Draco*
Draco: Günaydın.
Draco: Arkadaşlarına mesaj yazdım.
Draco: İkinci şans içinHermione: Günaydın. Evet söylediler.
Hermione: Ron'a da yazdın mı?Draco: Hayır. İlk önce sana da sormak
istedim. Ne dersin?Hermione: Biraz zaman geçsin. Şuan
normal karşılamayabilir.Draco: Sen bilirsin.
Draco: Çok özledim.
(okundu)Hermione*
Ne oluyordu? Sevgili değildik ama ikimiz de boş değildik. Hatta Draco baya doluydu. Ama ben... Draco beni etkilemişti. Ama sadece fiziğiyle değil. İç güzelliğiyle de. Draco gerçekten ikinci şansı hakediyordu.
Hermione: Draco sen ikinci şansı
hakediyorsun.
Hermione: Umarım bu sefer daha iyi
kullanırsın.
Draco: Merlin'in sakalı! Hermione çok teşekkür
ederim. Gerçekten.Draco: Merak etme. Bu sefer hayal kırıklığına
uğratmayacağım.Hermione: Hadi kahvaltıya gel.
Draco: Çıkıyorum.
Pişman olmamayı umarak Draco'yu bekledim. Üzerinde safir rengi V yaka bir tişört vardı. Profesör Dumbledore bu son senemiz olduğu için cübbe giymenin zorunlu olmadığını senenin başında söylemişti. Tabii herkes muggle kıyafetlerini düzgün kombinleyemiyordu. Ama Draco safir rengi tişörtle safran rengi pantolonu çok güzel kombinlemişti. Herkes Draco'ya bakıyordu. Ama Draco yerine geçmedi. Benim yanıma doğru geliyordu. Gözlerimle gelmemesini ima etmye çalıştım ama dinlemedi. Yanıma geldi.
- Selam Harry, Ginny, Ron ve Hermione.
- Selam Draco. (Harry)
-Selam Draco. (Ginny)
Ben de selam verdim.
- Selam. Slytherin masasına geçmen gerekmiyor mu?
- Farketmez. Oturabilir miyim?
- Tabii
Draco Ron ile aramdaki boş sandalyeye oturdu. Ron Dracoyu gördüğünden beri somurtuyordu ama onunla arama oturunca daha kötü somurtmaya başladı. Yemekte Draco dışında anormal bir şey olmadı. Harry ve Ginny ile iyi anlaşıyordu. Ginny tam karşımda oturmuş bana gülümsüyordu. Göz kırptı ben de çaresiz bir bakış attım. Yemektensonra Draco ile seralara doğru yürümeye karar verdik.
- Nasılsın Hermione?
- İyiyim. Sen?
- İyi.
- Draco... Ron... Sanırım benden hoşlanıyor. Ve senin benimle değil birlikte olman sadece arkadaşım olman bile onun çok zoruna gidiyor. Asla Ron'a karşı bir şey hissetmiyorum. Onu da yıllardır tanıyorum. Ama Ron benim için arkadaştan fazlası değil, olamaz.
- Hermione... Biliyorum. Zihninizi hiç korumuyorsunuz. Ama ne zaman istersen yardım edebilirim.
- Saldırarak mı? Dövüşerek mi?
Draco durdu ve kolumu tuttu.
- Hermione saçmalama lütfen. Ben senin için her şeyi yaparım.
Merlin'in sakalı! Çok tatlıydı. Gözlerim doldu. Belli etmemeye çalıştım. Draco kolumu bırakıp gözlerimi sildi.
- Draco beni hayal kırıklığına uğratmadın. Gerçekten.
Draco gülümsedi. Çok mutlu olduğu her halinden belliydi. Çok güzel gülümsiyordu. Bazen Draco'nun gerçekten neden beni sevdiğini anlamıyordum. O kadar kız arasından ben...
- Draco, neden ben? Merak ettim de o kadar kız arasından neden ben yani?
- Ahh bunu gerçekten soruyor olamazsın. Hermione sen mükemmelsin. Hem de eklimenin tam anlamıyla. Seni gerçekten çok seviyorum.
Dayanamadım ve Draco'ya yine sımsıkı sarıldım. Bu sefer ağlamıyordum. Aksine çok mutluydum. Ve huzurlu. Kendimi çok iyi hissediyordum.
- Ben de çok iyi hissediyorum.
- O zaman ben hiç konuşmayayım. Sen zaten zihnimi sürekli okuyorsun.
- Hermione bunda kötü bir şey yok.
- Evet yok ama olsun yani.
Draco durdu. Ensesini kaşıdı. Ona sorgulayan gözlerle baktım.
- Hermione, benimle çıkar mısın?
(evet biraz erken oldu ama ne yapayım dayanamıyorum bir an önce sevgili olsunlar istiyorum affedin)
- Draco... Yavaş ol istersen.
(doğru bence de)
- Şuan ret mi ediliyorum? Ama çok ayıp hiç yakıştıramıyorum Bayan Granger.
- Ee... Hayır. Kabul ediyorum. Çünkü seninleyken kendimi çok iyi hissediyorum her ne kadar kendime bunu itiraf edemesem de öyleyim işte. (buradaki açıklama okuyucularıma ve Draco'ya )
Etrafta kimse yoktu. Kolumu Draco'nun boynuna doladım ve sarıldım. Tekrar... Bugün 2. kere.
- Çok teşekkür ederim Hermione.
Asasıyla bir buket çiçek yaratıp bana verdi. Asamı çıkardım.
- Avifors*.
- Kırıldım şuan böyle yapman gerekmezdi bence.
*: Küçük objeleri kuşa çeviren büyü.
Çooook özür dilerim koştuğum için. Ama bence kötü olmayacak. Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın. Umarım beğenmişsinizdir. Teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
second chance - dramione texting
Teen FictionBilinmeyen: Sanırım söylemem gerekiyor. Çok güzelsin. Bilinmeyen: Herkes 2. şansı hak eder. ...