Hermione*
Pansy Draco gelmeden üstüme atlamıştı.
- Pansy ne yapıyorsun!
- Bu pis bulanık saldırdı bana!
- Ne, diyorsun sen Parkinson kendine gel. Draco bak gerçekten-
O sırada Malfoy Pansy'ye uğursuzluk büyüleri yağdırmıştı.
- Yalan söyleme Pansy!
Malfoy yerine Draco demiştim. Yüzümün kızardığını hissetm ve hemen uzaklaşmaya çaloştım. Tam köşeyi dönerken Profesör Snape ile karşılaştım.
- Bak, bak, bak. Kimler varmış burada. Bayan Granger beni çok şaşırttınız Cumartesi akşam saat 21.00 da KSKS* sınıfnda cezalısınız. Ödeviniz Cincüceler hakkında en az 70 cm'lik bir yazı yazmak. Üzgünüm ama siz de Bay Malfoy aynı şekilde Bayan Granger İle cezalısınız. Şimdi dersinize!
Malfoy'la göz göze geldim halinden memnun gözükmemeye çalışıyordu ama pek başaramamıştı.
Derslerden sonra ortak salonda Harry ve Ron'a erken uyumak istediğimi söyledim ve yatakhaneye çıktım.
3 Okunmamış Mesaj.
Bilinmeyen Numara: Hermione herkes 2. şansı hak eder.
Bilinmeyen Numara: Ben değiştim Hermione. İnsanlar değişir.
Hermione: Kim olduğunu bilmeden bunu nasıl
anlamamı bekliyorsun bay sivrizeka.Bilinmeyen Numara: Hermione seni seviyorum.
Hermione: Bak benim sevgilim var tamam mı?
B
Bilinmeyen Numara: Hermione beni tersleyerek
baiından atamazsın. Ben yıllardır bu şekilde
büyüdüm. Seçim şansım yoktu benim. Senanlayamazsın çünkü sevilmeyecek bir yanın yok.
Herkes senden yapamayacağın birşey beklemiyor.
Üstünde kaldıramayacağın bir yük yok. Eğer seni
sevmem daha doğrusu seni deliler gibi sevmem
kötü bir şryse söyle olur mu?
(okundu)Tanımadığım biri için üzülemezdim saçmaydı. Ama bu yazdıkları... Kendi yazdıklarımdan dolayı çok kötüydüm. Kim olursa olsun. Öyle yapılır mı?
Hermione: Yazdıklarımdan dolayı özür dilerim.
Lütfen beni affet kendimi çok kötü hissediyorum.
Özür dilerim.Bilinmeyen Numara: Öyle yapma ben öyle olmasını
istememiştim. Benden özür dileme lütfen.
(okundu)Kimdi bu bilinmeyen? Diye düşünürken uykuya daldım.
Isınmaya başladılarrrr. BTS koymak istemezdim ama sonuçta Boy With Love yani. Oylayıp yorum yapmayı unutmayın. Teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
second chance - dramione texting
Teen FictionBilinmeyen: Sanırım söylemem gerekiyor. Çok güzelsin. Bilinmeyen: Herkes 2. şansı hak eder. ...