hoofdstuk 18

913 53 6
                                    

Fara (Pov)

Toen ik mijn ogen opendeed kon ik niet meer geloven wat ik zag...

Niall stond daar met de jongens en een paar andere meiden waaronder perrie.

"Niall!" Riep ik terwijl ik naar hem toe stormde.

Hij pakte me op en mijn gewicht kon me even niet meer schelen.

"Ik heb je erg gemist." Fluisterde hij in mijn oor.

Ik fluisterde onmiddellijk terug: "Ik jou ook papa". Er vormde snel een glimlach op zijn gezicht en ik hoorde hoe de andere "awww" riepen.

Niall zette me neer en ik liep snel naar Lizzy toe. " Dankje Liz, je bent echt de beste!" Zei ik terwijl ik haar een knuffel gaf.

De andere jongens en meiden kwamen naar ons toe en riepen "Groepsknuffel!"

"Adem" riepen Lizzy en ik te samen.

Ze stopten onmiddellijk met knuffelen en ze begonnen zich voor te stellen.

"Hay, ik ben Harry" zei Harry.

Ik knikte en zei: "Hay, ik ben Fara."

Daarna kwam Louis en zei: "heyhoi, ik ben..."

"Louis" onderbrak ik hem.

Hij zuchtte geïrriteerd en trok een mooi mager meisje met lang bruin haar naar me toe.

"Dit is Eleonor" zei hij trots. Ze glimlachte lief naar mij en ik glimlachte terug.

Daarna kwam Liam, "hey, je kent me waarschijnlijk al?" Vroeg hij met een glimlach.

Ik knikte en glimlachte terug. "Dit is Sophia" zei hij met een big smile.

Ik glimlachte beleefd en begroette haar.

Daarna kwam Zayn "jij kent me waarschijnlijk ook al?" Vroeg hij.

Ik knikte en glimlachte vriendelijk.

Perrie kwam er ook bij staan en gaf me een knuffel."Fara wat heb je leuk haar!" Zei ze me met een knipoog.

Ik lachte en antwoorde " Dankje, jij ook.

"Kom, laten we naar de attracties gaan" stelde Niall voor.

Iedereen knikte instemmend en we gingen weg van de kamer.

"Moeten jullie geen zonnebril op? Straks herkent iedereen jullie." Vroeg ik.

Niall schudde zijn hoofd en antwoorde: "We hebben het park afgehuurd." Ik maakte een 'ow' geluidje en liep verder.

Mijn maag begon te knorren en ik haalde een zak wortels uit mijn tas, meteen rende Louis en Lizzy naar me toe.

"Mogen we.." begon Louis, "het alstublieft hebben?" eindigde Lizzy vragend.

Ik zuchtte en gooide de zak wortels naar hun toe, ze gaven elkaar een high five en begonnen de wortels eerlijk te verdelen.

"Vanwaar heb je eigenlijk je konijnen onesie?" vroeg ik aan Lizzy.

Ze nam een hap van haar wortel en wees naar Niall.

"Dus je wist al lang van dit uitstapje?" Vroeg ik haar.

Ze haalde haar schouders op en zei:" Als ik tot vandaag er niets over zei kreeg ik van Niall een konijnen onesie"

Ik keek Niall glimlachend aan en we waren aangekomen bij de 1 ste attractie 'de achtbaan'.

"Iedereen per 2 staan" riep degene die de achtbaan aanzette.

Zayn stond bij Perrie

Liam stond bij Sophia

Harry stond bij Lizzy

Eleonor stond bij Louis en

Niall stond bij mij.

We stapten in en en de gordelcontroleur controleerde onze gordels.

Toen de achtbaan eindelijk vertrok hoorde ik iemand schreeuwen.

Ik keek om me heen en Niall zei me met een knipoog: "Geen paniek, dat is Louis" ik lachte kort en de achtbaan ging naar boven.

"Aaaaaaaaaaah" hoorde ik Louis roepen die boven iedereen kwam toen we een looping maakten.

Toen de achtbaan stopte keek iedereen Louis aan.

"Wat? Ik was niet bang hoor" verdedigde hij zichzelf. We stapten uit en besloten om te gaan eten

(Toen het avond werd)

"Fara, wij moeten terug naar Londen gaan. Straks vertrekt ons vliegtuig " zei iedereen behalve Lizzy en Niall. Ik keek hun aan met een pruillip en we namen afscheid.

" Zondag gaan we op het vliegveld staan, voor jullie op te wachten!" riep Eleonor. " Is goed!" Riep ik terug.

"Kom laten we ook maar gaan." stelde Niall voor.

Lizzy en ik knikte en we stapten een grote zwarte range rover in.

"Bedankt voor alles!" Zei ik tegen hun. " Het was Niall's idee" zei Lizzy met een glimlach. Ik zat vanachter op de achterbank wat naar buiten te kijken. En luisterde niet echt verder wat Niall en Lizzy tegen elkaar aan het zeggen zijn.

(Aangekomen bij het weeshuis)

"Tot morgen niall": zei Lizzy slaperig. Hij schenkte haar een glimlach en ze ging naar binnen.

"Slaapwel papa, en tot morgen": zei ik half slaperig terwijl ik hem een knuffel gaf.

"Slaapwel Fara en ook tot morgen": fluisterde hij terug terwijl hij me een kus op mijn wang gaf.

Ik glimlachte en gaf hem ook een kus op zijn wang.

Ik ging naar binnen en ging halfslapend de trap op. Toen ik de kamer opendeed zag ik hoe Lizzy al slaapte. Ik ging naar mijn bed en sluitte mijn ogen. Ik heb mijn kleren en schoenen nog aan maar ik wil slapen en wel nu meteen...

meeting niall horan. (Dutch fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu