Fara (Pov)
Vertel hem niets Fara, zei een stem in mijn hoofd. Ik zuchtte
Niall die nog altijd naast me zat keek me doordringend aan.
"Wel, Ehm Ehm ik heb die gsm nog maar net " Loog ik. Niall maakte een 'ohw' geluidje en vroeg: " Maar waarom staan er dan krassen op?" Shit dacht ik in mezelf nu kan ik me echt op de kop slaan. " Die gsm is tweedehands" loog ik weer.
Niall knikte en gaf mijn gsm terug.
"Hier heb je mijn nummer" zei hij. Ik keek naar mijn scherm en er stond op' niall tomato guy' ik glimlachte.
"mag ik je nummer?" vroeg hij.
Ik knikte en pakte zijn iPhone over. Wow dat is de eerste keer dat ik zo een ding vast pak. Ik keek naar zijn scherm en er stond op 'naam' ik klikte erop en jahoor er kwamen letters op om iets in te typen.
Ik typte mijn naam heel voorzichtig in en daarna typte ik mijn nummer. Trots gaf ik zijn gsm terug. 1 omdat ik voor de eerste keer iets had ingetypt op en touchtoestel. En 2 omdat dat van de fucking niall horan is. ( A/N srry voor mijn vloektaal). Op dat moment kwam Paul binnen de bodyguard.
Niall stond recht en ging naar hem toe. Veel kon ik er niet van snappen ze waren nogal ver van mij.
Niall kwam weer naar me toe en vroeg: "kom je mee? Als je alleen moet stappen gaan fans en paparazzi je achtervolgen".
Ik knikte en tot mijn verbazing hield niall mijn hand vast. Ik werd heen en weer geschud door fans, ik kon amper zien door de flitsen. Het was gewoon een ramp.
Toen er eindelijk een zwarte range rover in zicht kwam, werd ik opgetild en naast niall in de auto gezet " gaat het een beetje?" Vroeg hij. Ik knikte en keek voor mij uit. "Waar woon je?" vroeg paul. Verlorenhondenlaan 75 ( A/N ik weet het, vrij origineel) Paul gaf het in in zijn GPS en de auto vertrok.
Wat zou ik zeggen als ik thuis kom? Dag mam ik was effe naar de supermarkt en zag niall... oké nee dat is raar. Niall haalde me uit mijn gedachten en zei: " moet ik mee gaan om thuis alles uit te leggen". Ik knikte, ik ben nu van mijn probleem af dankje Niall!
Niall keek me aan en zei: " geen probleem" . Ik keek niall aan en vroeg: " Zei ik dat luidop?"
Hij knikte en pakte zijn gsm.
De auto stopte en we waren aangekomen aan mijn huis. Het was niet zo een groot huis en dat hoefde ook niet, ik woonde hier samen met mijn mama en we zijn hier gelukkig samen. We stapte uit en ik belde aan maar niemand deed open. Ik bleef maar bellen zeker 5 minuten en nog steeds geen reactie.
Niall vroeg "Weet je zeker dat je mama thuis is ?" ik knikte en keek achter de vaas, daar zat een reserve sleutel. Ik deed de deur open en riep mijn mama maar nog steeds geen reactie. Ik hoorde niall mijn naam roepen en ik liep naar de keuken. Daar zag ik iets dat ik nooit wou zien..
JE LEEST
meeting niall horan. (Dutch fanfiction)
FanfictionFara is een eenzaam meisje van 14 jaar. Haar vader heeft haar en haar moeder in de steek gelaten van toen ze 2 was. Op een dag moest ze boodschappen doen van haar mama, maar ze komt een heel belangrijke persoon tegen in de supermarkt. Namelijk de e...