seven

60 7 25
                                    

Bu bölümde istek üzerine biraz aksiyon ekledim
tam olarak aksiyon sayılmaz entrika gibi.
Biraz pisleşen biri var bu bölümde. Eğer
böyle devam etmemi istiyorsanız lütfen yorumlarda
belirtin. İyi okumalar.

Draco*

- Artık resmen sevgilimsiniz Hermione Granger.

- Ron'a söyleme. Ben söylerim.

- Tamam sevgilim.

- Tamam Draco Malfoy sakin.

Hermione çok mutluydu. Ben... Aşırı mutluydum. Abartmak ve Hermione'yi bıktırmak istemiyordum. Ama çok mutluydum.

- Seni çok seviyorum.

- Ders başlamak üzere.

Koşup gitti. Çok tatlı diye düşündüm. Ve geç kalmadan ben de dersime gittim. Akşam yemekte Hermione'nin yanına oturdum.

- Harry, Ron ve Ginny size söylemem gereken bir şey var.

Ginny gülümsedi. Sanırım Hermione ona bahsetmişti.

- Devam et.

- Ben ve Draco... Çıkıyoruz.

Ron'un tavuğu boğazında kaldı ve kusacakmış gibi oldu.

- Ne? Ne demek yanİ! Heğmione o bizim düşmanımız sayılığ.

- Ron saçmalama! Draco gayet iyi biri ve bence ikinci şansı hakediyor.

- Saçmalama Heğmoyni ne diyoğsun sen?

- Ron kiminle çıkacağımı sana sormayacağım anladın mı! Sen benim annem değilsin. Ve özel hayatım seni hiç ilgilendirmez!

- Siz... Na-

- Kes sesini Ronald Weasley!

Profesör McGonagall duyuru yapmak için kadehine iki kez çatalıyla vurdu. Normalde azıcık çıkması gereken ses bütün salondaki sesi kesti.

- Önümüzdeki 1 hafta balo hazırlıkları nedeniyle ders yapılmayacaktır.

Salondan sevinç nidaları yükseldi. Hermione'nin eline nazikçe bir öpücük kondurdum.

- Bakıyorum çok mutlusunuz Bay Malfoy.

- Sevgilimle vakit geçirebileceğim koskoca 1 haftam var ne yapayım ağlayayım mı.

Gülümsedi. Mutlu olmuştu o da demek ki. Ron somurtuyordu. Bu da beni daha da mutlu ediyordu.

Hermione*

Yemek bittikten sonra ortak salona çıktık. Artık günler daha uzun olduğuniçin daha hava aydınlıktı. Hatta hava çok güzeldi. Bu yüzden olsa gerek ortak salonda bizden başka kimse yoktu. Ginny ve Harry de aşklarını ilan etmişlerdi. Bir tek Ron kalmıştı. Üzgün görünüyordu.

- Ron merak etme seni bırakmadık.

Somurtmaya devam etti. Ginny ve Harry bakıştılar.

- Harry sence de hava çok güzel değil mi?

- Hmm evet bence de hadi dışarı çıkalım.

- Hadi çıkalım. Hermione sen gelmek istemezsin zaten, neyse. Ron sen de aynı şekilde.

Küçük bir kahkaha attım.

- Evet evet siz gidin.

Ron ile ben kalıştım. Tek biz kalmıştık. Ron koltukta yanıma geldi. Hatta oturur pozisyonda bacaklarımız birbirine yapışmıştı.

- Ron neden Drac-

- Şşş. Konuşmana geğek yok.

Ron ellerini sırtıma doğru götürdü. Ensemin arkasında birleştirdi.

- Onu istemediğini biliyoğum.

Ron daha da yaklaştı ve dudaklarını dudağıma yaklaştırdı. Ben daha ne olduğunu anlamadan Ron beni öpmeye başlamıştı ne olduğunun farkına vardığımda Ron'un eli çenemdeydi ve çok ateşli bir şekilde beni öpmeye devam ediyordu. Aniden çekildim. Ronun suratına çok hızlı ve çok sağlam bir tokat yapıştırdım.

- Ne yaptığını sanıyorsun!

- Hadi amaaa.

Ron tekrar dudağıma yapıştı resmen dudağımı emiyordu. Bu sefer çenesine öncekinden çok daha sert bir yumruk yapıştırdım.

- Adi pislik!

- Heğmione-

- Sakın birdaha benimle konuşma!

Kalkıp gittim.

lllllllll SONRAKİ BÖLÜM llllllllll

Bu bölüme yorumlarınızı özellikle bekliyorum böyle devam mı etsin eskisi gibi mi olsun sizin kararınız. Teşekkürler hestiascrees fikir annem. Beni takip etmeyi unutmayın. Ron'u bu kadar pisleştirdiğim için özür dilerim.

second chance - dramione textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin