five

80 8 12
                                    

Pazar
Draco*

Hermione gelecek miydi? Umarım gelir. Bence ısınmaya başladı. Zaman geçmiyordu. Hermione'den başka bir şey düşünmeden bekledim. Ve sonra Balyumruk'a doğru yola koyuldum. Önüne geldim ve şeker arıyormuş gibi yaptım. Çok dikkat çekmek istemiyordum. Ve oldu. O geldi. Merlin'in sakalı. Gerçekten geldi.

Hermione*

Beni kapının önünde bekliyordu. Her gördüğümde içimde bir şeyler kıpraşıyordu. Ama böyle yapamazdım. Yanına geldiğimde selam verdi ve aslında gerçekten çok tatlı bir hareketle asasıyla bir demet çiçek oluşturdu.

- Bu çok tatlı.

- Teşekkürler. Benimle gelir misin?

- Draco nereye gidiyoruz. Endişelenebilirer.

- Merak etme sadece biraz daha sakin bir yere

Draco'yu takip ettim çok tatlıydı. Koyu yeşil boğazlı bir kazak ve bej bir pantolon giymişti. Çok yakışıyordu. Beni götürdüğü yeri biliyordum. Gittiğimizde anladım. 2 yıl önce Harry buraya gelmişti. Kimse yoktu.

- Draco. Daha ilerleyecek miyiz?

- Hayır geldik.

Ne yapmalıydım bilmiyorum. Ama kendimi burada çok rahat hissediyordum. Draco'nun yanında.

- Ben de senin yanında çok rahat hissediyorum Hermione.

- Hayır... Lütfen zihnimi okuma Draco.

- Hermione utanma lütfen. Utanması gereken benim.

- Neden ki?

- Sevdiğim kızın yanındayım. Hermione seni çok seviyorum.

Son cümleyi söylerken elini nazikçe omzuma koymuştu. Göz teması kuruyorduk ve çok iyi hissediyordum.

- Hermione orada mısın?

Hayır... Ron. Biz ne oldupunu anlayana kadar Ron gelmişti.

- Heğmione! Malfoy! Çek elini üstünden Malfoy! ÇEK DEDİM!

- Ron hayır!

Çok geçti. Ron Draco'ya büyü yapıyordu.

- SEĞSEMLET! (hestiascrees,diamondbanana)

- Protego!

Ron'u engellemeliydim.

- Expelliarmus!

- Heğmione ne yapıyoğsun.

- Ron sakın yapma. Sakın.

- Ne. Ne oluyoğ buğda?

- Ron sakin ol.

- Ne vağ Heğmoyni.

- Ron çeneni kapat ve gel.

Ne yaptığını zennediyor bu? Bunu ona ödeteceğim. Tüm huzurum kaçtı. Ronu koundan yakaladığım gibi çektim. Dracoya özür diler gibi bir bakış attım. Zihnimi okumuştur umarım. Beni etkilemişti ama onunla kendimi düşünemiyorum. Sadece Ron'uninadına böyle düşünmüş olabilirim.

- Ne oluyoğ Heğmoyni?

- Bir şey olduğu yok! Burnunu sokmasaydın yoktu daha doğrusu.

- Seni koğumaya çalıştım Heğmoyni. O pislik seni rahatsız ediyoğdu.

Son söyledikleri bardağı taşıran son damla oldu ve bir anda patladım.

- ÇOK SAĞOL RONALD WEASLEY AMA KORUMANA İHTİYACIM YOK!

second chance - dramione textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin