one

212 10 6
                                    

Hermione*

Sabah kalktığımda yine klasik bir bahar günüydü. Ama içimde bir farklılık hissetim en azından öyle olmalı. Çünkü o günden sonra hayatım asla eskisi gibi olmadı.

Hazırlanıp yatakhaneden ortak salona doğru yola koyudum. Harry ve Ron da daha kahvaltıya gitmemişti.

-Neden inmediniz?

-Seni bekledik.

O an farkettim Ron yüzüme bakarken garip birşekilde sırıtıyordu. Hiç normal bir sırıtma değildi. Harry ise Ron'un tam tersine somurtuyordu. Halinden hiç memnun durmuyordu.

-Harry bir sorun mu var?

Harry gözleriyle bir şeyler anlatmak istermişçesine Rona'a baktı. Lafı uzatmak istemediğimden omzumu silkmekle yetindim. Kahvaltı yine herzamanki gibiydi. Bir şey dışında...

Draco Malfoy.

Gözlerini dikmiş bana bakıyordu. Bu hiç normal değildi çünkü Malfoy normalde benimle sadece dalga geçerken alaycı bir şekilde göz teması kurardı. Aslında kızdım ama ona değil kendime. Çünkü bu beni rahatsız etmedi. Hayır hayır asla asla asla... Saçmalama Hermione o sana sürekli bulanık diyoru kendine gel hatırlasana. Ama işe yaramadı. Hayır aslında birşeyler hissetmiyordum ama hislerimi açıklayamıyordum. Yaklaşık 10 dakika sonra kendime geldim.



İlk bölüm biraz kısa oldu iç karartıcı bir yazı olmayacak. Biraz yasak aşk gibi olacak ama olsun o kadar. Yorum yazmayı unutmayın yorumlarınız önemli.

second chance - dramione textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin