Fara (Pov)
'Tingdingtedingding' ik werd wakker door een berichtje die ik binnenkreeg. Ik ben zo moe dat ik alleen maar naar de naam kijk 'Niall tomato guy' ik schiet meteen overeind en klik erop.
Hi girl,
Hoe gaat het in het weeshuis? Hou je het nog vol? ;) ik ben nu samen met Paul terug naar Londen voor je kamer inorde te brengen. Hopelijk vindt je het mooi .. zondag komen we terug voor je op te halen .Love You!
Xx Je toekomstige vaderIk glimlach naar het berichtje en druk op antwoorden.
Hi papa, ik twijfel even voor niall, papa te noemen maar type het toch in.
Het weeshuis is hier leuk, ik heb een kamergenootje Lizzy en zij is super aardig. Ik mis je wel en kan niet wachten om je terug te zien.
Love U too x je toekomstige dochter ;)Ik verstuurde het berichtje en stopte mijn gsm weg.
Er klopte iemand op de deur, en ging daarna naar binnen. " Opstaan meisjes, iedereen moet binnen een uurtje beneden staan" riep jeudi.
Ze ging weer weg en ik hoorde Lizzy " Ook een goeiemorgen" mompelen.
Ik stond recht, pakte wat kleren uit mijn kast en liep naar de gezamenlijke badkamer. Ik ging in een kot binnen en deed de kraan van de douche aan en kleedde me ondertussen uit. Ik wachte tot het water warm werd en ging eronder staan. Toen ik klaar was droogde ik me af en deed mijn propere kleren aan.
Ik ging terug naar onze kamer en ik zag dat Lizzy al gekleed op me aan het wachten is. " Hi Fara!" Riep ze me. Ik ging naar haar toe en ging naast haar zitten. "Heb jij zin om naar de dierentuin te gaan?" vroeg Lizzy . Ik zuchtte en haal mijn schouders op. " Anders zitten we hier toch maar de hele tijd binnen" antwoorde ik.
Ze knikte en pakte haar tas, ik stond recht en gooide mijn gsm, mijn portemonnee en een doosje muntjes in mijn zak. " heb je alles?" vroeg ik.
Ze knikte en we gingen samen naar beneden. "Is iedereen er?" Riep een nieuwe begeleider. Iedereen knikte en jeudi begon ons te tellen.
Na 5 minuten wachten konden we eindelijk met de bus vertrekken. "Opweg naar de dierentuin!" hoorde ik een klein meisje achter me roepen. Ik glimlachte en sloot mijn ogen..
JE LEEST
meeting niall horan. (Dutch fanfiction)
FanfictionFara is een eenzaam meisje van 14 jaar. Haar vader heeft haar en haar moeder in de steek gelaten van toen ze 2 was. Op een dag moest ze boodschappen doen van haar mama, maar ze komt een heel belangrijke persoon tegen in de supermarkt. Namelijk de e...