Fara (Pov)
(Aangekomen thuis)Niall en Paul wachten beneden om de mensen die ons huis willen kopen te ontvangen. Het geld wordt dan op mijn rekening geplaatst.
Boven in mijn kamer ben ik alles in mijn koffers aan het plaatsen. Nu dat ik klaar ben met mijn kleren, stop ik een paar sieraden in en een paar foto's van mij en mijn mama.
Ik sluit de koffers en hoor iemand op de deur kloppen. " binnen" roep ik. Ik draai me om en zie Niall staan " klaar?" Vroeg hij. Ik knikte en pakte de kleinste koffer af mijn bed. Niall integen pakte met veel moeite de grootste koffer af bed.
Hij zuchtte en we gingen naar beneden. " Paul wil jij alstublieft de koffer van boven naar beneden dragen?" Vroeg Niall.
Paul zuchtte en mopperde iets en ging naar boven. Ik giechelde zacht en ging naar de keuken om water te drinken.
Toen ik klaar was riep Niall me "Fara, we moeten gaan straks komen we te laat." Ik knikte en niall pakte nu mijn kleinste koffer, Paul rolde met zijn ogen en pakte de grootste.
(Onderweg)
"Is het nog ver?" Vroeg ik. "Nee maar verderop is er een McDonald, we gaan daar naartoe want we hebben nog niks gegeten." Antwoordde niall. Ik mompelde een oké en keek naar buiten.
( ik skip de McDonalds want ik begin het saai te vinden.. laat staan jullie.)Na het eten stopte Paul voor een groot gebouw. "Hier is het." Zei hij. Niall en ik knikte, we pakten mijn koffers en gingen naar binnen.
Een vrouw rond de dertig stond ons op te wachten "hallo, ik ben jeudi de directrice. Jullie moeten zeker meneer horan en Fara zijn" we knikten en jeudi zei:" jullie papieren zijn allemaal in orde.
Klopt het meneer dat u zondag Fara terug komt ophalen?" Niall knikte en glimlachte naar mij. " oké dan kunnen jullie afscheid nemen ik ga effen naar mijn bureau als het niet geeft. " ik schudde nee en jeudi ging weg.
Ik voelde tranen opkomen "Dankje niall, voor alles" stotterde ik. "Het is graag gedaan Fara" zei niall en hij veegde met zijn duimen mijn tranen weg.
Ik glimlachte door mijn tranen heen en niall gaf me een knuffel. "Fara, ik kom zondag terug. Ik beloof je dat ik op tijd zal zijn. " zei niall.
Ik knikte en niall gaf me een kus op mijn voorhoofd. Het voelt echt zo vertrouwd .Jeudi kwam terug en ik gaf niall een laatste knuffel. " i love you" fluisterde niall in mijn oor. " i love you to niall" fluisterde ik terug. Ik gaf Paul ook nog een knuffel en ze vertrokken.
Hopelijk is deze week snel Voorbij dacht ik in mezelf.
JE LEEST
meeting niall horan. (Dutch fanfiction)
FanfictionFara is een eenzaam meisje van 14 jaar. Haar vader heeft haar en haar moeder in de steek gelaten van toen ze 2 was. Op een dag moest ze boodschappen doen van haar mama, maar ze komt een heel belangrijke persoon tegen in de supermarkt. Namelijk de e...