Κεφάλαιο 11ο 💄

22 3 0
                                    

Αφού ξυπνήσαμε, ο Liam έφυγε για να πάει να ετοιμαστεί και θα περάσει αργότερα να με πάρει. Αποφάσισα να ξεκινήσω αν θέλω να είμαι στην ώρα μου. Αφού ετοιμάστηκα όπως πάντα, σειρά είχε το φόρεμα. Για απόψε αποφάσισα να φορέσω κάτι απλό. Ένα άσπρο φόρεμα, λίγο πιο πάνω από το γόνατο, με ανοιχτό ντεκολτέ, και σκήσιμο στο ένα πόδι. Φόρεσα τις ασιμί γόβες μου, πήρα τον μαύρο φακελό μου, και κατέβηκα κάτω, όπου μόλις είχε έρθει ο Liam.

 Φόρεσα τις ασιμί γόβες μου, πήρα τον μαύρο φακελό μου, και κατέβηκα κάτω, όπου μόλις είχε έρθει ο Liam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[...]

Φτάσαμε στο club και βρεθήκαμε με την Jenny και τον James στην είσοδο. Περάσαμε μέσα και καθήσαμε σε ένα τραπέζι οι τεσσεροίς μας.

Η ώρα περνούσε καταπληκτικά. Ο Liam ήταν και είναι κάτι διαφορετικό, ξεχώρισε από την αρχή. Αν και δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου μαζί του, με την ζωή ποτέ δεν ξέρεις. Το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι η σχέση μου με τον Alex, πως δεν θα αλλάξει, επειδή δεν πρόκειται να το επιτρέψω.

Ξαφνικά καθώς χωρεύαμε με την Jenny, κάποιος μπήκε ανάμεσά μας και έδιωξε την κολλιτή μου. Ποιός άλλος από τον Alex. Να πω πως δεν το περίμενα πως θα εμφανιστεί, θα είναι ψέμα.

Sky-'' Τι θέλεις εδώ Alex;'' Είπα αγανακτησμένη με την συμπεριφορά του.

Alex-'' Απλά περνούσα και είπα να πω ένα γεια.''

Sky-'' Ωραία το είπες, τώρα μπορείς να φύγεις.''

Alex- '' Μπα, λέω να μείνω, μου αρέσει η ατμόσφαιρα.''

Sky- " Κάνε ότι θέλεις.'' Είπα και έφυγα από δίπλα του κατευθυνόμενη προς το τραπέζι μας. Ξαφνικά ένα χέρι με αρπάζει και με τοποθετεί πίσω στην αρχική μου θέση.

Alex-" Όχι τόσο γρήγορα Sky.''

Sky-" Τι θέλεις Alex επιτέλους;"

Alex- " Απλά να μιλήσουμε.''

Sky- '' Δεν έχουμε κάτι άλλο να πούμε Alex. Ότι είχαμε να πούμε το είπαμε το πρωί.'' Απάντησα και επιτέλους έφυγα.

Καθώς γυρνούσα στο τραπέζι ένοιωσα ένα ξευγάρι μάτια να καίνε το σώμα μου, και δεν ήταν ούτε του Alex ούτε του Liam. Αυτός. Πάλι. Για μια ακόμη φορά συναντιόμαστε μωρό μου.

Έψαξα διακριτικά με το βλέμμα μου να συναντίσω το δικό του. Και τον βρήκα. Καθόταν με την παρέα του και ήταν αφοσιωμένος στο να με κοιτάζει. Γιατί έπρεπε να καταλήξουν έτσι τα πράγματα Peter; Γιατί απλά δεν με άφηνες στην ησυχία μου από την αρχή; Ήθελες να πονέσω. Τα κατάφερες. Πολύ καλά μάλιστα. Τώρα κοίτα με. Κοίτα πως με έκανες. Είμαι ένα τέρας. Μόνο πόνο ξέρω να προκαλώ. Δεν έπρεπε να σε αφήσω. Δεν έπρεπε να σου επιτρέψω να δεις τι ένοιωθα. Δεν έπρεπε να νοιώσω τίποτα εξ αρχής. Μα όλα ήταν πιο δυνατά από μένα. Όχι πλέον όμως μωρό μου. Δεν είμαι η Sky που άφησες πριν φύγεις. Είμαι χειρότερη, πολύ χειρότερη. Τόσο που ούτε και εσύ που το προκάλεσες όλο αυτό, δεν μπορείς να με ελέγξεις, όχι πλέον. Και αυτό είναι το άσχημο σε όλο αυτό. Ότι δεν μπορώ να διορθωθώ. Δεν θέλω να διορθωθώ πλέον. Γιατί φοβάμαι. Ναι μωρό μου, φοβάμαι πως θα είμαι ακόμη χειρότερη από τώρα.

Αποφάσισα να βγώ έξω να πάρω λίγο αέρα, με την πρόφαση ότι ζαλίστηκα από το ποτό. Το πίστεψαν, άλλωστε ποιός μπορεί να μου πεί όχι. Άναψα ένα τσιγάρο και κοίταξα τον ουρανό. Ξαφνικά ένα άρωμα τρύπωσε στα ρουθούνια μου. Θα αναγνώριζα το άρωμά του μέσα σε χιλιάδες άλλα. Peter.

Peter-" Rallegrati amore mio.'' ( Γειά σου αγάπη μου.) Sky-'' Rallegrati Pietro.'' Peter- '' Cosa stai facendo amore mio?'' ( Τι κάνεις αγάπη μου;) Sky-'' Cosa vuoi Peter?'' (Τι θέλεις Peter;) είπα αγανακτησμένη.

Peter-'' Απλά ήθελα να δω πως είσαι Sky.'' Είπε ενώ κοιτούσε τον ουρανό, όπως πάντα συνήθιζε. '' Έχω καιρό να μάθω νέα σου.'' Συνέχισε.

Sky-'' Ούτε θα μάθεις Pietro. Έχασες αυτό το δικαίωμα εδώ και 4 χρόνια. Και το ειρωνικό είναι πως εσύ το επέλεξες.'' Απάντησα δυναμικά και έκανα να φύγω, όσπου με σταμάτησε η φωνή του.

Peter-'' Θα επιστρέψω Sky.''

Sky-'' Ως τι Peter; Ως σύντροφός μου ή απλός υπάλληλος της Μαφίας;"

Peter-" Και τα δύο αν χρειαστεί amore mio.''

Sky-'' Θα ήθελα να σε δω να προσπαθείς το πρώτο.'' Είπα υπεροπτικά. '' Αποκλείεται Pietro, αδύνατον πλέον. ''

Peter- "Mostrerai il amore mio.'' ( Θα δεις αγάπη μου.) Είπε αλαζονικά. Sky-" Addio Pietro." Και με αυτό έφυγα. Πήγα στον Liam και του ζήτησα να φύγουμε και φυσικά δεν μου αρνήθηκε. Έφτασα στην έπαυλη και έδιωξα τον Liam, γιατί ήθελα να μείνω μόνη μου. Γιατί να επιστρέψεις Peter; Δεν πρόκειται να κάνω το ίδιο λάθος ξανά μωρό μου. Ήλπιζα να το γνωρίζεις αυτό. Και με αυτές τις σκέψεις αποκοιμήθηκα. Αλλά ούτε στα ονειρά μου δεν με άφηνε σε ησυχία, έτσι όλη νύχτα έβλεπα σε επανάληψη τις στιγμές που περάσαμε τα 2 χρόνια που είμασταν μαζί.

Mrs HunterWhere stories live. Discover now