hem vragend aan waarop Harry antwoorde: " Ik heb mijn moeder al een week niet meer gezien."
"Awww, Harry loves his mummy" plaagde Sophia hem. Hij stak zijn tong uit, nam afscheid en vertrok.
"Wij gaan dan ook maar" zeiden Sophia en Liam ter gelijk. We keken hen vragend aan waarop Liam antwoorde: "Fara heeft haar kamer niet eens gezien, nu kan ze alles wegstoppen" zei hij met een knipoog. We knikten namen afscheid en ze vertrokken.
"Dan bleven er twee erover" zei Niall. Hij gooide me over zijn schouders en rende richting de tuin. "Zet me neeeeeeeeeer" riep ik terwijl ik op zijn rug klop. "Never" zei hij eigenwijs.
" Dit is dus de tuin, en hier is het buitenzwembad" zei hij. Ik knikte en hij begon verder. "Binnen hebben we nog een grotere zwembad en jacuzzi die we gebruiken in de winter".
"Het is hier toch goed weer hé.. Heb je zin om te zwemmen?" Ik schudde vlug nee en Niall pakte me op "HEEEELP IK KAN NIET ZWE......"
Maar het is al te laat, Niall gooide me in het water.
Ik spartelde, en keek als een gek om me heen. Ik voelde hoe twee stevige armen me naar boven trekte, ik keek in Niall's ogen en hield hem stevig vast.
"Sorry Fara, ik wist niet dat je niet kon zwemmen" zei hij.
Ik knikte en zei dat het al goed was. "Waarom kan je niet zwemmen?" vroeg hij lief. Ik haalde mijn schouders op en zei:" ik heb het nog nooit geleerd op school." Hij knikte begrijpelijk en vroeg: "Moet ik het je leren?" Ik knikte. Niall stelde voor om in het binnenzwembad te gaan zwemmen want daar is het minder diep.
We liepen naar binnen en Niall stopte voor de deur van mijn kamer.
"Hier is dus jouw paradijs"zei hij met een glimlach
...
JE LEEST
meeting niall horan. (Dutch fanfiction)
FanfictionFara is een eenzaam meisje van 14 jaar. Haar vader heeft haar en haar moeder in de steek gelaten van toen ze 2 was. Op een dag moest ze boodschappen doen van haar mama, maar ze komt een heel belangrijke persoon tegen in de supermarkt. Namelijk de e...