Fara (Pov)
Ik werd wakker en kon niet meer verder slapen, ik besloot om me in te loggen op Twitter.
Mijn ogen vielen op mijn volgers, ik had gewoon 547 volgers op de tweede dag dat ik op Twitter zat.
Ik keek tussen mijn volgers en zag dat Louis, Zayn, Harry, Liam, Eleonor, Sophia, lou en Perrie me volgde. (A/N ik weet niet of dat Perrie Twitter heeft.)
ik volgde ze terug en keek wat naar hun profiel.
Ik kreeg een berichtje van Liam, en klikte erop.
liam
FaraHeeey Fa, Al wakker?
Hey li, ja.. jij blijkbaar ook
Leuk dat je op Twitter zit :)
:)
Wat ga je vandaag doen?
We gingen achter een nieuwe gsm voor mij.
Ooh leuk, wil je als Niall wakker is zeggen dat hij mij moet bellen.
Is goed
Ik moet gaan bye x
Bye Liam xIk logde me uit en ging naar de badkamer om me te douchen.
...
Toen ik klaar was besloot ik om naar Niall's kamer te gaan. Ik klopte zacht op de deur en ging naar binnen, Niall zat achter zijn gsm. Ik ging naast hem zitten en legde mijn hoofd tegen zijn arm.
"Goodmorning Fara" zei hij stil.
"Goeiemorgen" zei ik terug.
Hij stopte zijn gsm weg en keek me aan. "Liam zei dat je hem moest bellen." Zei ik.
Hij knikte, pakte zijn gsm en belde Liam.
...
Toen Niall klaar was met bellen keek ik hem vragend aan.
"Liam zei: dat er hier een nieuwe school is opengegaan in onze buurt."
Ik knikte en keek wat voor me uit.
"Fara?" Vroeg Niall.
Ik keek hem aan en knikte "Wil je liever naar een andere school?" Vroeg Niall lief.
Ik haalde mijn schouders op "Ik ben gewoon bang dat niemand me leuk gaat vinden om wie ik ben, alleen maar omdat mijn vader beroemd is." Gaf ik eerlijk toe.
Niall keek me bezorgd aan en zei: "Laten we anders nu eens een bezoekje brengen aan die school en dan kunnen we alles uitleggen aan de directeur." Ik knikte en stond recht.
"Fa, ik ga me vlug omkleden en wassen. Binnen 10 minuten ben ik beneden." Zei Niall
Ik ging naar beneden en zat wat naar tv te kijken.
(10 minuten later)
"Ik ben klaar" hoorde ik Niall roepen vanuit de gang.
Ik deed mijn schoenen aan en stapte in de auto.
"Eerst naar de winkel of eerst naar school?" Vroeg Niall.
"School" zei ik met tegenzin.
Niall grijnsde en starte de auto.
(Aangekomen op school)
Niall (Pov)
We waren aangekomen op school en ik parkeerde de auto. "Let's go" zei ik tegen Fara.
We gingen naar binnen en zagen meteen de bureau van de directeur en het secretariaat.
Een vrouw rond de dertig kwam naar ons toe en vroeg:" Dag meneer, kan ik jullie ergens mee helpen?"
"Het is voor mijn dochter in te schrijven" antwoorde ik.
De vrouw keek naar Fara en zei dat we op de stoelen mochten wachten.
Fara (Pov)
Ik zat wat zenuwachtig heen en weer te kijken tot wanneer Niall zijn hand op mijn been legde.
"Fara, alles komt goed geloof me" zei Niall lief.
Ik knikte en de deur van de directeur ging open.
De directeur stapte uit zijn kantoor en een meisje die ik al te goed ken stond achter hem.
"We moeten hier nu weg!" Fluisterde ik tegen Niall.
Hij keek me vragend aan en ik probeerde hem recht te trekken wat niet lukte.
"Kijk eens wie we hier hebben." Hoorde ik haar bitchy zeggen.
'Shit! Het is te laat' dacht ik in mezelf.
Ik zette een stap naar achteren en Niall stond recht.
"Leuk dat je hier bent Fara" zei ze met haar gemene lach.
Ik hield Niall's hand stevig vast en keek haar bang aan.
Door haar ben ik gepest geweest!
Door haar had ik geen vrienden!
En door haar had ik me gesneden!
En nu is ze hier..
---------------------------------------------------
Heey,
Sorry voor mijn kort hoofdstukje maar ik moet binnen 30 minuten al weg en ik ga niet meer verder kunnen schrijven vandaag.
Ik wil jullie een gelukkig Nieuwjaar wensen!! Met veel liefde, geluk..
Bye,
Xdania
JE LEEST
meeting niall horan. (Dutch fanfiction)
FanfictionFara is een eenzaam meisje van 14 jaar. Haar vader heeft haar en haar moeder in de steek gelaten van toen ze 2 was. Op een dag moest ze boodschappen doen van haar mama, maar ze komt een heel belangrijke persoon tegen in de supermarkt. Namelijk de e...