Κεφάλαιο 12ο 💄

21 3 0
                                    


Η Δευτέρα με βρήκε από το πρωί στην εταιρεία, για να απασχολώ το μυαλό μου με διάφορα άλλα θέματα, από τον Peter, και την συμφωνία με τον Alex. Έδωσα σαφείς διαταγές στην Aria να μην με ενοχλήσει κανείς και αποσύρθηκα στα βιβλία, και στα σχέδια του ξενοδοχείου.

[...]

Ξαφνικά μπουκάρει ο Alex στο γραφείο μου. Γιατί όλοι είναι τόσο ηλίθιοι έτσι ώστε να μην κτυπούν πόρτες; Δεν γνωρίζουν πως πρέπει να πάρεις άδεια για να εισέλθεις στο γραφείο του άλλου;

Sky- " Τι έγινε Alex, δεν έχεις άλλες δουλειές από το να με διακόπτεις με τέτοιο θράσσος;" Είπα αρκετά εκνευρισμένη με την συμπεριφορά του.

Alex-" Απαιτώ να μάθω από που γνωρίζεις τον Peter.'' Από που γνωρίζει αυτός τον Peter σκεύτηκα.

Sky-" Ποιός νομίζεις πως είσαι για να απαιτείς;'' Απάντησα στην ερώτηση του με ερώτηση για να αποφύγω το θέμα.

Alex-" Μην αλλάζεις θέμα Sky.''

Sky-"Δεν αλλάζω θέμα Alex. Απλά δεν είμαι υπόχρεη να απαντήσω στην ερωτησή σου. Γι' αυτό ξαναλέω. Ποιός στο διάλο νομίζεις πως είσαι για να απαιτείς πράγματα από μένα;'' Είπα θυμωμένα με την αυθάδεια του.

Alex-" Είμαι ο μέλλον συζηγός σου.''

Sky-" Δεν μου είσαι τίποτα Alex, όσο πιο γρήγορα το καταλάβεις αυτό θα είναι καλύτερα και για τους δυό μας.'' Απάντησα αγανακτημένη. Είναι γελασμένοι, αν νομίζουν πως με μια απάτη θα καταφέρουν να με κλείσουν σε ένα κουτί, που αυτοί δημιούργησαν.

Alex-" Μάλιστα.'' Είπε απογοητευμένος. Δεν μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό. Όχι πως αν μπορούσα θα το έκανα. '' Απλά μείνε μακρυά του.''

Sky-" Μπορώ να προστατέψω τον εαυτό μου διάολε, δεν χρειάζομαι προστασία ή κανένα να μου λέει από ποιόν να προσέχω και από ποιόν όχι. Γνωρίζω και τους εχθρούς μου και τους φίλους μου.''

Alex-" Και εγώ τι από τα δύο είμαι.''

Sky-" Απλώς γνωστός Alex, τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο. Και τώρα αν δεν έχεις κάτι άλλο να προσθέσεις θα σε παρακαλούσα να φύγεις. Προσωπικά έχω δουλειά, αρκετή μάλιστα. Και εσύ σπαταλάς τον πολύτιμο χρόνο μου.'' Απάντησα δυναμικά και επαγγελματικά.

Alex-" Μάλιστα κυρία Sky Hunter, δεν θα επαναληφθεί. Τουλάχιστο κάντε μου τη τιμή να παρουσιαστείτε στο πλάι μου στο αποψινό δείπνο που μας προσκάλεσαν οι γονείς σας.''

Sky-" Θα το κάνω Alex, εξάλου είπαμε, τυπικά είμαστε μαζί. Δεν ξεχνάω τις υποχρεώσεις μου.''

Mrs HunterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin